אימון אישי למעוניינים בהרזיה

הרזיהמרבית האנשים שלא מרוצים ממשקלם ורוצים להשיל מעליהם כמה קילוגרמים, מודעים לעובדה שרצוי שיעשו דיאטה. הם יודעים כיצד לעשות אותה- מה לאכול, כמה ומתי, אך לא זו הבעיה. הבעיה האמתית זו המשמעת העצמית וההתמדה, ולשם כך רצוי שיעשו דיאטה תחת מסגרת מובנית.

כאשר אנשים נמצאים לבדם בתקופה של דיאטה, הם מתמודדים בעצמם עם הקשיים, דבר שגורם פעמים רבות לוותר ולסטות קצת מדרך הדיאטה. לפעמים מתפתים לאיזה מאכל משמין ואחר כך נאבקים לחזור אל הדיאטה השמרנית.

ישנה אפשרות להיות חברים בתוך קבוצת דיאטה, בה נשקלים אחת לשבוע מול כולם, מספרים חוויות ומקבלים המלצות. ישנה דרך נוספת להיכנס לתוך מסגרת מסודרת של דיאטה, אך לא יחד עם אנשים נוספים. מסגרת זו היא אימון אישי להרזיה, בה נמצא מאמן תזונה אישי והאדם עצמו, העובר ליווי אישי לקראת הרזיה.

כאן המחויבות לתהליך אינה רק של האדם כלפי עצמו, אלא גם כלפי המאמן שלו. זוהי כניסה לדרך משותפת, בעלת מטרה ברורה מראש.

אימון אישי להרזיה – ליווי מאמן אישי

תהליך של הרזיה מצריך מהאנשים כוחות רבים, הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. בעת תהליך משותף עם מאמן אישי, פשוט ונוח יותר לעשות דיאטה. אנשים מרגישים שהם לא לבדם, אלא שיש מישהו שנמצא לידם ובשבילם.

האימון האישי להרזיה נועד בראש ובראשונה להצליח לרדת במשקל, אך גם מעבר לזה, למצוא את הסיבות האמיתיות לאכילה המיותרת, כך שבעיית ההשמנה תיפתר מיסודה. המאמן האישי תומך באדם לאורך כל התהליך, ומספק עבורו את כל המידע כדי שיוכל לעמוד במטרותיו ולהצליח להרזות.

אימון אישי להרזיה – יתרונות

•    המאמן נמצא אך ורק בשביל האדם שעושה דיאטה ולא מחלק את זמנו עם אנשים נוספים, כמו שעושים המאמנים בקבוצות הרזיה משותפות.

היחס הינו אישי, האדם מספר על הדברים שהוא עובר, מבלי לחלוק אותם עם אנשים נוספים או לשמוע סיפורים של אחרים.

•    המאמן נמצא בתוך המסגרת של אימון אישי להרזיה עבור האדם שנמצא בתהליך של דיאטה. העזרה ממוקדת לאדם עצמו – עבודה על הנקודות החלשות והחזקות שלו ובניית תפריט מיוחד לפי טעמו האישי ולפי סדר היום שלו.

המאמן נמצא בתהליך בכדי לתמוך באדם מבחינה מנטלית ותזונתית- מה נכון ומה לא נכון, וכך תהליך ההרזיה הופך להיות פשוט ומהיר יותר מאשר בדיאטה עצמאית, ללא מסגרת.

•    המאמן נמצא עבור האדם שבתהליך גם כתומך מבחינה נפשית. בתקופה של דיאטה ישנם רגעי משבר רבים. במסגרת של אימון אישי להרזיה יש לאדם מישהו שאיתו הוא יכול לדבר ושאותו הוא יכול לשתף בקשיים.

כאן תפקיד המאמן חשוב מאוד. מתפקידו "להרים" את האדם מבחינה נפשית, להחזיר לו את הביטחון העצמי ואת האמונה שהוא יכול לעבור את התקופה הזאת בקלות ולהגיע ליעד הרצוי- להשיל כמה קילוגרמים ממשקלו ולהרזות. המאמן מעניק לאדם כלים לשינוי מחשבתי. הוא "מושך" אותו מעלה ומוליך אותו קדימה לכיוון ההרזיה.

•    מעבר למטרת הדיאטה, האדם מגיע למסגרת של אימון אישי להרזיה על מנת לנסות ולהבין מהו המקור הרגשי לאכילה הבלתי נכונה והמיותרת שלו, מדוע הוא כמה לאכול כל הזמן ומדוע הוא לא הצליח עד עתה להשיל ממשקלו כפי שרצה.

אימון אישי להרזיה זהו תהליך רגשי וחשוב, והמאמן מתפקידו גם כמו פסיכולוג- להיכנס פנימה אל הנפש ולנסות לגלות מהם הקשיים הרגשיים אשר מנעו מהאדם, עד היום, להישאר במשקל הרצוי לו.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!