מציאת בן זוג בעזרת אימון אישי

זוגיותאנשים רבים נתקלים בבעיה להכיר בני זוג . נדמה לרבים כי האינטרנט הוא המוצא היחיד שנשאר. האמת שונה לגמרי. אימון אישי למציאת בן זוג יכול לעזור לכם להתחדש בראיה וברגש, כל מה שנותר לכם הוא לעקוב אחר השלבים הבאים וליישם, בהצלחה.

אמצו אמונה חדשה

בני זוג פוטנציאלים ניתן להכיר בכל מקום בו יש אנשים. העיר מלאה באפשרויות, כמו חנויות, חוגים, בתי קפה, מסיבות ועוד.

כל שנותר לעשות הוא ללמוד אילו מעשים עדינים עליכם לעשות על מנת להגביר את הסיכויים. קצת לפני שמתחילים – חשוב שתפתחו גישה חיובית ופתוחה, חשוב שתדעו מהם הרווחים הרבים הנוצרים בזוגיות, חשוב שתראו את תקופת החיפושים כמרגשת ושמחה.

חשובה מאד האווירה הכללית בה אתם נמצאים. אם אתם חשים עצב ואין בכם אופטימיות, העבודה שלכם תהיה לחפש אחר מעשים שיש ביכולתם להפיח בכם חיים ושמחה פנימית.

רעננו את הנפש באמצעות הרצאה מעניינת על נושא שמעניין אתכם, אולי תרכשו ספר בנושא צמיחה אישית, או שאולי פשוט תרשמו לקורס אירובי קופצני ומעורר. לא משנה במה תבחרו, העיקר שתקחו אחריות על "מצב הצבירה" של הנפש.

הרכיבו משקפיים חדשים

אימון אישי להתחלות חדשות הוא הכרחי במידה ואת או אתה פוחדים לבצע שינויים. עליכם להבין: כמות הגברים והנשים בהם אתם נתקלים בכל יום היא עצומה, עליכם להיות מסוגלים להבחין בהזדמנויות.

לשם כך יש לצאת מהבית עם מטרה בלב. הדבר דומה במקצת לרצון לקנות נעליים חדשות – עד אשר אין לכם רצון אמיתי בנעליים, אתם תחלפו על פני חנויות רבות, תעיפו חצי מבט בחלון הראווה וזהו. כאשר ברור לכם כי אתם זקוקים לנעליים חדשות, אתם תביטו על מבחר הנעליים בחלון הראווה באופן אחר לגמרי.

צרו רשימה יצירתית

שבו בבית, בשקט, גלשו להנאתכם באינטרנט וצרו רשימה של כל המקומות שיש בהם פוטנציאל להכיר – ייתכן כי טיול אופניים מאורגן, או יציאה לריצה בפארק הן אפשרויות טובות – הקפידו על מחשבה יצירתית.

התחילו בגישה מעשית

לאחר שיצרתם את הרשימה, בחרו בפעילות אחת והתחייבו אליה. היו מעשיים והפסיקו לחשוב אם כדאי או לא כדאי. עזבו את נושא הכסף בצד – מה שאתם עומדים לעשות הוא השקעה ולא הוצאה!

היפטרו מכל אמונה מגבילה ומעכבת

לבד או בסיוע של מורה דרך אימון אישי בהרמת שפורפרת הטלפון או מאמנים אישיים בבית, דאגו להיפטר מכל מחשבה או אמונה שמעכבת אתכם מלהכיר בני זוג – ייתכן כי אתם חשים עייפות, ייאוש או שאתם כלל לא מאמינים בכוחה של המציאות לייצר עבורכם הזדמנויות להכיר, ייתכן שאתם חשים כי אינכם מושכים מספיק או מעניינים מספיק .

אימון אישי למשל, הוא הזדמנות לעשות פוקוס על אוסף האמונות המעכבות ולחולל בהן שינוי עמוק ושורשי.

אתם ראויים לזוגיות!

בטחון עצמי – זה מה שחשוב כאן, חשוב מאד להבין עד כמה אתם ראויים לאהבה. לא משנה כלל מהו המצב ההתחלתי שלכם – אם יש לכם עבודה או שאין, אם יש או שאין לכם חברים, אם אתם נראים נפלא או קצת פחות מזה, אם יש לכם כסף, מכונית או השכלה. אהבה וזוגיות אמיתיים מתאפשרים לכולנו.

ואם לא השתכנעתם בזאת ואתם חשים כי עליכם לשדרג את עצמכם מעט לפני שאתם תרים אחר זוגיות, התחייבו לכך ועשו זאת. התחילו אימון אישי לשיפור הבטחון העצמי.

בכל אימון אישי לזוגיות אתם תשמעו את המילים הבאות: אל תבזבזו זמן על מחשבות פילוסופיות, אלא היו מעשיים. כאשר אתם עושים מאמץ עבור עצמכם, העולם נרתם לעזרתכם – זה חוק שפועל תמיד. בטחו בו, הסירו את הציניות והספק – הם לא מקדמים אתכם.

צאו מאיזור הנוחות שלכם

לצאת מאיזור הנוחות, אומר לעזוב את כל מה שנוח ומוכר ולעשות משהו חדש שדורש מאמץ. אתם תחליטו מה יכול להיות המאמץ ועל איזו נוחות אתם מוותרים. אולי על הנוחות שבלחכות שמישהו יכיר לכם מישהו, או בלתת לגורל לעשות את שלו. עשו משהו שלא חשבתם שתעשו על מנת לקדם את הזוגיות בחייכם.

מוגש באהבה רבה!
מאת שרון ברודצקי/ מאמנת אישית

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!