אימון אישי לעולים חדשים

עולה חדשאין הרבה תהליכים משמעותיים ובעלי השפעה כה גדולה על אדם כמו הגירה ממדינה אחת לשנייה, קביעה זו נכונה גם לגבי עולים חדשים לישראל – מדינה אשר מורכבת מקיבוץ גלויות ואשר בנויה על בסיס עלייה מכל קצוות העולם.

כמו כל מדינה על הגלובוס, ישראל היא ייחודית ומציעה מאפיינים מכל הסוגים שיש רק בה, בהחלט שינוי מהותי לעומת ארצות המקור הרבות מהן מגיעים עולים לישראל.

שירות אימון אישי לעולים חדשים נועד לגשר על הפערים, להקל את המפגש של העולה עם ישראל, הישראלים והתרבות המקומית הייחודית.

אימון אישי לעולים חדשים מאפשר קליטה אמיתית בישראל, קבלה, צמיחה והתפתחות אישית בכל כך הרבה מובנים – שירות מותאם אישית המתאים לכל עולה, מכל מדינה ובכל גיל!

יהיה בסדר…? בהחלט כן!

ההגעה לישראל ממדינה זרה היא ללא ספק הלם תרבותי, תהליך משמעותי מאוד שאי אפשר להישאר אדישים אליו. לא משנה האם הקשיים הם חברתיים, תעסוקתיים, כלכליים, קשיי שפה, הבדלי תרבות או אפילו כל אלו ואחרים יחדיו, אפשר להתגבר על ההלם, הלחץ והתסכול ולהפוך את העלייה לישראל לדבר חיובי ומעצים מאין כמוהו.

אימון אישי לעולים חדשים הוא תהליך אישי מעמיק ומורכב, באמצעות גורם מקצועי שהוכשר בדיוק לצורך תהליכים כאלו ניתן לראות את התמונה הכוללת, לקבל "סדר בבלגן", להחזיר חזרה את ההתלהבות ממהלך העלייה ולראות את הדברים באור חיובי שמאפשר צמיחה והתפתחות אמיתיות.

דרך התהליך המקיף והמעמיק של אימון אישי עולים מוצאים את הדרך להשתלב בחברה הישראלית ולשלב את זו בחייהם, מוצאים כיוונים מקצועיים שלא חלמו עליהם ויוצאים לחייהם החדשים והמרתקים בישראל באווירה חיובית, איכותית, לקראת הגשמה עצמית במלוא מובן המילה.

איך זה עובד – אפשרויות אימון אישי לעולים

כפי שאין מדינה הזהה למדינה אחרת, כך הסיפור של כל עולה חדש הוא ספציפי וייחודי רק לו בהיבטים האישיים, המאפיינים ובקשיים אותם חווים בישראל. אימון אישי (קואצ'ינג כפי שהתחום נקרא לעיתים) הוא תהליך למידה, העצמה, הבנה, הפנמה ועוד שלל תהליכים אישיים שהמאומן עובר יחד ובעזרת המאמן.

לכן יש אפשרויות שונות של אימון אישי לעולים חדשים וחשוב מאוד להתאים אישית את הטכניקות והגישה של האימון לכל אדם ספציפי.אימון אישי בעזרת טלפון

ניתן לקיים אימון אישי במסגרת קבוצתית עם עוד עולים חדשים, מסגרת בה ניתן לעבוד על חזון, הדרכים להגשים את החזון והמטרות, הקניית כלים וביטחון מעשי ושאר תהליכים מרתקים ומעצימים. דרך החוויה הקבוצתית אפשר ללמוד המון, לשאוב השראה, לשמוע על קשיים אחרים וכל אחד מעצים ותורם לאחר, תהליך מרתק ומרשים ביותר!

מסגרת אחרת של אימון אישי לעולים חדשים היא יחידנית, מאמן מוסמך ומנוסה בתחום ספציפי זה שעובד בצמוד לעולה חדש או למשפחה של עולים חדשים בתהליך אישי עמוק ויסודי הנותן כוח, מוטיבציה וכלים להפיכת העלייה לישראל לסיפור הצלחה.

בנוסף, ניתן להעביר תהליך מסודר של אימון אישי לעולים חדשים גם במסגרת של ארגונים הכוללים עולים חדשים רבים או לספק כלים מקצועיים אפקטיביים לאנשים העובדים עם אוכלוסיית העולים החדשים בישראל.

גם לעולים וותיקים

אימון אישי לעולים חדשים אמנם נוגע באופן מהותי ומיידי בעיקר לעולים חדשים שנמצאים בארץ תקופה קצרה יחסית, אך אין בכל כדי לומר שאי אפשר להתאים אישית את התהליך המרתק הזה גם לעולים וותיקים.

יש עולים רבים שנמצאים בארץ שנים אך למעשה מרגישים זרים ולא "מוצאים" את מקומם או ייעודם, אימון אישי לעולים ותיקים יכול בהחלט להיות הפתרון ולספק את הכלים והמוטיבציה ליצור שינוי, להפוך לחלק מהחברה הישראלית ולהצליח באופן האישי והמלא ביותר שניתן.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!