הפחתת מתחים באמצעות קאוצ'ינג

הפגת מתחיםאנו חיים בעידן המייצר עבורנו אינספור סיבות לחוות מתח וחוסר שקט נפשי על בסיס יומי!
אנו כל כך רגילים לחוש מתח עד כי כלל איננו מסוגלים להניח כי ניתן לחיות בלעדיו. ניתן לומר כי אנו מפתחים יחסי נאמנות לסבל הכרוני הזה שכאילו מוסיף עוד נדבך למשמעות החיים שלנו.

אימון אישי להפגת מתחים מאפשר לכם להתחיל ולחוות כל סיטואציה בחיים ממקום של שליטה והשהיית המתח.

באמצעות תרגול, ניתן לזהות את המקומות בהם מתחיל המתח להיווצר ואז להעביר אותו טרנספורמציה לעבר רגש חיובי ובריא יותר עבורנו.

מודעות להיווצרות המתח, היא המפתח המאפשר את לכידתו והחלפתו בתחושה אחרת.

אימון אישי להפגת מתחים – מה זה?

ראשית מבררים מהם המקומות בחיים המייצרים עבורכם את רוב המתח. הדבר מתבצע באמצעות שיחה ופעילויות ת אחרות המעודדות את פניה לעבר תת המודע.

לאחר מכן מבררים מהו אוסף האמונות המייצר עבורכם את המתח, כלומר מה אתם מספרים לעצמכם שגורם למתח להיגרם. לדוגמא: אדם העומד למולנו שאין לנו כל מידע מקדים אודותיו, לבטח לא יוכל לעורר אותנו לרמת מתח גבוהה (כל עוד לא עשה מעשה חריג כמובן).

אך קחו את אותו אדם ולמדו מעט אודותיו, ייתכן כי המידע שתאגרו יעורר בכם תחושות מתח בפגישתכם הבאה איתו,  כיוון שאז תצטרכו להתנהג אליו בהתאם לתכונותיו, מעמדו החברתי, המקצועי וכדומה. מתח אם כן נובע גם מסוג האמונות המקדימות שיש לנו לגבי אדם או סיטואציה.

באימון אישי בודקים ממה מורכבות האמונות הללו, וביחד מזהים את הריאלי והנכון להתייחסות ומנפים את האמונות שלא משרתות אותנו ושמייצרות עבורנו את המתח.

חלקנו יבחין שהוא מייצר דרמות גדולות סביב אנשים וסיטואציות שכלל אינם "ראויים" לכך. הסיבה לייצור הדרמות היא האופן בו אנו מארגנים את המחשבות במוחנו. אדם מסדר את מחשבותיו בהתאם לסיפור שהוא מספר. הוא זקוק לסיפור על מנת לקטלג את החוויה במוחו וזכרונו כטובה או רעה, כמורכבת או כפשוטה, כחוויה שיש להדחיק או שיש לחוות כאן ועכשיו.

אימון אישי יכול לתרגל אתכם טכניקות להסרת אותה דרמה שאתם מגייסים עבור הסיפור שאתם מספרים לעצמכם וכך אתם מתחילים לחוש ידירה נכרת  במידת החרדות אותן אתם סוחבים על גבכם לכל מקום ולכל מפגש או סיטואציה עתידיים.

למי מתאים אימון אישי להפחתת מתחים?

מעטים האנשים שיודעים לנהל את המערכת הרגשית שלהם באופן כזה שהם חווים מעט מאד מתח בחייהם. למען האמת, מתח הוא מנגנון הישרדותי שיש בו מן ההיגיון, אלא שהמינונים בהם אנו נתקלים במצבים המייצרים מתח הם גבוהים מידי ולנפש אין די כלים להתמודד איתם.

אימון אישי פונה אם כן לכולם ובעיקר:

  • למי שהיה רוצה לקבל כלים שיסייעו לו לזהות את המקומות בחייו בהם נוצר המתח ושהיו רוצים לדעת להפחית את המתח ולהחליפו בתחושה אחרת!
  • אנשים המצויים בתקופות לחוצות באופן כרוני או זמני.
  • אנשים שהיו רוצים ללמוד טכניקות מדיטטיביות המורכבות מדמיון מודרך, האזנה למוסיקה ועבודה על נשימות. ישנם מאמנים המשלבים מדיטציה באימון האישי.

לכל מי שהיה רוצה להשביח את איכות חייו באמצעות הורדת המתח מתפריט היום.

כמה זמן אורך אימון אישי להפגת מתחים?

מספר המפגשים משתנה מאדם לאדם, בהתאם לרצונו ולמורכבות המצב בו הוא נמצא. באופן עקרוני אין צורך במספר רב של מפגשים ואורך כל מפגש הוא כשעה. התהליך נעים, שמח ובעל אופי מעשי.

אימון אישי אינו משמש כמפגש תרפיה, למעשה מדובר בתהליך המאמן אתכם להתאים לעצמכם את המהלכים הנכונים להפחתת מתחים וחרדות אפשרויות. אתם אלו שמתחילים לקחת אחריות על מצבי המתח הללו ואתם אלו שמחויבים להצלחתכם. מאמנת אישית או מאמן אישי הם אלו שמסייעים לכם להגיע אל הדרך ולראות את ה"איך".

חיים ללא מתח יכולים לייצר בטחון עצמי מוגבר, הנאה מדברים קטנים, חיים זוגיים ללא מריבות, מאפשרים למערכת החיסונית שלכם לפעול באופן תקין ויציב, ובגדול למלא את חייכם בתחושות של שמחה ורוגע!.

מרגישים תקועים? לחצו כאן להתאמת אימון אישי



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.