אימון אישי בשילוב מוזיקה

אימון בעזרת מוסיקה

מוסיקה עובדת היכן שמילים אינן עובדות. המוסיקה היא חלק מהחומר האנושי, היא קיימת בגופנו באופן טבעי. אנו נולדים לתוכה וחיים בה. המוסיקה מחייה אותנו, גורמת לנו לחשוב, מעלה לנו את האופטימיות, לעיתים אף משרה עלינו עצב.

מחקרים רבים שנערכו הצליחו להוכיח את השפעתה של המוסיקה על תפקודי מוח, נפש ואף על פעילות הורמונאלית. כיום משמשת המוסיקה ככלי מקובל ואהוב בשירות טיפולים בעלי אופי פסיכולוגי כמו תרפיה במוסיקה ואימון אישי בנושאי הפחתת מתח וחרדה, הגברת מוטיבציה והשבת תחושת איזון ואופטימיות לחיים. על אימון אישי משולב במוסיקה.

אימון אישי משולב בתרפיה במוזיקה

מוסיקה מסוגלת לפתור מצבים רגשיים סבוכים. אימון אישי המשלב טכניקות של שימוש במוסיקה, מסייע לאנשים הזקוקים לשינוי מהותי באווירה בה הם חיים.

בתהליך האימון מתרגלים שימוש בסוגי מוסיקה שיכולים לשנות משהו בתשתית ההרגשה, נחשפים לאפשרויות השימוש בכלים מוסיקאליים לפתרון מצוקות רגשיות, תחושות של תקיעות ומועקות.

אנו בנויים מאוסף של תבניות התנהגויות הפועלות עברנו באופן אוטומאטי, רק שלעיתים יש צורך לעצור ולהבין האם הן משרתות אותנו, או שאולי רק מזיקות.

אימון אישי הוא הזדמנות טובה לעשות פוקוס על כל אותן תבניות, לאתר את ההתנהגויות המזיקות ולאמץ התנהגויות מקדמות ובריאות.

אימון אישי – מוסיקה ואיזונים

אנשים זקוקים למערכת איזונים מורכבת ועדינה על מנת לחוות חיים מתוך תחושה של שמחת חיים, כוחות נפש ויכולת אישית גבוהה. לשם כך נחוצות פעולות המתחזקות מערכת איזונים זו.

מאמן אישי ישאל אתכם מספר שאלות, יאבחן את המקומות בהן יש צורך בהכנסת איזון, ובאמצעות תשובות המתאמן עצמו, יתאים לכם סדרת פעילויות המאפשרת זאת.

המוסיקה היא כלי מצוין, עוצמתי ומדויק שבאמצעותו ניתן לשנות תחושות באופן מיידי ועמוק. אנשים שלומדים לעשות שימוש במוסיקה ורואים בה מפתח לשינוי אמיתית "במצבי צבירה" (תחושות ). הם נהנים מאיכות חיים גבוהה, רגועים יותר, אופטימיים ובריאים יותר

מוסיקה – כלי טיפול לנפש

מוסיקה יכולה לשקם בנו תחושות של עוצמה, בטחון עצמי ושמחת חיים החיוניות כל כך למצבים בהם אנו מתחילים בדרך חדשה.

במוסיקה קיימים אלמנטים שלחלקם הגדול כלל איננו מודעים. הצלחת כל אימון אישי תלויה קודם כל בהגברת המודעות לדברים – כאשר אנחנו מודעים, אנו יכולים לבחור לעשות כך או כך, להימנע מדברים וכדומה.

מוסיקה בין היתר מאפשרת לתרגל עשיית פוקוס – במסגרת האימון האישי הופך תהליך ההקשבה למוסיקה מפאסיבי לאקטיבי. אנחנו בוחרים את ערוצי ההקשבה שלנו, ומגיעים לעומקים המצליחים להשפיע על המוח שלנו.

מוסיקה בראי האימון האישי, היא חומר לכל דבר, היא בפירוש יכולה להשפיע על חומרים אחרים. גם המחשבות שלנו הן חומר וגם להן יכולת השפעה ניכרת על המציאות שלנו.מוסיקה

הכרה באלמנטים אבסטרקטיים אלו כמחוללי מציאות וכבעלי יכולת השפעה ממשית, היא כיום נקודת המוצא החדשה בכל הנוגע לטיפול בעצמנו.

האדם המודרני המודע, מתחיל תהליכים חדשים בחייו מתוך ההבנה כי למחשבותיו כוח אדיר והן מתנהגות כאילו היו חומר אמיתי, זו הסיבה שמחשבות ( אויר לצורך העניין) יכולות להוביל למשל למצבי חרדה המאופיינים בתגובות פיזיולוגיות. מחשבה משפיעה על חומר, ממש כפי שהמוסיקה משפיעה על החומר.

תהליך האימון האישי מספק לכם ארגז כלים אמיתי לשימוש בכל תחומי החיים. כל טכניקה שנרכשת ניתנת ליישום בכל שלב, או בעיה שאתם נתקלים בה. שם המשחק הוא חזרה אינטנסיבית על עקרונות ממש כמו בחדר כושר. הסיבה לכך שבכדי להאריך את שריר היכולות, יש ללחוץ במקומות הכואבים עד אשר מושג שינוי.

את תהליך האימון האישי ניתן אמנם להתחיל בכל שלב בחיים אך רצוי להתחילו מתוך רצון אמיתי לבצע שינויי.

בהצלחה!

מאת: שרון ברודצקי/ מאמנת אישית לצמיחה

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!