אימון אישי ואינטראקטיבי לנוחות המתאמנים

אימון אישי מהביתאף אחד לא יכול להתכחש לעובדה כי העידן בו אנו חיים הינו עידן המאופיין ברמת טכנולוגיה מאוד גבוהה ויותר ויותר אנשים מוצאים עצמם מחוברים למחשב הרבה שעות. לחלקינו, המחשב הוא גם כלי עבודה. אימון אישי אינטראקטיבי מאפשר לנו להתאמן באמצעות המחשב בביתנו, בשיא הנוחיות והאינטימיות, בזמן שמתאים ונוח לנו.

מהו אימון אישי אינטראקטיבי?

ההגדרה המדויקת של אימון אינטראקטיבי – אימון אישי בכתיבה במערכת מובנית במחשב, כאשר קיימת התכתבות הדדית בין המתאמן למאמן. ידוע הוא שלכתיבה כוח רב, וההתכתבות גם מאפשרת לכותב לחזור ולראות מה כתב, להביט במלל, לתקן, למחוק ולהוסיף.

המתאמן נדרש לענות על שאלון מובנה, והמאמן מחזיר התייחסות לתשובות לשאלון באמצעות התייחסות לדברים, מה משתמע מהם, ועל סמך אינפורמאציה נוספת אותה המאמן האישי האינטראקטיבי מלקט מהמטופל.

באמצעות התייחסות זו מציע המאמן תוכנית אימון בה נדרשים המטופלים לבצע משימות שונות. מאמן אישי אינטראקטיבי יודע בכל זמן ועת באיזה שלב נמצאים המטופלים, מהן המשימות אותן עליהם למלא ומהו מצב הביצוע הנוכחי.

הבדל בין אימון אישי אינטראקטיבי לאימון אישי רגיל

מאמן אישי אינטראקטיבי נדרש ליכולת כתיבה טובה, שבמקרה זה היא זו שמשמשת ככלי להעצמת המתאמן ומעמידה לו אתגרים ומשימות אשר עליו יהיה למלא אחריהן. יש לזכור כי מאמן אישי אינטראקטיבי הוא קודם כל מאמן אישי שעבר הכשרה נוספת ועליו גם לדעת לנתח כתיבה.אימון אינטראקטיבי

המאמן האישי האינטראקטיבי מקבל הזדמנות נדירה להכיר את המתאמן על ידי קריאה בלתי מוגבלת של כתביו של המתאמן. באמצעות אימון אישי אינטראקטיבי זוכים המטופלים לליווי שוטף, לא תלות בזמינות פיזית של המאמן, וכאמור תוך כדי חשיפה לתוכן אינטרנטי שיקדם את התהליכים.

אימון אישי אינטראקטיבי מוכשר לטפל בכל נושא המעסיק ומטריד אותנו, כגון בעיות במשפחה, אינטראקציה עם הילדים והקשר איתם, זוגיות וכן אימון אישי תעסוקתי, זאת במטרה לגרום להתפתחות אישית של המתאמן.

ליווי אישי והדרכה צמודה מאפשרים גם להתמיד בתהליך השינוי העובר על המתאמנים, לדעת להתמודד עם הפחדים, החרדות, הדאגות, לשנות דפוסי חשיבה והתנהלות אשר אליהם הם מורגלים ולפרוץ לדרך חדשה אשר תביא אותם למקום בו הם באמת רוצים להיות.

אימון אישי אינטראקטיבי הוא אימון שמביא להנאה וראייה חיובית של מה שיש ולא של מה שאין, יצירת יש חדש וראייה שקופה וברורה של המציאות.

אימון אישי אינטראקטיבי – יתרונות

אימון אישי אינטראקטיבי מספק הזדמנות להתאמן בכל מקום ובכל זמן שמתאים למתאמנים ואינו מגביל בנגישות, ניידות או זמינות פיזית. האמון האינטראקטיבי למעשה חוסך זמן יקר, נסיעות, פקקים והוצאות דלק כך שהוא משתלם ביותר.

תוך כדי האימון, המתאמן מפתח את יכולות הכתיבה שלו ואופני התבטאויותיו בכתב, ומתעל את יכולות הכתיבה שלו לכיוונים רצויים. לאימון מהבית באווירה אינטימית, מוכרת ושלווה יש ערך מוסף.

ניתן להתפנות בזמן המתאים לכם, להתבטא מתוך בהירות על אותם נושאים המעסיקים ומטרידים אתכם, לבדוק שוב ושוב מה כתבתם עד עתה, לשכתב, לבחון ולמדוד, ומתוך נקודת יציאה מועדפת זו לתקשר עם המאמן האינטראקטיבי שלכם.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!