מדוע גם אתה צריך מאמן אישי לעסק שלך?

אתה מרגיש כי העסק לא ממש את הפוטנציאל הטמון בו? במקום שתשלים עם המצב, ישנה אפשרות לנסות להפוך את הקערה על פיה. אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי זה אכן מה שיקרה, אך שווה לכם לנסות לעשות זאת. הרי עבדתם לא מעט בשביל שהעסק ירקום עור וגידים, אינכם יכולים לוותר עליו עכשיו. שילוב של מאמן אישי לעסק יכול להיות הפתרון הנכון שיעיף את העסק שלכם קדימה. אפרת נקש, מאמנת אישית לעסקים, מסבירה עד כמה חשוב לשלב מאמנים אישיים לעסק.

 

מאמן אישי הוא אדם ניטרלי

 

בין אם אתם מודעים לכך, ובין אם לא, אינכם מקבלים את ההחלטות השונות בצורה שקולה. לא מעט מההחלטות שתקבלו יהיו מוטות מסיבה כאלה ואחרות. כל מה שאתם צריכים זה לשמוע חוות דעת נוספת מאדם שאין לו שום קשר ישיר לעסק שלכם. אותו אדם יהיה מאמן אישי שבחרתם מבין המאמנים האישיים השונים שנמצאים על הפרק. המאמן האישי יראה את הדברים בצורה קצת שונה, ויאיר את עיניכם בכל מיני נושאים שונים. לעיתים חוות דעת אחת קטנה יכולה להיות חוות הדעת שתפריד בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורם.

 

איש מקצוע שמגיע עם קבלות

 

בשונה מאנשים אחרים שיכולים להבטיח הבטחות, כאן אתם בוחרים אדם עם קבלות. כלומר המאמן האישי שאותו תבחרו אמור להיות מאמן אישי שכבר מגיע עם הישגים מוכחים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להעביר את המושכות לידיים שלו. תוך זמן קצר תוכלו לראות שיפור משמעותי שלא תוכלו להישאר אדישים אליו. מראש יהיה עליכם לבחור באיש מקצוע שאתם מסוגלים לסמוך עליו בעיניים עצומות. הרי את המושכות לא תעבירו לכל איש מקצוע שיציע לכם את שירותיו, רק כזה שיש לו ניסיון מוכח. הרבה יותר קל לראות את ההצלחה כאשר היא מגיעה מאיש מקצוע שאין לכם ספקות לגבי יכולותיו.

 

טיפול בעסקים זוהי מומחיות

 

עליכם לקחת בחשבון כי טיפול בעסק שלכם זוהי חייבת להיות מומחיות בפני עצמה. הרי כל עסק הוא עולם שלם בפני עצמו, ולכן כל עסק דורש את ההתאמות הנכונות עבורו. טיפול בעסקים על ידי מאמן אישי יהיה אפקטיבי כי מדובר על אדם שמגיע עם הידע הנדרש. מאמנים אישיים למדו לא מעט על מנת להגיע לנקודה שבה הם נמצאים נכון להיום. בנוסף עם הידע שהם צברו לאורך הדרך, הם בוודאי יכולים לסייע לעסק שלכם. אתם מבחינתכם רק תצטרכו לחכות לשלב שבו תוכלו לקצור את הפירות.

 

חובת ההוכחה על המאמן האישי

 

מאמן אישי אפשר להחליף בכל נקודת זמן, כל זאת בתנאי שאינכם רואים את התוצאות הרצויות. כאשר אתם פונים למאמן כזה או אחר, חובת ההוכחה תהיה עליו לכל אורך הדרך. הוא יצטרך להוכיח לכם כי הוא האיש הנכון שיבצע את המשימה שעבורה פניתם אליו. אם המאמן יוכיח לכם שהוא עושה את העבודה כמצופה, אתם כמובן תוכלו להיות מרוצים. אם הוא לא יוכיח לכם כי הוא מקדם אתכם אל עבר המקום הרצוי, תוכלו לחפש אלטרנטיבה אחרת. במצב כזה תמיד תוכלו לראות שיפור, גם אם מדובר על שיפור מזערי.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!