אימון אישי להצלחה בזוגיות

אימון אישי להצלחה בזוגיותכל אחד ואחת מאיתנו מחפש זוגיות שתסב לו אושר ולא פחות, תסב לבן או בת הזוג אושר. רבים מאיתנו מתקשים למצוא זוגיות וכאשר כבר אנחנו נמצאים בזוגיות אנחנו מתקשים לשמר אותה. בחלוף הזמן עלול אותו אדם להגיע לתחושת ייאוש אשר מובילה לפגיעה בדימוי העצמי ובביטחון. המטרה של אימון אישי להצלחה בזוגיות היא לאפשר לנו למצוא זוגיות בריאה ונכונה ולקבל את הכלים לשמור על זוגיות בריאה.

 

מה זה אימון אישי להצלחה בזוגיות?

אימון אישי להצלחה בזוגיות מתאים לאנשים שנמצאים בזוגיות, לאנשים שמחפשים זוגיות, לנוער, לבוגרים ולבני הגיל השלישי כאחד. רבים מאיתנו מתקשים למצוא זוגיות איתה אנחנו מרגישים שלמים, חלקנו מוכנים להתפשר רק בשביל לקבל את מעט החיבה מאותו אדם, חלקנו נעצרים עוד בתחילת התהליך בו נדרש לקיים תקשורת עם אותו אדם בו אנחנו מעוניינים. חוסר ביטחון עצמי הוא אחד מהמכשולים הגדולים במציאת זוגיות ותתפלאו לדעת, גם אנשים שנראים מאוד בטוחים בעצמם במבט ראשוני יכולים להיות בעלי חוסר ביטחון עצמי בזוגיות עקב דברים שחוו בעבר, עקב דימוי עצמי נמוך ועוד. 

אימון אישי להצלחה בזוגיות לא נובר בעבר שלכם, אלא מתמקד בעתיד שלכם באמצעות כלים פרקטיים אותם תוכלו ליישם למציאת זוגיות בריאה. בתחילת התהליך המתאמן והמאמן יכירו אחד את השני ויקיימו תיאום ציפיות להמשך התהליך. כחלק מההיכרות המאמן ישאל אתכם על חיי הזוגיות שלכם בעבר (אם היו), ערכים, מה חשוב לכם בבחירת בת זוג, הערכה עצמית ולאחר מכן נתחיל לבנות תהליך שעוסק בשלבי הפיתוח בו אתם מנהלים דייטים, מכירים אנשים חדשים ואיך משמרים זוגיות קיימת.

המטרה שעומדת מאחורי התהליך היא לעזור לאנשים שניסו פעם אחר פעם למצוא את האחת/האחד איתו הם יקימו בית אך נחלו אכזבה פעם אחר פעם. כמו כן, התהליך נועד גם עבור מי שמפחד לעשות את הצעד הראשון ומרגיש בודד במהלך היום והלילה. מהות התהליך היא להקנות לכם הרגלים שונים, לשנות דפוסי מחשבה, להכיר לכם את אבני הבסיס במערכות יחסים ולהעריך את עצמכם.

במה אימון אישי להצלחה בזוגיות מתמקדבמה אימון אישי להצלחה בזוגיות מתמקד?

  1. דפוסים מונעים – בין אם אתה נמצא בזוגיות ובין אם לא, קיימים דפוסים מסוימים שמונעים מכם להשיג את המטרה המיוחלת – זוגיות בריאה. אימון אישי להצלחה בזוגיות מתאים למי שרוצה למצוא את הדפוסים שמונעים ממנו למצוא זוגיות ולהיפטר מהם.
  2. דימוי עצמי – דימוי עצמי נמוך הוא משפיע משמעותי גם בזוגיות וגם עבור מי שאינו מוצא זוגיות. דימוי עצמי הוא קו מחשבה שכנראה קיים בכם עוד מילדות, הוא יכול לנבוע מחוסר ביטחון או משכבות הגנה שמונעות מכם למצוא את הזוגיות הנכונה. חלק אף חושבים שלא מגיע להם בכלל זוגיות בריאה. באמצעות אימון אישי להצלחה בזוגיות תוכלו למצוא את נקודות החוזקה שלכם, לשנות דפוסי מחשבה ולהתחיל להעריך את עצמכם כמו שמגיע לכם.
  3. תקשורת – תקשורת היא כלי בסיסי למציאת זוגיות ולשימור זוגיות. באימון אישי תקבלו את הכלים להתנהל בדייט, לדעת מה נכון להגיד ומה לא, ללמוד לקבל גם זמנים עם שתיקה, לפנות בצורה נכונה לאנשים בהם אתם מתעניינים וכמו כן, תקשורת נכונה בין בני זוג.
  4. כלים להתפתחות – במהלך האימון אתם תקבלו כלים פרקטיים אותם תתחילו ליישם כבר בין המפגשים הראשונים. תוכלו לראות איך יישום הכלים מאפשר לכם לנהל שיחות עם בן או בת הזוג, לדבר עם אנשים בהם אתם מתעניינים עם יותר ביטחון ולשמור על דימוי עצמי גבוה. 
  5. התנהלות זוגית – אם אתם מרגישים שהזוגיות שלכם לאט לאט הולכת לאבדון יש לכם שתי בחירות, האחת היא לוותר והשניה היא להילחם. אם אתם בוחרים להילחם על הזוגיות שלכם תוכלו לפנות לבעל מקצוע אשר יעניק לכם כלים פרקטיים אותם תוכלו ליישם כדי לשמר על הזוגיות שלכם. הכלים הם מותאמים אליכם ספציפית בהתאם לשיחת הייעוץ והכרת בני הזוג. 

קראו עוד: אימון אישי להצלחה

אימון אישי להצלחה בזוגיות – מתי צריך?

מתי זה הזמן הנכון לפנות לאישי מקצוע לצורך אימון אישי להצלחה בזוגיות? אין זמן קבוע להחליט לפנות לבעל מקצוע כדי לקבל עזרה. חשוב מכך, זאת לא בושה לבקש עזרה. בעוד שמטפלים זוגיים מדברים על העבר שלכם וממה נובעים המכשולים בזוגיות שלכם, אימון אישי להצלחה בזוגיות נותן לכם כלים פרקטיים אותם אתם מיישמים ביומיום. אימון אישי להצלחה בזוגיות מתאים גם לזוגות ולא רק לאדם המחפש זוגיות. ברגע בו אתם כבר נמצאים בזוגיות אך מרגישים שהזוגיות נמצאת על מסלול לא נכון אנו ממליצים לכם לפנות לפרטנר שלכם, לדבר איתו, לאתר את הקשיים ולפנות ביחד לבעל מקצוע כדי לשמור על הזוגיות שלכם. לא תמיד בני הזוג מצליחים להתגבר על המכשולים ללא עין חיצונית ניטרלית, אם אתם מרגישים שאתם לא רוצים לוותר על הזוגיות שלכם פנו לבעל מקצוע שילווה אתכם בתהליך. 

משך זמן התהליך ועלויות

אימון אישי בזוגיות הוא תהליך שכולל מספר מפגשים אשר בכל מפגש אנו נציב יעד אחד בהתאם לתוכנית שנקבעה בתחילת התהליך. התהליך הוא ממוקד ולוקח לרוב מספר חודשים, בין 10 מפגשים ל-15 מפגשים. יש מקרים בהם התהליך יהיה ארוך יותר ומקרים בהם התהליך יהיה קצר – זה תלוי בכם. אין תהליך זהה בין אדם לאדם, לכל אחד נבנה תהליך המתאים לאופי שלו ולמה שהוא מחפש.

משך זמן של כל מפגש נע בין 45 דקות לשעה, המפגשים יכולים להיות חד שבועיים או דו שבועיים. המחיר עבור אימון אישי בזוגיות נע בין 220 ש"ח ועד כ-400 ש"ח למפגש. כמו כן, במקרה בו המרחק מהווה בעיה ניתן לקיים את האימונים ב-Skype או בזום.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!