אימון אישי לאימהות

אימהותבכל חדר של יולדת טריה השמחה מצויה ואיתה גם הרבה אורחים ומתנות. כולם שמחים על הצטרפותו של תינוק חדש למשפחה, אולם אט אט ההתרגשות מהמצב החדש הופכת שגרת יום יום שיש לטפל בה במלוא המרץ.

אמהות רבות חוות את השינוי ממצב של אי הורות להורות וכן שינויים שעוברים בעקבות מספר רב יותר של ילדים למשפחה.

נשים רבות מדווחות על כך שהן אינן מסוגלות להתמודד עם ריבוי המשימות או שאינן מצליחות להספיק את מטלות היום.

כל אחת מרגישה משהו שונה אולם ברור ומובן שקיים מצב חדש אליו צריך להתרגל. לנישה הזו נכנסו בשנים האחרונות הרבה מאד מאמנים אישיים אשר מסייעים לאמהות (טריות וותיקות) לסדר, לארגן ולהשקיף על שגרת יומן העמוסה בדרך ולהפוך אותה לקצת יותר קלה ואפשרית.

תכנון מקדים

המאמנים האישיים ברובם לא מבקשים לשנות סדרי עולם או להתחייב למהפכה של ממש בחיים, אלא מאירים נקודות פרקטיות על שגרת היום יום אשר בעזרת תשומת לב ותכנון נכון יכולות לפתור הרבה בעיות.

התפקיד העיקרי של המאמן עבור האם הינו להוות מראה ולגרום לה לעצור למספר רגעים ולהביט על החיים וההתנהלות שלה. המבט המשקיף יכול לתת תובנות רבות ובהמשך שימת לב לפרטים הקטנים בתוך אותה שגרה יכולה לגרום לשינויים גדולים.

מאמנות אישיות רבות לתקופה שלאחר לידה מסבירות כי הן למעשה מוציאות את הטיפול בילדים ממצב של אוטומט ונותנים לאמהות את האפשרות ליהנות מהרגע.

המבט השונה יכול לאפשר זיהוי של נורמות אשר התקבעו עם הזמן ולהחליף אותן בנורמות והתנהגויות אחרות המקדמות יותר.

אני והילדים

נשים רבות מרגישות שעם הולדת הילדים משהו בעצמי שלהן נעלם והן הופכות להיות לשירות הילד במשך כל שעות היום וכל ימות השנה. גם כאן תחום האימון האישי מציע סדנאות של העצמה אישית לאחר לידה ומעניק לאמהות את הכלים להיות היא עצמה ואם למופת כאשר אין דיסוננס בין השניים.אמא

האימון מביא את התובנה כי כאשר האם שלמה עם עצמה היא בהכרח יכולה להעניק יותר לסביבה ובכך להיות אם יותר טובה ולהיפך.

ההבנה כי מה שטוב לאם טוב גם למשפחה אינה תובנה ברורה ושגורה אצל נשים לאחר לידה שכן כל יעודן הוא הטיפול ברך הנולד. האימון מאפשר בעזרת המראה אותה מעניק המטפל את היכולת להתנתק מהמצב הקשה בו נמצאים ולעלות בדרגה ולהשקיף על המציאות מעוד כמה זוויות. בדרך כלל מדרך מבט זו מגיעות תובנות שונות על החיים.

בחירה נבונה של מאמן

בחירת מאמן אישי הינה משימה מורכבת בעיקר כאשר השוק הישראלי מוצף כיום במאמנים אישיים אשר הפיקוח עליהם אינו ברור ומוחלט.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!