אימון אישי וניתוחים פלסטיים

ניתוח פלסטיאנשים רבים חשים בשלב כלשהו בחייהם כי הגיע הזמן לבצע שינוי קוסמטי משמעותי בגופם.
הם מאמינים ואולי אף צודקים כי שינוי חזותי ישפיע לבטח על אספקטים רבים בחייהם: כמו בטחון עצמי, מציאת עבודה, מציאת בני זוג, הצלחה חברתית, קבלה אמיתית ושלמה של עצמם ועוד.

הטכנולוגיה העשירה שעומדת בשימוש הרפואה מביאה לתוצאות מרשימות במיוחד ופותרת לאנשים במקרים לא מעטים בעיות שסחבו עימם שנים רבות.

ישנם ניתוחים פלסטיים לשאיבת שומן, שינוי מבנה האף, הגדלת חזה, שינוי חזות הסנטר, מתיחות פנים ועוד.

ניתוחים פלסטיים נעשים גם לצעירים וצעירות, וגם למבוגרים. הניתוחים ניתנים כמענה לבעיות רפואיות קשות כמו כוויות, פגמים מלידה ופציעות למיניהן אך גם לשיפור והשבחת המראה של מטעמי אסתטיקה ואופנות משתנות.

אימון אישי – לפני או אחרי ניתוח פלסטי?

אימון אישי בשילוב ניתוחים פלסטיים נועד בכדי לתת מענה לאנשים שנמצאים בשלבים שלפני ניתוח פלסטי, לאנשים ששוקלים ניתוח פלסטי ונמצאים בדילמות, לאנשים שעברו ניתוח פלסטי ומרגישים כי עדיין חסר מרכיב של חוזק בביטחונם וערכם  העצמי.

אימון אישי מעניק תמיכה מלאה לכל תהליך השינוי, משלב ההחלטה ועד לאחרי הניתוח.

האימון מתאים לכל מי שחש כי הוא זקוק לכלים שיעזרו לו להתמודד עם השינוי עצמו, עם דילמות שנוצרות בעקבות התהליך, ועם אספקטים אחרים כמו: סף רגישות נמוך, מערכת תגובות בעייתית, נטייה להסתגר ועוד.

האימון האישי / קאוצ'ינג ניתן לאנשים שעדיין מרגישים כי לא באו על סיפוקם, וכי הניתוח לא עמד בכל ציפיותיהם.

במסגרת האימון תתרגלו צורות חשיבה ותפיסה חדשות הקשורות לדימוי הגוף, תשקמו את הביטחון ואת הערך העצמי שלכם ותצאו לעולם עם השקפת עולם שתחזק את אופן התמודדות שלכם בכל מצבי החיים!

הכלים והטכניקות שתרכשו באימון האישי מתאימים לכל תחום בחיים ולכל החיים וזו בשורה נפלאה.פסיכולוג

יש לזכור כי אחרי הכל, אנחנו זה מה שאנחנו חושבים על עצמנו, ושלעיתים אפילו ניתוחים פלסטיים מוצלחים, אינם מצליחים לענות על כל הציפיות שלנו לשינוי עמוק!

בואו נדבר לרגע על אימון לביטחון עצמי והקשר לניתוחים פלסטיים:
ניתוח פלסטי לשיפור חזות האף למשל, יכול בהחלט להעניק לכם מראה נפלא אך שימו לב: גם שינוי חיובי ומשמעותי בפנים שלכם, אינו יכול לשקם את כל התחושות שלכם או להשפיע כהרף עין על מרכיבי האישיות שלכם ועל הרגלי ההתנהגות והחשיבה שלכם.

מרכיבי אישיות כמו דימוי עצמי, בטחון עצמי וערך עצמי הם נושאים שמתהווים אצלכם במהלך כל שנות חייכם ודורשים התייחסות מעט יותר ארוכה ועמוקה.

זכרו: הדבר הבריא ביותר לעשות הוא לדאוג שהגוף הבריא והמעוצב יחיה בתוך נפש בריאה ואיתנה.

אימון אישי הוא כלי נפלא בו ניתן לתרגל טכניקות פשוטות יחסית על מנת להתחיל ולנהל עם עצמכם ועם העולם דיאלוג מסוג חדש.

אתם מתרגלים שיטות לשיקום הערך העצמי ללא קשר למראה שלכם, מתרגלים טכניקות לשינוי צורת ההסתכלות שלכם עם העולם, מגלים דרכים להבראת בעיות חברתיות, מתאמנים על העזה ופניה יזומה למקומות עבודה נחשקים, עובדים על שיטות להפחתת חרדות ומחשבות טורדניות ועוד.

אימון אישי הוא תהליך מעשי בו אתם יוצרים פוקוס חד ועקשן על מה שרצוי לכם כיום!

אתם לא מרפים מהרצון שלכם, ומוצאים בתוך עצמכם דרכים ליישומו. אתם הופכים להיות היועצים של עצמכם ומוותרים על התלותיות בדעתם של אחרים. מאמן אישי לא יכול לייעץ לכם, רק אתם.

האימון האישי / קאוצ'ינג  coaching – מבוסס על שיחות, אך הוא משולב בפעילות מעשית המחייבת אתכם לתהליך, מחדירה בכם מוטיבציות אבודות, ומעניקה לכם מסגרת שמחה אופטימית ומכוונת תוצאות!

כל טוב ובריאות גוף ונפש טובה!

מאת: שרון ברודצקי/ מאמנת אישית

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!