לימודי קואוצ'ינג המלצות

לימודי קואוצ'ינג המלצותמרגישים תקיעות בחיי העסקים? מרגישים שאתם לא מצליחים להניב תוצאות טובות ויציבות? מרגישים תקועים בתחומים אישיים? לימודי קואוצ'ינג יכולים להיות הפתרון לכך. 

 

לימודי קואוצ'ינג המלצות- איך זה עוזר לעסקים?

ניהול עסק הוא לא דבר פשוט כלל, במיוחד בישראל. עולם העסקים הוא עולם תחרותי, קשה, שמצריך ידע רב במגוון תחומים שונים. על מנת לנהל עסק צריך כושר מנהיגות ועור של פיל שיעזור להתמודד מול משברים קשים שעולים לא פעם ולא פעמיים בניהול העסק. טיפ שעוזר לבעלי העסקים לנהל את העסקים שלהם הוא לזכור למה הם פתחו את העסק מלכתחילה. כאשר תהיה לכם סיבה שלשמה אתם קמים בבוקר זה יעזור לכם להתמודד עם הקשיים שניהול העסק יביא איתו. 

על מנת לנצל עסק מצליח צריך לרכוש כלים להתמודדות עם עולם העסקים. לימודי קואוצ'ינג לעסקים נועדו להעניק לכם כלים להתמודדות עם עולם העסקים. עם לימודי קואוצ'ינג לעסקים תלמדו על התנהלות פיננסית, תלמדו לפתח יכולות ניהוליות וראייה מרחבית, תלמדו לשפר מיומנויות בינאישיות, תקשורת בינאישית, יכולת כריזמטית וניהולית, שיפור יכולת דיבור מול קהל ועוד. 

לימודי קואוצ'ינג לעסקים מועברים על ידי מאמנים עסקיים מקצועי. המאמן העסקי מהווה את עמוד התווך שלכם והוא זה שידאג להביל אתכם למיקסום הפוטנציאל העסקי שלכם.

 איך זה עוזר בתחום האישי?

דפוסי מחשבה יכולים להיות הרסניים מאוד. הם יכולים לבוא לידי ביטוי במונחים כמו הרס עצמי, הרגל, חוסר ביטחון ועוד. המטרה של התת מודע שלנו, היא בסופו של דבר להגן עלינו. אך לעתים דפוס המחשבה של התת מודע, שבמקרים רבים טמוע בנו מגיל צעיר מאוד, כולל דברים לא רלוונטיים שמהווים מכשול וחוסמים מאיתנו הצלחה. 

בתור ילדים, דברים רבים היו משפיעים עלינו והתת מודע שלנו למד לבנות שכבת הגנה. כיום, כאנשים בוגרים אנחנו מנסים ללמוד כיצד להחזיר את התת מודע להיות חשוף ולהוריד את שכבות ההגנה. כך נוכל לחולל שינויים ולהגיע למקומות חדשים. 

כל נקודה בחיים שלנו יוצרת השפעה על ההתנהגות שלנו. במקרים רבים אנחנו פועלים מתוך הרגל ושגרה ולא מתוך מחשבה מעמיקה ונכונה לסיטואציה. המחשבות שמכשילות אותנו יכולות לנבוע מאלמנטים שונים כמו המקום בו גדלנו, איך חינכו אותנו, טראומה שחווינו או אלמנטים נוספים שטבועים בנו. עם לימודי קואוצ'ינג תוכלו לקבל כלים שונים ופרקטיים שעוזרים להתמודד עם המחשבות שיוצרות סטגנציה בתחומים שונים בחיים.

קראו עוד: אימון עסקי לעסקים קטנים

האם מתאים לילדים?

התשובה היא כן. לימודי קואוצ'ינג לילדים הם טיפולים שמסייעים לילדים להעלות את הערך העצמי שלהם. ילדים רבים חווים מחשבות טורדניות שונות שמשפיעות על אורח החיים שלהם. מחשבות אלה יוצרות סביב הילד מגננות ושכבות הגנה שמלוות אותו בהמשך החיים שלו. לימודי קואוצ'ינג לילדים עוזרים להם לשחרר את דפוסי המחשבה שהשליליים שהתקבעו להם וללמד את הילד להעריך את עצמו ולאהוב את עצמו. 

כחלק מהכלים שיקבל הילד במסגרת לימודי קואוצ'ינג הוא ילמד כיצד לשחרר רגשות, לשנות נקודת מבט, להסיר מחשבות טורדניות, להבין כיצד לשלוט בפחדים ובחרדות וללמוד כיצד לשלוט במחשבות שלו. 

לימודי קואוצ'ינג לילדים נעשים בדרך כלל עם מעורבות של ההורה. ההורה הוא זה שעוזר להצלחת הטיפול. לפני הטיפול תתבצע שיחת ייעוץ בה המטפל יבין את מצבו של הילד וכיצד הוא יוכל לעזור לו ולהתאים לו את הטיפול הנכון לו ביותר. 

 

לימודי קואוצ'ינג המלצות- שיתוף פעולה

לימודי קואוצי'נג נועדו לסייע לכם לשחרר סטגנציות בתחומים שונים בחיים. בין אם אתם מעונייניפ בלימודי קואצ'ינג לעסקים, בתחומים אישיים או לילדים, אחד הדברים שישפיעו על יעילות הלימוד ויקבעו האם הוא יצליח הוא שיתוף הפעולה שלכם וההתמסרות לתהליך. 

בסופו של דבר, הלימודים הם לא העיקר ואם לא תשתפו פעולה ולא תצליחו להתמסר לתהליך הם לא יצליחו להוביל אתכם לשינוי. 

שינוי מנטלי הוא לא דבר פשוט והוא מצריך זמן וסבלנות. עם זאת, פעמים רבות השינוי המנטלי הוא זה שיקבע האם לימוד הקואוצ'ינג יצליח או לא. שינוי מנטלי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון תחומים. לדוגמא בעסקים השינוי המנטלי יכול לבוא לידי ביטוי בתפיסה שיווקית, התמדה, כוח רצון, ריגושים זמניים ועוד. בתחומים אישיים לדוגמא, השינוי המנטלי יכול לבוא לידי ביטוי בהורדת מגננות ומחסומים, בחשיבה חיובית, בהעלאת הביטחון העצמי ועוד. ברגע שתבינו כמה השינוי המנטלי תורם לכם ולהצלחת התהליך אתם תבינו כמה זה חשוב. 

לימודי קואוצ'ינג המלצות- כיצד זה עובד?

לימודי קואוצ'ינג הם בדרך כלל מפגשים אישיים ממוקדים בהם המטופל מקבל מענה פרטני שמתאים  לצרכים שלו. בעולם העסקים ניתן לבחור בלימודי קואוצ'ינג שמשלבים גם את שאר העובדים בחברה, אך זה לא הכרח.

לימודי קואוצ'ינג כוללים מספר שלבים שונים. השלב הראשון בלימודים הוא למעשה מפגש היכרות. במפגש ההיכרות המאמן יכיר את המטופל. במפגש זה יש ליצור תיאום ציפיות מהתהליך ולהבין מי האדם שעומד מולך. כמו כן, במפגש ניתן להבין האם הכימיה בין השניים נכונה, מאחר שהיא חשובה מאוד להצלחת התהליך. בנוסף, במפגש ההיכרות המאמן יכיר לעומק את ההתנהלות השוטפת של המטופל על מנת לבנות תוכנית לימוד שמתאימה למטופל ולבעיות בהן רוצה לטפל. 

לאחר ההיכרות, המאמן יידע להציג את הנקודות בהן יש לטפל. אם התהליך נועד לטיפול בעסק המאמן יבין מה נקודות החולשה בהתנהלות העסק וכיצד לשפר אותן על מנת להוביל את העסק למימוש המטרות. בתחומים האישיים המאמן יבין כיצד המחשבה מונעת מהמטופל להתקדם וכיצד הוא יכול להתגבר על דפוסי המחשבה שלו. המטרה בלימודי קואוצ'ינג היא לעזור למטופל להוריד את המחסומים ואת הנקודות שמונעות ממנו להצליח. 

לאחר שיחת ההיכרות, המאמן יבנה תוכנית טיפול בה יש להתמיד. התוכנית היא לא חד משמעית ויש לבדוק את הקשיים בה ולשפר אותה בכל שלב. 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!