אל מי כדאי לכם לפנות בשעת מצוקה?

קיימים לא מעט אנשים שונים שיכולים לסייע לכם בשעת מצוקה. הטעות הכי שכיחה מבחינתכם תהיה לנסות עם הסיטואציה שנכפתה עליכם לגמרי לבד. חשוב מאוד שתוכלו לדעת שיש לכם אל מי לפנות על מנת לקבל מילה טובה או עצה חשובה. אם נכנסתם למאמר הבא, סימן שאתם מחפשים אנשים שונים לפנות אליהם. החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם אל מי כדאי לכם לפנות בשעת מצוקה. חלק מהאנשים שנספר לכם עליהם כאן יהיו כאלה שהייתם פונים אליהם בלאו הכי. אך בכל זאת מוטב כי תמיד תזכרו מי הם האנשים שיכולים לסייע לכם לצלוח מהמורות שונות.

 

תדברו עם בני המשפחה שלכם

הפנייה הראשונה שלכם בשעת מצוקה אמורה להיות לבני המשפחה שלכם. לרוב מדובר על אנשים שאמורים להבין אתכם בצורה הכי טובה. הם גם אלה שככל הנראה יראו את המצוקה שבה אתם נמצאים יותר טוב מכולם. הרי בני המשפחה מכירים אתכם בצורה הכי טובה שיש, ולכן יהיה להם קל לזהות שמשהו לא בסדר. ברגע שתפנו אליהם הם יכוונו אתכם אל הדרך הנכונה ביותר. תזכרו כי בני המשפחה יעשו כל מה שאפשר על מנת שיהיה לכם טוב.

 

תשוחחו עם החברים הקרובים

לא רק בני המשפחה יכולים לעזור לכם, אלא גם החברים הקרובים. אנשים שמבחינתכם נתפסים כמו בני משפחה לכל דבר ועניין. שיחה עם חבר טוב יכולה לשפוך אור על כל מיני דברים שונים שמטרידים אתכם. כמובן שתוכלו לבחור את החברים שאליהם תרצו לפנות, אלה שאתם הכי סומכים עליהם. הרי לא תרצו לפנות לחבר שאינכם סומכים עליו לחלוטין. תזכרו שכמו שאתם אוהבים לשוחח עם החברים שלכם, גם החברים שלכם יכולים לרצות לשוחח אתכם. חשוב מאוד שתהיו קשובים אלה לאלה על מנת שתוכלו למקסם את החברות.

 

תקבעו תור לפסיכולוג

פסיכולוגים מומלצים הם מאנשי המקצוע שאליהם הכי כדאי לכם לפנות. הסיבה לכך היא ששיחה איתם תוכל להיות שיחה שתוביל אתכם אל מקום טוב יותר. הרי הפסיכולוג מטפל באופן קבוע באנשים שנמצאים בערך באותו מצב שלכם. רק פסיכולוגים מומלצים יצליחו להסביר לכם בדיוק מהן הסיבות שבגינן הגעתם למצב הספציפי שבו אתם נמצאים. הם מסוגלים להיכנס מאוד עמוק אל תוך העבר שלכם ולהאיר נקודות חשובות. פתאום תוכלו להבין כי זה בידיים שלכם להטיב עם חייכם, ולהפוך את המצוקה לחוזק. ברגע שתשלטו על המצב לא יהיה משהו אחר שיוריד אתכם למטה.

 

תעשו אימון עם מאמן אישי

אולי אתם תופתעו לשמוע כי גם מאמן אישי יכול מאוד לעזור לכם. אומנם הוא לא כמו פסיכולוג, לא תמיד תהיה לו את העצה הנכונה לתת לכם. אך אימונים אישיים יכולים להיות מעולים לכל אותם האנשים שרוצים לפרוק אגרסיות. באימון האישי תוכלו להביא את עצמכם אל קצה גבול היכולת. זוהי הסיבה שבגללה מוטב לבצע את האימון עם מאמן אישי ולא לבצע אותו לבד. ברגע שיש איש מקצוע שקובע את האימון שלכם תוכלו לדעת כי תוציאו ממנו את המקסימום. תוך זמן קצר תמצאו אתכם במצב טוב בהרבה בהשוואה למצב שבו הייתם עד כה.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!