אימון אישי למציאת ייעוד בחיים

מציאת ייעודיעוד הוא המקום המדוייק ביותר עבורכם בכל תחום בחיים. יעוד אינו שם נרדף לבחירת מקצוע, מציאת בן או בת זוג לנישואין או הולדת ילדים. יעוד הוא מיצוי הפוטנציאל הקיים בכם בתחום הרגשי והמחשבתי. יעוד נותן ביטוי בעבודה, בקשרים עם בני זוג או חברים, בזמן הפנוי שלכם ובעונג החיים.

הפוטנציאל שלכם יכול לבוא לידי ביטוי בכל תחום, אך במקרים רבים נותר לא מנוצל עקב חוסר הבנה של מגוון האפשרויות העומדות בפניכם. האושר שלכם, מצוי בדיוק בנקודה בה מימשתם את הפוטנציאל שלכם. אתם תחושו סוג של אושר אמיתי כאשר תצליחו לעשות שימוש בכל היכולת שלכם להינות ולחשוב ולקדם את עצמכם.

כאשר אתם ממשים פוטנציאל שיש בכם, אתם משאירים חותם, אתם חשים שמחה עמוקה וסיפוק, אתם חשים כי יש משמעות לקיום שלכם. ייעוד בחיים, בנוי מאוסף היכולות שלכם להינות ולהעשיר את עצמכם מעשית ונפשית בתוך שגרת היום.

בתהליך של אימון האישי למציאת ייעוד, נחשף הפוטנציאל, ניתנים לו שם ומאפיינים ומתחילים לעבוד על הטמעתו מחשבתית ומעשית. מיצוי פוטנציאל אינו דורש מאמץ במובן הרגיל, אלא נאמנות לכל הדברים שאנחנו יכולים להיות ולעשות.

תרגיל – אימון אישי למציאת ייעוד

לפניכם תרגיל ביתי קצר הממחיש אימון אישי בנושא מציאת יעוד: קחו דף נייר ועט, שבו במקום שקט וענו באופן אמיתי ופשוט על השאלות שלפניכם:

  • האם לדעתכם יש לכם תפקיד בעולם הזה?
  • האם קיים תחום בחיים שלכם בו אינכם ממצים את היכולות שלכם?
  • החברים שלכם – מה הם זוכים לקבל מכם? ( אוזן קשבת, עצות חכמות, חוש הומור וכדומה…)
  • האם יש עיסוק שתמיד מעורר אתכם ומכניס בכם חיים?
  • אם לא הייתם צריכים להתפרנס במה הייתם מעסיקים את עצמכם?
  • במה אתם טובים לדעתכם?
  • במה לדעת אחרים אתם טובים?
  • מה מרגש ומלהיב אתכם?
  • האם יש לכם רצון לעשות משהו בלתי שגרתי?
  • האם עד כה, היו מצבים בחייכם בהם כן מימשתם את היכולות שלכם עד הסוף?

אימון אישי – זיהוי רצונות

אימון אישי יסייע לכם בזמן קצר יחסית להבין מהם הרצונות האמיתיים שלכם וכיצד ניתן להתחיל לממשם. לעיתים יש לחולל שינוי בתפיסת העולם, או במערכת האמונות על מנת שתאפשרו לשינוי לקרות.

תהליך האימון בנוי משאלות שמטרתן להעניק כותרת מדוייקת לשלבים אותם עליכם לעבור עד להשגת התוצאות הרצויות.

אימון אישי הוא מסגרת תומכת, מעצימה, מקום בו הפוקוס הוא רק עליכם ועל הרצון שלכם. אם תחשבו על כך לרגע, אין הרבה הזדמנויות בחיים לתהליך מסוג זה, ועל כן מומלץ כי תגיעו אליו מתוך רצון אמיתי להשקיע בעצמכם.

התחילו באימון רק אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להתחייב לתהליך במאת האחוזים. מחויבות היא שם המשחק, היא מאפשרת לכם להישאר עיקביים, ולחוש בשינויים עדינים המתחילים להווצר בקו המחשבה שלכם.

קו המחשבה שלכם הוא זה שבסופו של דבר ישפיע על מצבכם הרגשי, על המוטיבציה שלכם ועל הצד המעשי בחייכם.

לעיתים, תוך כדי תהליך אתם מגלים כי הרצונות שלכם משתנים. הדבר נובע מהסדר החדש אותו אתם עורכים בראשכם. לעיתים אתם מגלים להפתעתכם כי אתם הרבה יותר קרובים  קרובים למימוש רצון או הרגשה ממה שדמיינתכם – מצב זה קורה בעיקר בזכות העובדה שידעתם לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות.

אימון אישי הוא מסגרת בה תלמדו מה עליכם לשאול את עצמכם בכדי להגיע למקומות בהם תחוו סיפוק, הנאה ומימוש עצמי.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!