אימון להפחתת מתחים וחרדות

חרדההחיים המודרנים מספקים לנו די הרבה סיבות טובות לכניסה מהירה אל תוך מצבים של מתח וחרדה.

מתח וחדרה נותנים ביטוי רגשי ופיזי. סימפטומים נפוצים של מצבים אלו יכולים לכלול: עליה בלחץ הדם, זיעה קרה, מחשבות טורדניות, שינה שיש בה הפרעות רבות, תשישות, בלבול ועוד.

אימון אישי להפחתת מתח וחרדה בחיי היום יום, מבוסס על הפחתת הרגישות באופן הדרגתי בשילוב הרפיה ודמיון מודרך. אימון אישי זה מצייד אתכם בטכניקות שתוכלו לעשות בהן שימוש יעיל בכל מצב בחיים שיש בו מקום להיווצרות מתח או חרדה.

ממה בנויה שיטת העבודה?

אימון אישי מכין אתכם תוכנית התמודדות הבנויה מבדיקה של מרכיבי החרדה בה אתם מצויים.

בודקים מהי הקרבה הפיזית שלכם מהגורם מחולל החרדה, בודקים כמה זמן אתם מצויים בקרבת הגורם ומהו משך הזמן שאתם נחשפים אליו.

לאחר מכן עורכים בדיקה מחדש של רמת האיום הממשי עליכם.

מתחים וחרדות – שינוי אמונות בסיסיות:

אחת הסיבות להיווצרות מתח או חרדות קלות כתוצאה מכל מצב מעט מורכב היא אמונה שלילית!

אנחנו מותקפים באמונות שליליות כל חיינו והן מעצבות את המשקפיים דרכן אנחנו מסתכלים על העולם.

דוגמא לאמונות שליליות:

" אין לי סיכוי"

" אין לי מספיק כוחות להתמודד עם הסיטואציה"

" אני חסר בטחון עצמי ולא אוכל להתמודד עם זה שעומד מולי"

במקרים רבים מגלים כי החרדה שאתם מצויים בה אינה ריאלית וכי מה שאתם רגילים לעשות הוא לספר לעצמכם סיפור מעט דרמתי שהוא הוא הגורם ליצירת החרדה שלכם.

אימון אישי להפחתת מתח וחרדה מאמן אתכם לספר את הסיפור שעומד מאחורי החרדה באופן שונה, מדויק יותר וריאלי יותר.

הבנת המציאות ממקום אחר ותרגול של הסרת הדרמה מהסיפור אותו אתם מספרים לעצמכם- הם המפתח להורדה משמעותית ברמת החדרה שלכם.

תרגול אינטנסיבי לקריאה בריאה של המציאות והסרת הדרמה מהסיפור שלכם יאפשרו לכם לעבור מצבים שיש בהם סיבות למתח מתוך שליטה ורוגע פנימי.

עליכם להבין כי אחת הסיבות לכך שאנחנו מספרים לעצמנו סיפור דרמתי מאד באשר למה שקרה לנו, משרת משהו!!

ייתכן כי באמצעות הסיפור הדרמתי שלכם אתם זוכים ביחס מתחשב ואוהד יותר, ייתכן כי הסבל שאתם חווים מעניק לכם זוג של משמעות שחשובה לכם.

הסיבות רבות ומפותלות.

כמה זמן יכול לקחת תהליך שכזה?

ובכן עליכם להבין כי כל תהליך של שינוי אמיתי ועמוק הוא הדרגתי- לא ניתן במטה של קסם לפתור את הבעיה, אך יתרונה הגדול של שיטת האימון האישי שהיא בנויה על הסתכלות מעשית על החיים.

באימון האישי עוסקים ביצירת תנאים טובים לעתיד ומשתדלים כלל להתעמק בעבר.

אתם מסתכלים בראש מורם לעבר העתיד הרצוי לכם- מגדירים את המטרה שלכם ועושים מעשים!

האם האימון הוא תהליך פסיכולוגי?

התשובה לכך היא כן ולא.

כן, משום שנוגעים גם בסוג ההתנהגות הרגשית של המתאמן.

לא- משום שאימון אינו בא לחקור את הסיבות ההיסטוריות שהביאו אתכם להיות אנשים המצויים במתח תמידי, אלא מתמקד בעתיד וב"איך" להמשיך ולשלוט טוב יותר במצבים אלו. אימון אישי אינו טיפול פסיכולוגי.

אימון אישי להפחתת מתח וחדרה מתאים לכל אחד?

האימון מתאים לאנשים הלוקים בתופעות אלו ברמות שאינן מצריכות טיפול תרופתי.

כלומר מתאים לאנשים שמצבם הנפשי יחסית איתן והם חשים יציבות רוב הזמן , אך מידי פעם תוקפת אותם חרדה.

אנשים המצויים במצבים רגשיים קשים וקיצוניים אינם מתאימים לאימון אישי ומומלץ כי יפנו לשיטות טיפול יעילות יותר עבורם- פרטים על כך ניתן למצוא באתרי אינטרנט נבחרים ואף אצל רופא המשפחה.

בהצלחה!.

מרגישים תקועים? לחצו כאן להתאמת אימון אישי



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.