פסיכולוגים בתל אביב – איך בוחרים פסיכולוג ספציפי?

פסיכולוג הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר להתמודדות עם מגוון רחב של בעיות. לפסיכולוג יש את הכלים להוריד את השכבות של כל מטופל על מנת להגיע לשורש הבעיה. זה מה שהופך את הטיפול אצל פסיכולוג לטיפול שלרוב מביא איתו תוצאות מרשימות. עם זאת בעיר גדולה כמו תל אביב, ישנו צורך לדעת איך לבחור את האיש הנכון. בחיפוש אחר פסיכולוגים בתל אביב תוכלו למצוא הרבה מאוד אופציות על הפרק. אתם אמורים למצוא את האיש שתרגישו הכי בנוח לשתף אותו בכל מה שמטריד אתכם. אם לא תבחרו את האיש הנכון ההצלחה מהטיפול תהיה חלקית בלבד.

 

פסיכולוג שתרגישו איתו בנוח

בראש ובראשונה על מנת שתוכלו לעשות התקדמות משמעותית יהיה עליכם לבחון את התחושה שלכם. השאיפה הטבעית תהיה שתרגישו בנוח יחד עם הפסיכולוג שמקבל אתכם. הרי אתם אמורים לחלוק איתו לא מעט דברים שונים שאולי לא שיתפתם עם אף אחד. יש לכם הזדמנות לספר את כל הדברים שיושבים לכם עמוק בלב. גם אם נדמה לכם שהם לא קשורים, תמיד אפשר למצוא קשר כזה או אחר. לכן תשימו לב כי מדובר על איש מקצוע שיהיה לכם כיף להגיע אליו, ותרגישו איתו בנוח.

 

המלצות של מטופלים אחרים

אתם לא הראשונים שמחפשים פסיכולוגים בתל אביב, קחו את זה בחשבון. לפניכם היו עוד לא מעט אנשים אחרים שחיפשו פסיכולוג על מנת לקבל טיפול מתאים. לפיכך יהיה עליכם לשמוע מה הם חושבים על איש מקצוע כזה או אחר לפני שתבחרו בו. הרי הם יכולים לספר לכם על הדברים הטובים שלו ועל הדברים הפחות טובים שלו. מה שאתם רואים מהמקום שלכם זה לא בהכרח מה שהם ראו מהמקום שלהם. תמיד טוב לשמוע עוד חוות דעת לפני שעושים בחירה כל כך משמעותית. היום זה כבר מאוד פשוט לשמוע המלצה מאדם כזה או אחר על כל איש מקצוע.

 

זמינות ותדירות הטיפולים

בחיפוש אחר פסיכולוגים בירושלים או בתל אביב יהיה עליכם להתמודד עם מציאות שונה. אנשי המקצוע בערים הגדולות יהיו עמוסים עד מעל הראש, וכך גם זמינות תורים ירודה. אתם מנקודת המבט שלכם אמורים לחשוב על עצמכם ועל זמינות הפסיכולוג שלכם. תרצו לדעת כי בכל פעם שתצטרכו להיפגש איתו, הוא יוכל לקבל אתכם לשיחה מכל סוג. אם הפסיכולוג יהיה עמוס עד מעל הראש עם אנשים אחרים זה עלול להיות בעייתי. אתם לא יכולים להתפשר על איש מקצוע שלא יהיה מספיק זמין על מנת לקבל אתכם.

 

עלות הטיפול ביחס לתקציב

כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי פסיכולוגים בירושלים וגם בתל אביב לוקחים סכומים גבוהים. פגישה אחת אצל פסיכולוג אמורה להסתכם בכמה מאות שקלים, תלוי במוניטין שלו. עם זאת יהיה עליכם לוודא כי המחיר של אותו פסיכולוג מתאים לכם. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לא יכולים לסיים את הטיפול בזמן שבו הוא אמור להסתיים. אילוצים כספיים עלולים להיות כאלה שיקשו עליכם מאוד לקבל את מלוא הטיפול הדרוש לכם. לפיכך מוטב כי תעשו את כל הבדיקות מראש עוד לפני שתעשו החלטה כזאת או אחרת.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!