אימון אישי למציאת בת זוג

מציאת בת זוגהרבה גברים שואלים את עצמם איך זה ייתכן כי עדיין לא מצאו אהבה, עדיין לא מצאו את אותה בת הזוג לה הם חיכו כל החיים, מדוע הם לבד? למה זה עדיין לא קרה גם להם?

ישנם גברים שאומרים שהם רוצים זוגיות, אבל אם הם עוצרים לרגע ועושים סדר במחשבה הם עלולים לגלות כי יש משהו שעוצר בעדם, משהו שאולי הם לא מוכנים לוותר עליו.

תהליך של אימון אישי למציאת בת זוג יכול לסייע בהבהרה של המטרות ובבניית תהליך של סדרת פעולות אשר יקדמו את המהלך למציאת קשר זוגי.

למי מתאים אימון אישי למציאת בת זוג

אימון אישי למציאת בת זוג מתאים לאותם גברים אשר מחפשים במשך שנים רבות את אותה נסיכה לה הם חיכו, אך טרם מצאו אותה. האימון מסייע לגברים אשר חושבים כי אין סיר המתאים למכסה שלהם או שלא בטוחים כי קיימת בעולם אישה אשר יכולה לפרגן ולאהוב אותם באופן אותו הם רוצים. אם נמאס לחכות ולהמתין לאהבה, זה הזמן לפעול ולפנות לאימון אישי למציאת בת זוג. אימון אישי למציאת בת זוג יכול להתנהל בפגישה אישית עם המאמן או באמצעות אימון אישי טלפוני.

תהליך האימון למציאת בת זוג

תהליך האימון למציאת בת זוג מתאימה משפרת בצורה ניכרת את היכולת של אותם גברים להצלחה עם נשים, ובהמשך גם למצוא את האחת ולפתח מערכת יחסים אמיתית, עמוקה ובריאה אשר תימשך לאורך זמן.

במהלך האימון יקבל הגבר כלים אשר ישפרו את המיומנות והיכולות שלו למצוא בת זוג מתאימה.
ראשית, יקבל הגבר כלים שיפתחו את היכולת שלו לזהות התאמה של בת זוג פוטנציאלית ולאחר מכן כלים לכבוש את ליבה של אותה אחת. כמו כן, יינתנו כלים לפיתוח מערכת יחסים יציבה לאורך זמן רב.

המאמן יעזור למאומן למצוא את המגבלות שלו ואת החסימות המחשבתיות אשר עוצרת בעדו מלמצוא קשר זוגי אמיתי ויציב.

בשלב הבא, יאפיינו המאמן והקליינט מהם הדפוסים שאפיינו אותו עד כה בחיפוש אחר קשר זוגי, וביחד עם המאמן יבחן הגבר מה הוא מחפש בבת זוג ואת ההבדל שבין הרצוי למצוי.  ביחד יגלו את הנקודות החזקות באישיותו וכיצד הן יכולות להועיל לו בתהליך מציאת הקשר הזוגי המתאים ביותר עבורו.

זוגיות היא עסקה לטווח ארוך, התשוקה לא תמיד מספיקה בשביל להחזיק את הזוגיות לאורך שנים רבות ובחירת זוגיות מתאימה צריכה להיעשות מתוך מקום של חשיבה עמוקה לגבי מה מתאים לי ולצרכים שלי.
הצבת המטרות והיעדים תעשה במקביל לפעולות אמיתיות בשטח.

מטרת האימון הזוגי למציאת בת זוג

אימון אישי למציאת בת זוג מבהיר בצורה ברורה את הצרכים שלנו להיות אדם שלם מצד אחד ואדם זוגי השואף למצוא שותף לחיים.

התהליך אותו יעבור המאומן יפתח בפניו ראייה חדשה על עצמו ועל העולם בתוכו הוא פועל. מטרת האימון היא לגרום לאדם לפעול, האימון יקנה כלים אותם יהיה צורך ליישם בשטח, בין אם זה במציאת אופציות חדשות למקומות בהם ניתן להכיר נשים, חשיבה יצירתית, זניחה של דפוסים אשר מעקבים אותנו בתהליך מציאת בת הזוג וכמובן שימת דגש על העצמת הביטחון העצמי והידיעה כי מגיעה לנו אהבת אמת ויש בת זוג בעולם אשר מתאימה לנו.

השותפות הנוצרת בין המאמן האישי והלקוח מעצימה את המאומן ומחזקת אותו בהשגת מטרותיו. האימון האישי למציאת בת זוג מאפשר לנו להפסיק עם אותם דפוסי התנהגות אוטומטית אשר לא מקדמים אותה להשגת המטרה.

האימון האישי יכול להצליח אם המאומן מוכן להתחייב לתהליך, לשים את עצמו ואת הצרכים שלו במקום הראשון. המאומן ילמד להתבונן על החיים שלו מחדש, להבין מה באמת חשוב לו ולבחון מה עובד ומה לא עובד עבורו.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!