סדנת אקרובלאנס- למי זה מתאים?

אם אתם חובבים של מופעי רחוב, אם אתם חולמים לעשות בעצמכם הופעות כאלה או פשוט ללמוד את הטכניקות השונות של האנשים המופיעים במופעים הללו בכדי להנות מהם, כדאי שתבררו אודות סדנת אקרובלאנס. מדובר על סדנה שיכולה להעניק לכם את היכולת לבצע תרגילים שונים והיא מתאימה לכל אדם, בכל גיל ולכל רמת קושי. אם אתם תוהים מהי הסדנה המדוברת והאם היא יכולה להתאים לכם, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

 

מה זה אקרובלאנס?

אקרובלאנס היא תחום אקרובטי אשר עוסק בתרגילים אקרובטים הן עבור זוגגות והן עבור קבוצות. התרגול המדובר עוסק בסגנונות תרגילים שונים כגון: הנד טו הנד, שק קמח, אקרו, אקרו יוגה ועוד. לא מעט אנשים מכל רחבי העולם ובכל גיל מתרגלים את התרגילים הללו, כאשר חשוב מאוד לדעת שהם מותאמים לכל אדם ולכל רמת קושי. ניתן למצוא במסגרת האקרובלאנס תרגילים המותאמים עבור הורים וילדים, ישנם תרגילים טיפוליים אשר מאפשרים לאדם לחזק את הגוף ולהעניק לו מעין עיסוי במעופה, ישנם תרגילים לזוגות או לשלשות, ישנם פירמידיות המוניות אשר מאפשרות לקבוצה גדולה מאוד לתרגל אותן יחד. ניתן למצוא גם תרגילים דינימיים שונים הכוללים טיפוסים לגובה, הקפצות ועוד. מעבר לכך ניתן למצוא תרגילים סטטיים הנוגעים לשיווי משקל מדויק בסגנון של תרגילי קרקס ואקרובטיקה אולימפית תחרותית.

למי זה מתאים?

התרגול של האקרובלאנס רלוונטי מאוד עבור אנשים שאוהבים לעבוד עם הגוף שלהם, עבור כאלה שמחפשים הנאה בביצוע תרגילים מאתגרים שונים אשר מסבים הנאה. ניתן למצוא כיום חברות אשר מציעות כנסים הנוגעים לתחום זה כמה פעמים בשנה, אשר פונים הן לאנשים מתחילים בתחום והן למקצוענים. כמו כן ניתן למצוא מפגשים הנוגעים לתרגול זה מדי שבוע בכל רחבי הארץ. במפגשים הללו אנשים שאוהבים את התחום נפגשים ופשוט מתרגלים יחד את היכולות האקרובטיות שלהם. מדובר על עולם שלם שכל אחד יכול למצוא בו עניין, אך אין ספק שיש אנשים שאפילו יתחברו לתחום יותר. מדובר על אנשים שאוהבים למתוח את גבולות הגוף שלהם, שאוהבים גמישות גופנית, שאוהבים לעבוד יחד או לבד, שאוהבים אקרובטיקה ונהנים לצפות בה.

 

מהי סדנת אקרובלאנס בסיסית?

אם אתם תוהים מהי סדנת אקרובלאנס בסיסית ואין לכם שום התנסות בתחום זה אך אתם רוצים להתחיל להתנסות בו, חשוב שתדעו שמדובר על סדנה שבהחלט יכולה להתאים לכם. במהלך הסדנה עובדים בזוגות, בשיתוף פעולה אשר מחייבת להקשבה. כמה שתהיו ברורים יותר זה עם זה, כך תצליחו לעבוד בצורה מדויקת יותר ומותאמת יותר. כמו כן, בסדנה זאת ניתן ללמוד כיצד להישען ולתמוך, כיצד לשמור אחד על השני וכיצד להתחזק ולמצוא גם גמישות פיזית ואף מחשבתית. בסדנה מעין זאת ניתן לפרוץ את הגבולות של המוכר ולעוף גבוה כמה שניתן וכן ללמוד בצורה מודרכת ומסודרת כיצד להיכנס לעולם המדהים של האקרובלאנס. מדובר על סדנה שיכולה להעניק לכם חוויה חד פעמית מדהימה.

אם אתם מחפשים סדנה של אקרובלאנס מדהימה ומעצימה, כדאי שתבחרו את המקום הטוב ביותר לעבור בו את הסדנה המדוברת.

 

 

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!