חיסכון בטוח בכסף עם מערכת גיוס עובדים

גיוס עובדים זה דבר מאוד יקר. החזקת מחלקת גיוס, שגודלה כגודל הארגון, פרסום משרות, תשלום לעובדים כדי שיביאו עובדים, במסגרת חבר מביא חבר תשלום לחברות השמה ולבסוף, תשלום על העובדה שמשרה לא מאוישת והארגון מתנהל בצורה פחות יעילה. מערכות גיוס עובדים נועדו בראש ובראשונה לחסוך את כל ההוצאות לארגון. תוכנות גיוס עובדים הן הבסיס שעליו בנויות מערכות הגיוס. הדבר העיקרי שתוכנת גיוס עובדים מצטיינת בו זה סינון מועמדים ועריכת סדר בכל שלבי תהליך איוש המשרה. מערכת גיוס מייעלת מאוד את תהליך גיוס העובדים, מה שהופך מחלקות גיוס גדולות למיותרות. ארגונים קטנים כלל לא צריכים אנשי גיוס מיוחדים, מערכת גיוס עובדים עושה את כל העבודה בשבילם.

 

יעילות חוסכת כסף

הדבר הכי טוב עם מערכת גיוס עובדים זה שהמערכת מאוד יעילה באיוש משרות בארגון. הסיבה ליעילות היא היכולת למצוא ולסנן הרבה מאוד מועמדים בזמן קצר מאוד. כל מה שצריך לעשות זה להזין את הקריטריונים של המשרה ומה רוצים במועמדים לתוך תוכנת גיוס. הזנת הפרטים קלה ומהירה. משם התוכנה תעשה את כל השאר. היא תאתר קורות חיים, תסנן אותם, תעשה ראיונות דיגיטליים, תעשה סינון נוסף ולבסוף תביא לראיון העבודה רק את המועמדים הכי מתאימים. הבאת המועמדים המתאימים לראיון עבודה גם היא נעשית בצורה אוטומטית ע"י מערכת גיוס. המערכת שולחת למועמדים זימון לראיון, במקום ובזמן שקבעתם, ביחד עם דגשים מסוימים שאתם יכולים להכניס לזימון. בסמוך לראיון העבודה, תוכנת גיוס שולחת למועמדים תזכורת בשלל אמצעים הכוללים מייל, וואטסאפ וסמס. לא יכול להיות שיהיו מועמדים שלא ידעו או ישכחו את הזימון לראיון עבודה.

 

פשטות שווה ליעילות וחיסכון בכסף

אחת הדרכים שמערכת גיוס עובדים שלנו חוסכת לכם כסף זה פשטות של התפעול שלה. מערכת פשוטה היא יעילה יותר כי לא לוקח זמן להבין אותה ולתפעל אותה. יש לנו סרטוני הדרכה שמראים כל דבר במערכת בצורה ברורה ופשוטה. אם משהו לא מובן, אין בעיה, אנחנו מספקים תמיכה בשלל אמצעים, מסביב לשעון. מערכת גיוס שלנו גם עובדת מצוין במובייל ואפשר להשתמש בה מכל מקום בכל שעה. אם אתם רוצים לראות משהו בתוכנת גיוס אחרי שעות העבדה, אין בעיה, זה קל מאוד לעשות את זה דרך המובייל. המערכת שלנו גם מאפשרת למספר משתמשים בעלי הרשאה, רק מי שהארגון רוצה שישתמש כי אבטחה חשובה לנו, להשתמש במערכת בו זמנית. כל המשתמשים יכולים לקבל את כל המידע ולחלוק אחד עם השני כל מה שיש במערכת מכל מקום ובכל זמן.

מערכת גיוס עובדים מתאימה גם כמערכת גיוס לארגונים, גם להד-האנטרים וגם בתור מערכת גיוס לחברת השמה.

 

פרסום יעיל חוסך הרבה מאוד כסף

פרסום משרה יכול לעלות הרבה מאוד כסף. כל פרסומת בעיתונים או תקשורת רשמית עולה הרבה כסף. בנוסף, כל חברה שמציעה קידום ממומן באתרים או ברשתות חברתיות יודעת להכניס את היד לכיס ולהגיע עד לברך. בסופו של דבר, ארגון יכול להוציא הרבה כסף על פרסום של משרה שלא מאוישת. בדיוק בשביל זה אנחנו מכינים לכם דף נחיתה מושקע שימשוך אליכם הרבה מעומדים. אנחנו מאמינים שמערכת גיוס לא רק צריכה לעזור בסינון מועמדים,  אנחנו מאמינים ששירות מלא זה גם סיוע בהפצה יעילה של המשרה בכל מקום שהארגון רוצה להפיץ אותה. דף הנחיתה המושקע והיעיל שלנו יביא לכם ברה מאוד מועמדים שתוכנת גיוס שלנו תסנן ומהם תשיגו בקלות ובמהירות עובדים למשרה שלכם.

אנחנו בחברת Civi מאמינים שגיוס עובדים יכול וצריך להיות תהליך זול, מהיר ויעיל. צרו איתנו קשר כבר עכשיו במגוון דרכים ותיראו איך מערכת גיוס עובדים שלנו חוסכת לכם הרבה מאוד כסף באיוש משרות בארגון שלכם.

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!