אימון אישי – מתחילים לסמוך על עצמנו

סמכי על עצמךמי הם אותם אנשים שמצליחים לקבל החלטות בכוחות עצמם בלבד? מי הם אותם אנשים שמצליחים לחוש שלמים לגבי דברים שבחרו לעשות? מי הם אותם האנשים שסומכים על עצמם, על דעתם ושאינם זקוקים לאישורים ועצות מאחרים?

ובכן, לא מדובר באנשים בעלי כישורים מיוחדים, בטחון עצמי מופרז או אנשים בעלי יכולות מיוחדות. מה שכן, אדם המצליח לסמוך על עצמו, רגיל לעשות מספר דברים באופן קבוע. הוא יודע לגשת למאגרי מידע פנימיים וחיצוניים ולהשתמש בהם, ואף לשאול עצמו את השאלות הנכונות, על מנת לזכות בתשובות אותן חיפש.

אימון אישי – שלווה עצמית

אימון אישי הוא כלי נפלא אשר בסיסו מושתת על תרגול סוגים שונים של שאלות אותן אתם מפנים כלפי עצמכם. הסיבה לכך: שתהיו מסוגלים להגיע להחלטות חשובות בכל נושא משמעותי בחייכם באופן בריא, יעיל וקצר.

אדם המצליח לסמוך על עצמו ולפתח אינטואיציה הוא ללא ספק אדם שלו יותר, יציב יותר וכזה שמסוגל להניע את חייו למקומות שרצה ללא עיכובים מיותרים, אנשים רעילים, מצבי חוסר וודאות או היקלעות לייאוש.
אימון אישי מאמן אתכם להיות היועצים הטובים ביותר של עצמכם, אתם מתרגלים טכניקות המשאירות אתכם חופשיים מהצורך לקבל אישורים מחברים ובני משפחה, אתם לומדים די מהר, כי תקשורת נכונה עם עצמכם, היא המפתח למציאת התשובות שחיפשתם.
כאשר אתם יודעים לאילו נקודות חשוב יותר להתייחס ולאילו פחות אתם מצליחים להגיע לתשובות באופן מהיר ואף לחוש שלמים איתן.שלווה עצמית
באמצעות אימון אישי, אתם מבינים איזו מערכת שיקולים עליכם להפעיל, מה טפל ומה עיקר בהחלטות חשובות ומשמעותיות. הדיאלוג הפנימי שאתם מנהלים, כאשר הוא מנוהל נכון, מותיר אתכם חזקים, בטוחים בעצמכם, ובלי מצבים ארוכים של חוסר וודאות.
אימון אישי הוא ללא ספק שיטה נהדרת המיימנת אנשים להיות בלתי תלויים באחרים. כל התקדמות שאתם מבקשים להשיג, כל פריצת דרך וכל בעיה שאתם צריכים לפתור, מתחילה ממקום של לקיחת אחריות שלכם על עצמכם. על הדרך, אתה לומד איך איך להיות אסרטיבי, אתה נפתר מבעיות של בטחון עצמי והערכה עצמית נמוכה. גישתך לחיים נעשית מעשית יותר, ולכן ההתקדמות המושגת מהירה יותר.
חשוב לציין גם את האספקט הנפשי בהקשר זה. כאשר משתנה משהו בסיסי בהשקפת עולם- במקרה זה, העובדה אנחנו יכולים להתחיל ולסמוך על שיקול הדעת שלנו, יורד מעימנו עומס רגשי רב.
עומס רגשי רב נוצר פעמים רבות מתחושה של תלות באחרים, עומס רגשי נוצר ממצבי דילמות מתמשכים שמתישים אתכם. עומס רגשי נוצר גם מתחושות של חוסר יכולת של קבלת החלטות מהירה ובזמן אמת.

בטחון עצמי ואימון אישי

בטחון עצמי נבנה לא רק ממחשבות טובות שיש לנו על עצמנו, אלא בעיקר מתוך התנסות מעשית. כאשר אנחנו מצליחים לפעול באופן עצמאי, אנחנו מרגישים חזקים יותר ובונים אט אט את ההערכה העצמית הנכונה לגבינו.

דוגמאות נפוצות לאימונים אישיים בנושא זהגבר מחייך

  1. אימון אישי לקבלת החלטות בתוך מערכת זוגית מתהווה או קיימת.
  2. אימון אישי למציאת נתיב תעסוקתי- הלכה למעשה.
  3. אימון אישי לפתרון בעיות של בטחון עצמי.
  4. אימון אישי לבעיות בתקשורת בינאישית.
  5. אימון אישי לקבלת החלטות במצבי חיים מורכבים.

אימון אישי – כמה זמן?

אימון אישי, הוא תהליך מכוון תוצאות הנושא אופי פסיכולוגי במובן ההתנהגותי. כמות המפגשים תלויה בעיקר בכם, בקצב ההתקדמות שלכם וביכולת שלכם להתמסר לתהליך במאת האחוזים. ישנה אפשרות להצטרף לחבילת אימונים הכוללת מספר קבוע של אימונים ואז לזכות בהנחה ניכרת, או לקיים מפגשים בודדים ולשלם "פר" אימון.
בהצלחה!
איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!