חשיבות האהבה העצמית

אהבה עצמיתמדוע אנחנו צריכים לאהוב את עצמנו? מניין הגיעה האמונה הזו? למה לא להסתפק באהבה של אחרים כלפינו?

אהבה עצמית היא המפתח לאופן בו אנחנו מתמודדים על העולם. כל סיטואציה שאנו עוברים, קשורה באופן זה או אחר לאהבה ולהערכה עצמית.
כיצד?

אהבה עצמית כמוה כאמונה. אמונה היא משהו שאנחנו רואים כעובדה, ועובדות קובעות כיצד נתייחס לדברים. אם למשל, אנחנו מאמינים כי העולם הוא מקום שלא מאפשר להתפתח, הרי שלא נחפש להתפתח, אלא נשאר תקועים במצב שלנו.

אם נאמין כי אנחנו חסרי בטחון, לא מסוגלים לקבל החלטות טובות, לא יודעים לעמוד על שלנו וכדומה- הרי שבכל התמודדות נרגיש צורך להיות נתמכים על ידי אחרים, וכל התמודדות תהיי עבורנו קשה ואולי  אף מייאשת.

אנשים מסתכלים על העולם שמסביבם ועל אנשים אחרים מתוך השוואה. אנשים משווים עצמם להישגים של אחרים ורק אז מחליטים את כדאי להתחיל ולאהוב את עצמם. כלומר הם עושים תהליך שמן החוץ פנימה.

אהבה עצמית – מבפנים

אהבה עצמית אינה מתחילה מבחוץ, אלא תמיד מתוך התבוננות עצמית! אהבה עצמית היא היכרות אמיתית עם כל הדברים הנפלאים מהם אנחנו בנויים.

אדם שמצליח לעשות פוקוס על עצמו, להיות בקשר עם בסיס איתן שהוא אהבה עצמית, הוא זה שיצליח להתמודד כמעט עם כל סיטואציה בחייו באופן מוצלח, חסר האשמות ותחושות רעות.

אימון אישי לאהבה עצמית

אימון אישי לאהבה עצמית, מאמן אתכם להתחיל ולשים את עצמכם במרכז. קחו לדוגמא מערכות יחסים שיש לכם במקום להתעסק ולהבין מדוע הצד השני מתנהג כלפיכם באופן פוגעני, התעסקו במה אתם רוצים להרגיש ולחוות בקשר.

אם גיליתם כי אתם רוצים להרגיש משהו אחר וכי אתם אינכם מקבלים מהקשר דברים החשובים לכם, ראו זאת כעובדה! העובדה תאפשר לכם לקבל החלטות, מה לעשות כעת.

אם הייתם ממשיכים לשים את הפוקוס על הצד השני, הייתם מרגישים חסרי אונים, מתוסכלים וחסרי פתרונות יצירתיים למצבכם.

אימון אישי לאהבה עצמית מאפשר להתחיל ולאהוב את עצמכם כפי שאתם ברגע זה! לא כפי שיכולתם להיות, או כפי שהייתם בעבר, אלא כפי שאתם כיום.

בתהליך האימון האישי אתם מתרגלים טכניקות להחזרת הפוקוס לעצמכם, מתוך הבנה כי אוסף האמונות שיש לכם לגבי המציאות, הוא שיוצר את ההתנסויות שלכם.

אימון אישי – לשחרר את האחר

אימון אישי לאהבה עצמית מאפשר לכם להתנתק מתגובותיו של אחר כלפיכם, אתם לומדים להיות אלו שמחליטים כיצד להרגיש כלפי דברים ואתם מחוברים באופן צלול לכל האיכויות שלכם.

משימת אימון אישי לתרגול עצמי:

חשבו במשך דקה שלמה על סיטואציה בה אתם מרגישים רע עם עצמכם או עם משהו שקרה לכם.
בתום הדקה, החזירו באופן מודע את הפוקוס לעצמכם, וחשבו על כמה שאתם נפלאים, טובים, חכמים, רגישים. שאלו את עצמכם: "כיצד אני מרגיש כעת?"

אימון אישי לאהבה עצמית, מאפשר לכם לשקם תחושות של הערכה עצמית ובטחון עצמי – כיצד?

באמצעות תרגול של טכניקות להחזרת הפוקוס לאיכויות שבכם.
חוסר בטחון למשל, נובע מכך שאת רוב האנרגיה והמחשבות שלכם, אתם מעניקים לאחרים ולא לכם- אתם מתנתקים מהקרקע של עצמכם, אתם שוכחים מי אתם ולמה אתם מסוגלים.כתיבה

אתם מתנתקים מהרצונות שלכם ועטים לרצות את האדם האחר, מתוך אמונה שהוא חשוב יותר, חכם יותר, וראוי יותר מכם להתייחסות טובה.

אימון אישי לאהבה עצמית עומד בראש סדרי העדיפויות בתהליך האימון. תמיד מתחילים משיקום האהבה וההערכה העצמית, בטחון עצמי, קבלה עצמית ואהבה עצמית.
אהבה עצמית וקבלת עצמית הם המפתח לביטחון עצמי,  לתקשורת טובה יותר עם עצמנו ועם אחרים.

זכרו יש כל כך הרבה מה לאהוב בכם!

בהצלחה!

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!