אימון עסקי למטפלים

אימון עסקי למטפליםהתחום הטיפולי הוא תחום לא פשוט שמצריך ידע בבניית עסק, תחזוקתו, משיכת מטופלים ושמירה עליהם. צריך לדעת כיצד להזרים לקוחות באופן קבוע וכיצד לשמור על יציבות אל מול עולם תחרותי ולא פשוט כלל. אימון עסקי למטפלים עוזר בדיוק לכך. מהו אימון עסקי למטפלים? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו אימון עסקי למטפלים?

קודם כל כדאי להבין מהו בכלל אימון עסקי. אימון עסקי נועד להעניק לכם כלים להתמודדות עם עולם העסקים. עם אימון עסקי תלמדו על התנהלות פיננסית, תלמדו לפתח יכולות ניהוליות וראייה מרחבית, תלמדו לשפר מיומנויות בינאישיות, תקשורת בינאישית, יכולת כריזמטית וניהולית, שיפור יכולת דיבור מול קהל ועוד. 

אימון עסק מועבר על ידי מאמן עסקי מקצועי. המאמן העסקי מהווה את עמוד התווך שלכם והוא זה שידאג להביל אתכם למיקסום הפוטנציאל העסקי שלכם. המאמן העסקי יעזור לכם להשתפר ולקבל כלים מעשיים בנוגע לאתגרים שונים בניהול עסק ובהתמודדות עם סביבה עסקית ותחרותית. 

בתחום הטיפול הפער בין הרצון של המטפל לעזור לאנשים לבין הנושא הכספי והצורך לקבל תמורה על העבודה שלו יוצר מעין חיכוך לא נעים כל כך. המאמן העסקי, יעזור למטפל להתמודד עם החיכוך הזה. המאמן העסקי מסתכל על הקליניקה הטיפולית של המטפל כעסק שניתן למנף ולהעצים. המאמן העסקי שם בדגש את ההכשרה שהמטפל עבר ואת הידע, הניסיון, המוניטין, שיטות הטיפול שהוא מציע, את מיקום הקליניקה ועוד. 

אימון עסקי למטפלים ככלי לניהול נכון

אימון עסקי למטפלים בראש ובראשונה הוא כלי לניהול נכון. עם אימון עסקי למטפלים תלמדו כיצד לנהל נכון את הקליניקה וכיצד להתייחס אליה כעסק לכל דבר. על מנת לנהל עסק יש מרכיבים שונים שיש לקחת בחשבון. כמו כן יש להבין כי המרכיבים הללו עלולים להשתנות בהתאם לאופי הקליניקה, להיקף הפעילות שלה ועוד. 

 

החשיבות של אימון עסקי למטפלים

המטפל במקרים רבים לא יודע כיצד להתנהל וכיצד לנהל עסק. לעתים קשה למטפל להבין מה בדיוק קורה בעסק שלו מבחינה עסקית ופיננסית. על ידי אימון למטפלים, המטפל מקבל את הפרספקטיבה הנדרשת, שעוברת על מרכיבים שונים ביניהם תמחור שעת טיפול, כמות הלקוחות, תוכנית עסקית, שיווק ופרסום ועוד. 

על ידי אימון למטפלים ניתן לבחון לעומק את הקליניקה של המטפל, למצוא את נקודות החוזקה שלה ואת נקודות החולשה שלה ולהציע תובנות לשיפור וייעול ההתנהלות. באימון למטפלים תקבלו כלים לפרסום ברשתות החברתיות, לשיפור יכולות הניהול ומגוון תחומים נוספים. המאמן העסקי יבצע את העבודה ביחד עם המטפל ויעזור לנו לשנות את המנטליות שלו ואת הפרספקטיבה בנוגע לפעילות עסקית ולהנבת תוצאות טובות ויציבות שיובילו לצמיחת הקליניקה. 

 

כיצד מתבצע אימון עסקי למטפליםכיצד מתבצע אימון עסקי למטפלים?

אימון עסקי למטפלים הוא תהליך שלוקח כמה שלבים שונים. כמו שבפגישת טיפול, הטיפול הראשון מיועד להיכרות המטופל, לתשאול וללימוד על ההיסטוריה הרפואית שלו על מנת להתאים לו שיטת טיפול שמתאימה לו, כך גם באימון עסקי. המפגש הראשון יהיה למעשה פגישת היכרות. במפגש ההיכרות המאמן יכיר את המטפל. במפגש זה יש ליצור תיאום ציפיות מהתהליך ולהבין מי האדם שעומד מולך. כמו כן, במפגש ניתן להבין האם הכימיה בין השניים נכונה, מאחר שהיא חשובה מאוד להצלחת התהליך. בנוסף, במפגש ההיכרות המאמן יכיר לעומק את ההתנהלות השוטפת של הקליניקה ושל נקודות התורפה העסקיות שלה על מנת לבנות תוכנית עסקית שמתאימה לה ולאופי הניהול בה. בין המטפל  למאמן חייב להיות אמון בסיסי, כמו שיש בין מטופל למטפל, על מנת שהתהליך יעבוד ויוביל לתוצאות טובות. יש לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך הדרגתי שעלול לקחת מעט זמן וצעדים שונים עד להצלחה.

לאחר שהמאמן העסקי יסרוק את מצב הקליניקה מבחינה פיננסית ועסקית ויתייחס למגוון היבטים שונים בהם בעיית רווחיות, מצב תזרים המזומנים של הקליניקה, האם התמחור של מפגש טיפול הוא נכון, האם המטפל משתמש נכון באפיקי שיווק ועוד. כך עם הזמן האימון העסקי יעבור לשלבים הנוספים בהם המטפל יקבל את הכלים הנדרשים להתמודדות עם ההיבטים השונים. 

 

אימון עסקי למטפלים ככלי לשיווק

קיימים לא מעט מטפלים מקצועיים ומנוסים שיודעים לתת מענה מצוין לבעיות טיפוליות ולמקרים מורכבים במיוחד. אך רבים מהם, לא יודעים כיצד להתנהל מבחינה עסקית ושיווקית וחלקם אף מתביישים לשווק את עצמם. יש לקחת בחשבון שחלק גדול מאוד מעולם העסקים, שבו נכלל גם עולם הטיפול, הוא שיווק נכון ומשיכת לקוחות. אימון עסקי מעניק כלים רבים בכל הקשור לשיווק ופרסום. המאמנים העסקיים יודעים מה נכון יותר ומה פחות בהתאם לפרמטרים כמו פעילות הקליניקה, אופי הטיפול, קהל היעד הרלוונטי ועוד. כך המטפלים יקבלו כלים שיעזרו להם לבנות קמפיינים מוצלחים ולשווק את העסק בצורה נכונה. 

למה כדאי לעבור אימון עסקי למטפלים?

מטפלים רבים לא מבינים את הצורך בתוכנית עסקית ושואלים למה בכלל כדאי לעבור אימון עסקי . עם אימון עסקי ותוכנית עסקית מתאימה ניתן להגדיר את היעדים של הקליניקה. התוכנית העסקית למעשה מהווה כלי לתיקון הבעיות העסקיות שהתגלו בקליניקה במגוון תחומים שונים. לדוגמא, עם אימון עסקי ניתן להגדיר שינוי בתחומי טיפול שאינם מספיק רווחיים או לתמחר מחדש טיפול. כמו כן ניתן לפנות לקהלי יעד חדשים שאולי לא חשבתם עליהם מלכתחילה, להגדיר שינויים בהיקף הפעילות של הקליניקה ועוד. 

אימון עסקי למטפלים הוא תוכנית ברורה המבוססת על נתונים אמיתיים במטרה למקסם את הפוטנציאל של הקליניקה. האימון מתבצע תוך היכרות מעמיקה של המאמן עם תחום הטיפול ועם ניסיון בייעוץ למטפלים. עם אימון עסקי למטפלים ניתן לקבל ליווי במגוון כלים מקצועיים שונים שיעזרו לכם להניב רווחים גבוהים יותר, להבין את מידת הרווחיות של הקליניקה ולהתנהל נכון יותר מבחינה פיננסית.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!