אימון אישי לזוגיות שניה

זוגיות שנייהכל אלו שמחפשים זוגיות שנייה, חוו כבר זוגיות ראשונה שהייתה טובה מאוד או רעה מאוד, תהליך החיפוש אינו פשוט. פגישות, דייטים ראשונים ואחרונים, שוטטות באתרי היכרויות, כל אלה, לעיתים, לא מניבים למציאת הזוגיות השנייה הנפלאה לה מייחלים.

על אף האכזבות והמהמורות שיש בחיפוש זוגיות שנייה, אין ייאוש – אך נדמה כי ישנו פער עצום בין מה שמחפשים לבין מה שמוצאים. זוהי בדיוק הנקודה בה נכנס לחייכם המאמן האישי.

המאמן הופך לשותף לתהליך חיפוש הזוגיות המתאימה. הוא יעזור לאדם להסתכל על עצמו פנימה ואל המציאות הקיימת ולשלב את צלקות העבר עם העתיד הטוב שיכול להתקיים.

אימון לזוגיות שנייה אינו תהליך פשוט לאף אדם. ראשית, הוא כבר חווה זוגיות אחת שהותירה אותו מצולק, פגוע, חושש. שנית, בשלב זה של חייו ישנם גורמים נוספים היכולים להקשות על תהליך מציאת בן הזוג, כמו ילדים.

המצב הזה יכול להוביל לשני מקומות שונים, או לסערת רגשות ופחדים, או לחיים עשרים, מלאים, מאתגרים וחווייתיים. המטרה באימון לזוגיות שנייה היא להגיע למיצוי שאליו לא הצליח האדם להגיע בזוגיות הראשונה.

תהליך אימון שכזה, מתאים גם לאלו שנמצאים בתהליך החיפוש וגם לאלו שכבר מצאו זוגיות שנייה, אך רוצים לשמר אותה ולהעצים אותה ולא לחזור על טעויות שעשו בזוגיות הקודמת.

באימון אישי לזוגיות ישנה קודם כל הסתכלות פנימה ובחינת המגבלות האישיות שחוסמות את אותו אדם במציאת בן זוג. הרבה אנשים אומרים כי הם מוכנים לזוגיות שנייה, אך מה הם עושים עבורה? לפעמים, לא מספיק. האדם צריך לזמן את עצמו בפעילות שתוביל אותו, וזהו בדיוק תפקידו של המאמן.

אימון למציאת זוגיות שניה

אימון אישי למציאת בן זוג הינו תהליך בו האדם יעבור מספר שלבים עם המאמן, בהם יבדקו יחדיו את הזוגיות הראשונה שחווה האדם, מה היו הדברים שהפריעו בזוגיות הראשונה ומה יהיו הדברים שיאפיינו זוגיות טובה עבורו. יחדיו הם יבחנו איך האדם רואה את הזוגיות השנייה לה הוא מייחל ומה הם הציפיות שלו.

במהלך האימון יעלו דרכים למציאת זוגיות שנייה, דרכי היכרויות שונות ואיך אפשר לבנות מערכת יחסים ארוכה דרך היכרויות אלו. יחדיו יבנה הבסיס לזוגיות שתהייה טובה לאדם ולמשפחה שמקיפה אותו.

טיפים למציאת זוגיות

  • דמיינו מהי הזוגיות הטובה ביותר עבורכם.
  • הכינו רשימה של הדברים שמעכבים אתכם במציאת בן זוג.
  • מצאו דרכים להרחבת מקומות ההיכרות שלכם, זה יכול להיות הרשמה למכון כושר, או לאתר היכרויות.
  • למדו לאהבו ולקבל את עצמכם.
  • הירשמו לחוג על מנת להעשיר את העולם הפנימי שלכם ואת הידע שלכם.
  • אל תצאו לפגישות עם רשימת תכונות אותם אתם מחפשים למצוא, ואל תתייחסו לדייט כאל חקירה צולבת.

נקודות בהליך אימון לזוגות בפרק ב'
באימון זה יתקיים מסע אל העבר הזוגי של בני הזוג שחווים כעת זוגיות שנייה, כאשר הדגש יהיה על ניתוח הקשרים הקודמים שלהם. לאחר תהליך זה, יבנו בני הזוג ביחד עם המאמן חזון אישי וחזון משותף הכולל את המשפחה המורחבת שלהם. כמו כן יינתנו דגשים על שימור תשוקה ועניין והתנהלות כספית נכונה.

טיפים לביסוס הקשר הזוגי

  • אל תחששו מכישלון נוסף, בחנו את התחושות שלכם ולכו איתם.
  • לא לחשוב על איך אפשר להיזהר מפגיעה ואכזבה, אלא לנסות ולמצוא את הדרך לא להיכנס לאותם קשיים ובעיות.
  • אל תתנו לילדים להוות גורם מפריעה, להיפך, שתפו אותם והרגילו אותם לקשר החדש.
  • בחרו את הקשר שלכם בכל יום מחדש וחיו בהווה.

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!