אימון אישי – הדרך הבטוחה להצלחה בעבודה!

עבודהתוהים מדוע אינכם מצליחים לקבל סיפוק מעבודתכם? רוצים לשנות מצב קיים אך מפחדים לצעוד לקראתו? חשים חסרי ביטחון מול המעסיקים בעת ראיון לעבודה חדשה? האם לא פעם אמרתם לעצמכם שאין דבר ביקום שאינכם יכולים לעשותו אך בפועל מאמינים שאתם כישלון חרוץ? לא עוד!

כיוון חדש בקריירה?

אימון אישי ילווה אתכם בעת התקופה הקשה ויעזור לכם במציאת העבודה הנחשקת! אין לטעות – המאמן האישי לא יימצא עבורכם את העבודה עצמה אך ייפלס את הדרך אליה בביטחון.
המאמן האישי יצליח בעזרת טכניקות אימון ייחודיות להפוך תקופה מתסכלת – למאתגרת מאין כמוה!

הוא ידאג לסלול עבורכם את הדרך הנכונה להצלחה על ידי אימונים שונים ומגוונים אשר ישימו דגש על העצמה אישיותית, חשיבה ורבלית יוצאת דופן, יכולת הנעה בלתי מתפשרת, אסרטיביות ויוזמה אישית.

אימון אישי אינטנסיבי ובריא ידגיש את התכונות הייחודיות שלכם לתפקיד המבוקש ויפנים תכונות חלשות יותר אשר עלולות לפגוע במטרה.

המאמן האישי יידע להבחין בכך ויעזור לכם לבטא את התכונות הטובות ולהחצין אותם ביתר ביטחון מול המעסיקים השונים.

זכרו! השינוי מתחיל רק בכם ובזכותכם! המאמן האישי מצוי בתהליך בכל עת כדי להגשים לכם את המטרה ולגרום למעסיקים לרצות רק אתכם לתפקיד!

לא רק זאת, הוא נמצא בתהליך כדי להזכיר לכם כי אתם אלו ששולטים בחוטים של חייכם ורק לכם היכולת לשנות את המצב הקיים!

הגשמת מטרות

במסגרת האימון יעבוד אתכם המאמן האישי בעיקר על הגשמת מטרת העל שלכם שהיא מציאת תעסוקה חדשה, אך במהרה תיווכחו לדעת כי האימון יעזור לכם בכל שלב שיאתגר אתכם בחיים עצמם.

מהלך האימון ילווה במשימות שונות אותן ייטול המאמן עליכם ואלו יעזרו לכם להבין כיצד להפוך את החולשות שלכם לחוזקות!

מטרות האימון האישי בכללותם היא להפוך את תפיסת עולמכם השלילית בתפיסה בריאה יותר המלווה באופטימיות, שמחה ותגמול.

מטרת המאמן בתהליך כולו היא לגרום לכם להבין שרק לכם הכוח להחליף את המתג בחייכם ממצב של פחד מהנעה למצב אסרטיבי ונחוש.

מטרה נוספת של המאמן האישי היא להתאים את שיטות האימון הייחודיות שלמד לכל מתאמן באופן פרטני ולכן, אופי האימונים שונה ממתאמן למתאמן ומותאם לצרכיו האישיים בלבד!

תהליך האימון

הפגישות עם המאמן האישי מתבצעות בשלושה אופנים –פגישה פנים מול פנים, דרך מכשיר הטלפון או דרך רשת האינטרנט. המאמן האישי מעוניין לגרום לכם להרגיש כמה שיותר נוח ואם אינכם מעוניינים בחשיפת יתר יוכל לתת לכם לבחור באיזו אופציה שרק תחפצו.

המאמן האישי מתחייב כי לא משנה באיזו דרך תבחרו הוא יידאג לשים אתכם בראש מעייניו בעת האימון! החל מהפגישה הראשונה ידאג המאמן לשאול את השאלות הרלוונטיות ובעיקר לתת לכם את יכולת השליטה באימון בכללותו.

אימון אישי נכון וטוב שמביא לתוצאות אפטקטיביות הוא כזה שאתם נותנים בו את הטון ומדברים על עצמכם! תפקידו של המאמן האישי הוא לשאול שאלות קצרות ומכוונות, לדאוג שלא סטיתם מהדרך הייעודית והנכונה אבל בעיקר כדי  להקשיב!

מטרתו של המאמן האישי בסופו של דבר היא להביא לשינוי בדפוסי החשיבה שלכם ולהפוך את הדרך למטרה נסבלת יותר ואף מהנה. לכן, חייב המאמן האישי להקשיב ולהפנים כל מילה ומשפט שנאמרים על ידכם ולבנות את האימונים הבאים על בסיסם.

יתרונות האימון האישי

האימון האישי מנתב את הדרך להצלחה על ידי ניתוח האופי שלכם דרך השיחות והתרגילים השונים.

האימון האישי נועד בעיקר כדי לגרום לכם לסמוך רק על עצמכם! אתם יכולים להסכים עם דעתו של המאמן ואף לסתור אותו אך זכרו, המאמן האישי לא נמצא בתהליך כדי להתנגח בכם ולהוכיח אתכם על טעותכם, המאמן האישי נמצא בתהליך כדי לגרום לכם לחשוב אחרת!

להוביל אתכם לשאול שאלות ולהגיע לתובנות שלעולם לא תצליחו לחשוב עליהן לבד. למאמן האישי הידע והכלים להוביל אתכם במסלול אחר, קוצני פחות וכנראה גם הקצר ביותר בדרך להגשמת המטרה!

אל תהססו! אם את או אתה מרגישים חרדה ותסכול נוכח שינוי מצב קיים וחוששים לבצע פעולות שישנו את חייכם כנראה שאימון אישי על ידי איש מקצוע ומהימן זה בדיוק מה שאתם צריכים ברגע זה!

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!