אימון אישי לביטול תחושת הדאגות

להפסיק לדאוגדאגה היא נחלת כל בני האדם, צעירים ומבוגרים. למעשה ככל שאנחנו מתבגרים עולה מינון הדאגות בחיינו כתוצאה ממורכבות החיים. אין אדם שלא יאמר :"הלוואי שיכולתי לחזור ולהיות ילד- לילדים אין דאגות". הכמיהה הזו לחזור ולהיות חסר דאגות רווחת אצל כולנו והבשורה הטובה היא שבהחלט ניתן לתרגל טכניקות להורדת העומס הרגשי אשר מלווה את הדאגות.

שימו לב! אנחנו לא יכולים שלא לדאוג, אנחנו כן יכולים ללמוד כיצד להתייחס אליהן!

אימון אישי לשליטה בעוצמת הדאגה מבוסס על הנחת יסוד – שאת המחשבות המייצרות דאגות ניתן לעצור באמצעות פעולה! ולמה הכוונה? כאשר משהו מדאיג אתכם, אתם נכנסים לתוך סבך של מחשבות טורדניות. נדמה לכם כי ככל שתהיו יותר עסוקים בכך, תיפתר הבעיה.

ובכן, דאגה אינה מקדמת אתכם במאום! הדאגה אינה מרגיעה אתכם או עוזרת לכם בפתרון הבעיה. הדאגה היא רק נורה אדומה המסמנת לכם שקיימת בעיה שיש לעשות עימה משהו.

אימון אישי – שינוי המחשבה

אימון אישי, הוא תהליך בו תתאמנו על הפיכת המחשבה על הדאגה – לפעולה שמטרתה פתרון וחזרה למצב נפשי רגוע.

מיד עם זיהוי הדאגה, אתם חייבים לפעול, אסור לכם להתמהמה, אסור לכם להתרגל ולדחות מעשה.
ייתכן כי הפעולה שתבחרו לעשות קשורה באופן ישיר לפתרון הבעיה, וייתכן כי תבחרו בפעולה שמטרתה הורדת מתח. לא משנה במה תבחרו – העיקר שתהיו עסוקים בפעולת הבראה!

אימון אישי – הערכת סיכונים

טכניקה נהדרת אחרת לשליטה בדאגות, מבוססת על ההנחה שאנחנו לא תמיד מעריכים נכון את המצב.

לעיתים התוצאה שאנחנו מדמיינים לעצמנו מוגזמת, אולי אפילו קטסטרופאלית. אם נדמה לכם שהנטייה הטבעית שלכם היא להעצים באופן אוטומאטי את חיזוי התוצאה לכוון השלילי – עליכם לערוך תרגיל שמטרתו הערכת סיכונים. התרגיל בנוי מסדרה קצרה של 5 שאלות שאתם שואלים את עצמכם: את התשובות אתם רושמים על דף.

ברוב המקרים, לאחר ההתבוננות בדברים שכתבתם אתם מזהים פתאום כי אין סיבה אמיתית ומוצדקת לעוצמת הדאגה שאתם מרגישים. מטרת התרגיל הוא השהיית התגובות האוטומאטיות שלכם לטובת בדיקה מחדש והערכה מחדש של הסיכון העומד לפניכם.

אימון אישי להפחתת מינון הדאגות הוא אימון לכל דבר. ממש כמו במכון כושר אתם חוזרים שוב ושוב על תרגילים שמביאים ליצירת התייחסות חדשה להתמודדות עם דאגות.

את התרגילים אתם מגבים ביצירת השקפת עולם חדשה על המציאות. את השקפת העולם אתם בונים בעצמכם בסיועו של המאמן/ת האישי/ת . תשתית בריאה של הסתכלות על העולם ואמונה בכוח הפעולה הם המפתח לשינוי התייחסות רגשית לדברים שקורים לכם.

שינוי רגשי באופן בו אתם מגיבים לדאגות קשור באופן ישיר לסיפור שאתם מספרים לעצמכם על המציאות. לכן יש צורך ביצירת סיפור חדש, סיפור שמראה לכם מה כן אפשרי לעשות, או האם יש סיבה אמיתית לדאוג וכדומה..

אימון אישי להפסקת דאגות הוא מסגרת מצוינת המעניקה לכם פוקוס אמיתי על עצמכם.

  •  במפגשים אתם משקמים תחושות של יכולת, של תושייה, של מחשבה יצירתית, ומתרגלים להבין כי בידכם כוח אמיתי ליצור לעצמכם את המציאות ואת דרך ההתמודדות עימה.
  • אתם מתרגלים שיטות ליציאה ממצבי מחשבות מגבילות, לומדים טכניקות לגישה מעשית ומיידית לפתרון בעיה, לומדים להפחית את הדרמה המלווה את חייכם, לומדים לקחת אחריות אמיתית ועמוקה על ההתמודדות שלכם עם מצבי החיים השונים.

האימון האישי הוא תהליך שבו אתם מדברים ומתייחסים רק לעתיד הרצוי לכם! אתם משאירים את העבר מאחור וממש ממציאים את עצמכם מחדש ללא כל העול שאתם סוחבים על גבכם.

הסתכלות על העתיד שלכם מאפשרת לכם להיות עסוקים בתוצאות הרצויות ולא במוגבלויות, פחדים וכעסים השייכים לעבר. למעשה בכל יום אתם יכולים לבחור לחיות ממקום חדש, ממקום שיש בו כוח , שיש בו אופטימיות ושמבוסס על מעשים ופחות על מחשבות.

אז… לא לדאוג..

מרגישים תקועים? לחצו כאן להתאמת אימון אישי



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.