אימון אישי להקפצת העסק

הקפצת העסק בעזרת אימון אישי
אימון אישי להקפצת העסק

מגמת האימון האישי (קואצ'ינג) הינה משמעותית מאוד בישראל של השנים האחרונות, עם יותר ויותר אנשים השואבים יתרונות מאימון אישי או קבוצתי, בהקשר לתחומי חיים שונים.

אחד התחומים בהם לאימון יש השפעה אמיתית ומכרעת ויכולת אמיתית להניע תהליכים בכיוון הנכון היא תחום העסקים. אימון אישי עסקי מסייע בכל כך הרבה היבטים ואופנים ופונה ליזמים, אנשי עסקים פעילים, מנהלים וכדומה.

אימון אישי להקפצת העסק אינו קלישאה אלא מציאות אמיתית ומעשית עבור רבים כל כך שהצליחו למנף את העסק שלהם, ליצור הצלחות עסקיות ואישיות ולהביא לשינוי המדויק.

אימון אישי – לא ייעוץ ארגוני

חשוב להבין כי אימון אישי להקפצת העסק ותחום האימון בכלל מהווים עולם ומלואו מבחינה פסיכולוגית ומבחינת התהליך שאותו עובר המאומן בעזרת המאמן. לא מדובר כאן על תהליך ייעוץ ארגוני קלאסי או על גורם חיצוני שמגיע לתוך העסק, מנתח אותו ואומר לבעלים או להנהלה מה לעשות.

האימון הוא תהליך מעמיק, מחשבתי ואף פילוסופי יותר – אך כזה שמיועד ליצור שינוי ברמה עמוקה יותר מיישום המלצות של ייעוץ ארגוני שאין לזלזל בתחומו המקצועי איכותי שבהחלט יש לו מקום במקרים רבים.

באימון אישי, המטרה היא שהמאומן יפתח הבנה למה נכון לו ומה עליו לעשות, לפתח יכולת קבלת החלטות וראייה רלוונטית יותר של המציאות או החזון העסקי.

המאמן לרוב לא מספק פתרונות קסם להצלחה עסקית אלא מספק כלים מחשבתיים ומעשיים להגעה להצלחה ולדרך הנכונה באופן עצמי ומעשי על ידי המאומן.

אלו אולי נשמעים כמו דיבורים "גבוהים" ופחות פרקטיים, אך באימון אישי לרוב אין תשובות חד משמעיות של עשה ואל תעשה אלא יותר הכוונה, סיוע, ליווי והעצמה אישית המובילים כולם יחד לשיפור ובמקרה הזה להצלחה עסקית. לצד הליווי והאימון של איש המקצוע, על המאומן לעשות העבודה ולהיות מחויב לתהליך.

למרות האמור לעיל, יש מאמנים עסקיים המציעים שירות יותר ממוקד לתחום מסוים או להישגים מדידים ומהירים יחסית. קרי אימון אישי לאנשי עסקים אשר כן כולל למידה של העסק עצמו ואופן תפעולו, בחינת יעדים, בחינת אסטרטגיות וטקטיקות הניהול, שיווק וכיוצא באלו.

היבטים שעובדים עליהם באימון עסקי אישי

אימון אישי להצלחה עסקית הוא כאמור תהליך עמוק ואישי מאוד, כל אימון חייב להיות מותאם אישית למאומן ולמטרות שלו. המאמן שואל שאלות קשות ושאלות שלמעשה התשובה עליהן ברורה כשמש, הוא מבסס את היסודות להצלחה אותה המאומן מבקש מהעסק שלו. היבטים שעליהם עובדים במהלך אימון עסקי אישי כוללים למשל:

מוטיבציה, יכולת ארגון ומיקוד, קבלת החלטות ניהוליות בפועל והחלטות לגבי יעדים ושאיפות, יכולות בינאישיות, יכולות והיבטים של ניהול עסקי, שבירת חסמים פסיכולוגיים ושאר היבטים בהתאם למקרה הפרטני ולמטרות של האימון.

מדובר על אימון אישי להקפצת העסק ולא על ייעוץ או על הובלה של המאומן "ביד", המהות היא פיתוח מיומנויות ודרכי חשיבה ולכן זהו תהליך מאוד מורכב ואישי, הוא יכול להיות מהיר ויעיל מיידית ויכול גם לקחת קצת יותר זמן.

היתרון שבאימון האישי

בניגוד לטכניקות של אימון עסקי קבוצתי – שכבודן קיים ובמקומן מונח – אימון אישי להקפצת העסק מציע אפשרות להתמקד אך ורק בתהליך האישי ובמהות של המקרה האישי.

האימון האישי מאפשר תוצאות והנעת תהליכים בצורה מהירה ויעילה יותר ובנוסף הוא גם נוח וזמין יותר עבור אנשי עסקים, מנהלים ויזמים רבים.

אימון עסקי אישי מביא אתכם לצמיחה אישית שבלעדיה אין הצלחה עסקית, לצמיחה מקצועית המתבטאת בכל כך הרבה מישורים והיבטים וכמובן לצמיחה עסקית המאפשרת להפוך את כל הידע והמוטיבציה להכנסות והצלחה ברת קיימא.

ראו גם באותו נושא:

אימון אישי ליזמות עסקית

אימון אישי להקמת עסק קטן

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!