אימון אישי – טלפונים סלולריים ותקשורת בינאישית

סלולריהמצאתו של הטלפון הסלולרי ללא ספק שינתה את חיינו במובנים רבים.
התקשורת זמינה יותר, כמות השיחות שאנו מנהלים גדלה, השיחות המזוהות גרמו לנו להשתמש בסלולרי באופן מבוקר יותר, והודעות הטקסט התפתחו לכדי שפה חדשה.

הטלפונים הסלולרים הכניסו לעולמינו צורות תקשורת חדשות, וכעת נשאלת השאלה, האם קרה משהו לתקשורת הבינאישית שלנו- האם אנחנו באמת נהנים מתקשורת טובה יותר, או שאולי משהו השתנה דווקא לרעה?

תופעות הלוואי של שימוש בטלפונים סלולאריים

אימון אישי בתחום התקשורת האמצעית (המתווכת), מתרכז בהסרת תופעות הלוואי הרבות שסיגלנו לעצמנו מאז המצאתו של הטלפון הסלולרי ועד היום.

למשל, סינון שיחות: מה הרווח בכך? האם באמצעות סינון שיחות אנחנו מרוויחים משהו? או שאולי מתרגלים לברוח מהתמודדות? האם שליחת הודעות טקסט מצליחה באמת להעביר אינטונציה, רוח דברים ותחושות שיכולות לעבור רק באמצעות קול ושפת גוף?

באימון האישי אנחנו מבררים ממה מורכבת השפה ( האלקטרונית) החדשה שסיגלנו לעצמנו. בודקים האם היא מבוססת על תבניות שחוזרות על עצמן, ומנסים למצוא חלופות בריאות יותר!

תקשורת סלולרית ואינטרנטית

אימון אישי לתקשורת בעידן סלולרי, מתאים גם לכל צורות התקשורת האלקטרונית השונות כמו: תקשורת אינטרנט.
במהלך האימון לומדים בין היתר:

  • לעצב כרטיסי ביקור לאתרי היכרות שונים
  • לומדים למצב את העסק שלנו באמצעות אתר האינטרנט שבנינו
  • מתרגלים שפת תקשורת המתאימה לקרובים אלינו לעומת תקשורת עם חברים לעבודה ואנשים חיצוניים

יש תקשורת – אין קשר
למרות מגוון אמצעי התקשורת המספקים לנו יכולת יצירת קשר בלתי מוגבלת, הרבה אספקטים הקשורים ביצירת קשר השתנו דווקא לרעה, כלומר חלה ירידה ברמת התקשורת הטובה.

קשרים חברתיים הפכו בעיתיים יותר – בשל "תקלות תקשורת". אנשים שיכללו את כמות וטיב התירוצים לכך שלא יצרו קשר, והכניסו את עצמם למצבי התגוננות בלתי הכרחיים. אז נכון, יגידו אנשים שזו אחת מהתופעות המאפיינות את הקדמה ואת התקשורת בעידן המודרני ושזה טבעו של העולם.

אך האם התקשורת חייבת להיות כזו? האם יש דרך אחרת לנהל את התקשרות עם העולם? האם אנחנו יכולים להשיב לחיינו את "המשהו הבריא הזה" שהיה כאן לפני עידן הטלפונים הסלולרים או האינטרנט?

אימון אישי לשיפור התקשורת

עיקר האימון האישי הוא עבודה על הדברים בחייכם בהם אתם מוצאים כי קיים קושי או אי סדר.

אימון אישי עוסק ביצירת תשתית חשיבה חדשה שתוביל להרגלי התנהגות חדשים.
אם אתם חשים כי בעיות התקשורת שלכם מתעצמות כתוצאה משימוש לא נכון במכשירי תקשורת שונים, הרי שהגיע הזמן לשנות משהו בסיסי בהרגלי השימוש שלכם.תקשורת

מאמן אישי יעניק לכם ארגז כלים הכולל שאלות שיעזרו לכם להגיע לפוקוס לגבי הבעיה שלכם – אתם תתנו לה שם מדויק, ותחלו ביצירת שינויים קטנים שיהפכו עם הזמן לדרך חדשה.
המכורים לטלפון הסלולרי
אנשים רבים מרגישים כי אם תמנע מהם שימוש בטלפון הסלולרי, כאילו תגדע אחד מהאיברים החיוניים להם. אנשים רבים , עושים שימוש חסר פרופורציות במכשיר הסלולרי ומפתחים בו תלות רגשית חזקה.
זה לא חייב להיות ככה, זה רק הרגל – ונכון, הרגלים קשה להפסיק – אבל קל לסגל הרגלים חדשים.
ניתן לסגל הרגלים חדשים באמצעות: יצירת תשתית מודעות, הבנה שכלית של המצב, ותרגול חלופות התנהגות.

שימו לב: שינויים בחיים מתחילים תמיד בשכל, ביכולת הבנת המצב ולאו דווקא מתוך מצב רגשי המאפשר זאת. תרגול הוא שם המשחק, והמשחק עצמו הוא תרגול.

אימון אישי הוא עבודה שעיקרה חזרה עקבית על הבנות חדשות לגבי החיים שלנו. אנשים שמוכנים להיכנס לחדר הכושר של שרירי כוח המחשבה, יצליחו מאד בתהליך האימון.

מאת : שרון ברודצקי/ מאמנת אישית

בהצלחה!

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!