למי מתאים טיפול nlp- האם טיפולי nlp מתאימים גם לכם?

למי מתאים טיפול nlpאנשים רבים שואלים את עצמם למי בדיוק מתאים טיפול nlp? אם גם אתם חושבים על טיפולי nlp, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר אודות הטיפולים הללו, נכיר את תוכנים, את שיטת העבודה שלהם וכמובן נענה על השאלה עבור מי הם הכי מתאימים. אז רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בטיפולי nlp להתמודדות מיטבית עם כל בעיה, חשוב שתכירו את מהות הטיפול. בשונה מטיפולים פסיכולוגיים רבים, טיפולי nlp שונים בתכלית. הטיפולים הללו קצרים, מהירים ואינם מצריכים מאמץ רב מצד המטופלים. מעבר לכך, הטיפולים הללו כמעט אינם נוגעים למודע, אלא בעיקר לתת מודע. בפסקה הבאה נכיר מקרוב את עיקרי טיפולי nlp.

 

למי מתאים טיפול nlp: טיפולי nlp ממקדים את מירב מאמצם בתת מודע – הכירו את אופי הטיפול בשיטת nlp

ראשית, חשוב לדעת כי טיפולי nlp מתמקדים בעיקר בתת מודע. בשונה מטיפולים רבים שממקדים את מרבית המאמץ במודע, טיפולי nlp ממקדים את כל מאמצם בתת מודע. בעזרת ליווי מודרך ומקצועי ניתן להגיע ישירות לתת מודע ולהנדס אותו בהתאם לצרכים של כל אדם. התת מודע הוא חלק מרכזי בחיינו ומשפיע רבות על אופן החשיבה שלנו, דרכי ההתמודדות שלנו, יכולת ההתגברות על כל בעיה או קושי ועוד. בעזרת הנדסה של התת מודע בהתאמה לצורכי המטופל, ניתן להגיע לשיפור מהיר ויעיל במיוחד בכל מצב. שנית, חשוב לדעת כי הטיפולים הללו אינם מוגבלים לנושאים מסויימים או לגילאים שונים. כל אדם בכל גיל שהתמודד עם כל בעיה יכול למצוא פיתרון יעיל ומקצועי בטיפולי nlp. אנשים רבים בכל הגילאים שמתמודדים עם שלל בעיות וקשיים מכל תחום, מוצאים את מבוקשם בטיפולים מקצועיים של nlp. אז אם גם אתם מתמודדים עם קשיים או בעיות שונות, הטיפולים הללו יוכלו להתאים גם עבורכם.

  • האם הליך טיפולי nlp ארוך?

אנשים רבים שואלים את עצמם האם טיפולי nlp מצריכים הליך ארוך טווח של עבודה. אז התשובה היא לא. הטיפולים הללו נחשבים לטיפולים מהירים למדי. בעזרת טיפול נכון ומקצועי ניתן להנדס את התת מודע ולהשלים טיפול מיטבי להתמודדות מהירה עם כל בעיה. חשוב להדגיש ולומר כי מהירות הטיפול תלויה רבות במטופלים. ישנם מטופלים שמגיעים עם נכונות אמיתית לשינוי, ולעומתם ישנם מטופלים שמגיעים סקפטיים להצלחתו. המטופלים שמגיעים עם נכונות מלאה לשינוי יהנו משינוי מהיר ומיטבי שיסייע להם להתגבר על כל בעיה תוך זמן קצר. לעומתם, המטופלים שיגיעו קטני אמונה ידרשו לעבור הליך ארוך יותר עד שיתחילו לראות את התוצאות המיוחדות.

 

  • האם תוצאות טיפולי nlp מחזיקות מעמד למשך זמן רב?

חד משמעית כן. אנשים רבים טועים לחשוב שכל שינוי שהגיע מהר, יכול להיעלם באותה מהירות. אך במקרים אלה של טיפולי nlp השינוי מגיע בעקבות שינוי משמעותי בתת מודע. שינויים אלה אינם פשוטים כך שהשינוי צפוי להישאר לאורך שנים ארוכות. ישנם מטופלים רבין שמדווחים על שינוי החשיבה בעזרת הטיפול, שינוי יציב שלא נראה שישתנה בחזרה כלל. אז אם גם אתם חוששים שהשינוי המהיר זמני בלבד, חשוב לדעת שהוא צפוי להישאר לשנים ארוכות.

 

  • טיפולי nlp מצריכים מאמץ מהמטופלים?

התשובה היא לא. כפי שציינו מעלה, טיפולי nlp עובדים בעיקר על התת מודע. עבודה על התת מודע מייצרת שינויים ללא מאמץ משמעותי מצד המטופלים כלל. חשוב להדגיש כי כן נדרשת נכונות מצד המטופלים, אך התהליך אינו כרוך במאמץ משמעותי. מטופלים רבים מדווחים על שינויים מהירים ומשמעותיים ללא מאמץ כלל, כך זאתם אתם חוששים מהליל טיפול אינטנסיבי שיצריך מכם מאמץ גדול, אין לכם שום סיבה לחשוש מטיפולי nlp.

 

נשמע לכם מעניין? לפני שאתם בוחרים את המטפל שלכם באופן שרירותי, חשוב שתכירו את כל הטיפים החשובים שיעזרו לכם לבחור את המטפל המקצועי ביותר

חושבים לבחור באפשרות זו של טיפולי nlp להתמודדות עם שלל בעיות וקשיים שונים? חשוב שתדעו לבחור נכון את המטפל המקצועי ביותר שידע להעניק לכם את הטיפול המיטבי. חשוב לדעת שכיום יש לא מעט אנשים שמשווקים את עצמם בתור מטפלי nlp. חלק גדול מהם כלל לא השלים את תקופת ההכשרה, ולכן אל לכם לבחור את המטפל שלכם באופן שרירותי. איך בכל זאת תדעו לבחור נכון מטפל מקצועי? ריכזנו עבורכם כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. ראשית, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת חיוביות והמלצות חמות על מטפלים שונים מאנשים שעברו אצלם טיפול בעבר. בעולם הרשת, תוכלו למצוא חוות דעת רבות תוך מספר דקות בודדות של חיפושים. הצלחתם לאתר מספר מטפלים עם חוות דעת חיוביות רבות? כתבו את שמותם והמשיכו לסנן עד לבחירה מדוייקת במטפל המקצועי ביותר.

למי מתאים טיפול nlp: השוו מחירים וודאו שכלל המטפלים מחזיקים בתעודה המוכיחה שהם אכן עברו בהצלחה את כל שלבי ההכשרה

בשלב הסינון הבא, חשוב ליצור קשר עם כל המטפלים המקצועיים ביותר ולערוך השוואת מחירים בין כולם. השוואת מחירים חיונית לבחירה נכונה ומותאמת לצרכים שלכם. מעבר לכך, חשוב לבקש לראות את תעודת ההכשרה המוכיחה כי המטפל אכן עבר את כל שלבי הכשרתו הנדרשים לטיפולי nlp. כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט מטפלים שלא עברו את כל שלבי ההכשרה הנדרשים. במטרה להימנע מטיפול אצל אנשים כאלה, חשוב לבקש לראות את תעודת ההכשרה. מטפל מקצועי שקיבל כמות גדולה של המלצות והציג בפניכם תעודה המוכיחה שהוא אגן עבר את כל שלבי ההכשרה בהצלחה, ידע לסייע לכם להתמודדות מיטבית עם כל צורך. אל תתפשרו על מקצועיותם של המטפלים שלכם.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!