קורס אימון אישי- למי זה מתאים?

כל אדם מעוניין להצליח מבחינה אישית, מבחינה עסקית או מבחינה משפחתית. יחד עם זאת, לא מעט אנשים מגלים שעל אף שהם מאוד רוצים, שואפים ואף פועלים למען הצלחה, הם לא באמת מצליחים להשיג את מבוקשם. ישנם אנשים שעל אף שהם רוכשים השכלה, משקיעים בבניית קריירה, מקימים משפחה ועוד, הם עדיין נתקלים בקשיים חוזרים ונשנים, בעיות, עיכובים, מחשבות שליליות, רגשות כואבים, פחדים, איומים נוראים ועוד תקלות ונזקים שונים. אותם אנשים מחפשים סיוע חיצוני כלשהו שיסייע להם להתמודד עם החיים שלהם ועם הקשיים השונים שהם נתקלים בצורה טובה ויעילה יותר. אימון אישי מהווה כלי אפקטיבי רב עוצמה שיכול לקרב כל אדם לתשובות על שאלות שיש לו על חייו וכן לאפשר לו לחיות את חייו כפי שהוא שואף וחולם.

אימון אישי- במה מדובר?

האימון הוא מקצוע יחסית חדש אשר צמח מתוך העולם של פסיכולוגיית הספורט. מאמנים אישיים מסייעים לכל אדם שמעוניין להנות קצת יותר מהחיים שלו, לכל מי ששואף לממש את הרצונות שלו, להגשים חלומות כמוסים, עסקיים, רומנטיים או אישיים ועוד. שיטת האימון האישי הוכיחה את עצמה אצל לא מעט מתאמנים כשיטה אשר משחררת מחסומים פנימיים וכן מסייעת לצמיחה. ניתן לומר כי היא בעלת יכולת לשנות את החיים.

 כיצד מתבצע אימון אישי?

מדובר על תהליך של הדרכה צמודה ומקצועית שבו אדם אחד מסייע לאדם אחר לזהות אמונות יסוד, גישות קבועות וכן עמדות אשר מגבילות ומעכבות אותו בדרך להגשמה העצמית שלו ולהצלחה שהוא חפץ בה. ההדרכה מתבצעת באמצעות מפגשים אישיים והיא כוללת הגדרה של יעדים ומטרות שונים, שימוש בכלים של פסיכולוגיה חיובית, למידה על עקרונות לעזרה עצמית ומשימות תרגול, זיהוי ומודעות עצמית. במהלך המפגשים עם המודרכים המאמן מקשיב לבעיות שבהם הם נתקלים ובהתאם לכך הוא מעביר אותם תהליך רגשי והכרתי המסייע להם למקם את עצמם בעמדה טובה ויעילה יותר אשר מכוונת אותם בצורה מדויקת יותר למבוקשם וזאת בהתאם לניסיון האישי וכן לתובנות המקצועיות שלו. המאמן מעניק למודרכים שלו כלים טובים ויעילים לצורך התגברות על מחסומים פנימיים וכן לצמיחה ממקום חדש. הוא גם מתרגל איתם את היישום של הכלים הללו.

האם כדאי לכם ללמוד אימון אישי?

אם אתם מתחברים לתחום הטיפולי ואתם מעוניינים לקבל כלים בכדי לסייע לאחרים לחיות חיים טובים יותר, ייתכן מאוד כי קורס אימון אישי יתאים לכם. מדובר על תחום שמתאים כיום לתנאי החיים וכן לתנאי התעסוקה החדשים המאפיינים את המאה ה21. כיום גם יחידים, גם בתי עסק וגם ארגונים שונים בוחרים במאמן אישי אשר יסייע להם לעשות שינויים שונים וילווה אותם בתהליכי התפתחות והתקדמות לקראת הגשמת המטרות. שידריך אותם ויעניק להם ייעוץ בפרשות דרכים.

בקורסים לאימון אישי לומדים כיצד לסייע למתאמנים להתמקד ולחתור למימוש המטרות שלו באופן מידי תוך שהוא נוקט צעדים מתאימים ובלי להתפזר. לומדים כיצד ליצור מערכת של יושר וכנות אצל המתאמן וכן לומדים כיצד לימור הגדרות מדויקות בבניית תכנית אשר מותאמת למתאמן ובעיצוב של משימות לביצוע במסגרת אותה תוכנית שבונים. במהלך הלימודים עוברים מסע שיכול לסייע להצלחה שלכם כמאמנים והצלחה של המתאמנים אשר יבחרו בכם.

התמחויות באימון אישי

הפופולאריות הרבה של האימון האישי הביאה לאורך השנים את ההתפתחות של התמחויות שונות ומגוונות בתוך המקצוע. בין קורסי ההתמחות המוצעים כיום למאמנים אישיים ניתן למצוא:  קורס אימון עסקי אשר מתמקד בליווי ותמיכה לבעלי עסקים במטרה לזהות דרכים להשגת שיפור ביעילות העסק וברווחיות שלו. בתהליך האימון העסקי ניתן להתמקד בגורמים לרבות עבודת צוות, ניהול זמן, פיתוח אסטרטגיות שיווק ועוד.

ניתן למצוא קורס אימון אשר מטרתו היא לתת מענה לילדים, לבני נוער ולבוגרים אשר מתמודדים עם השלכות שונות של הפרעות קשב.

ניתן למצוא קורס אימון הורים אשר מכשיר מאמנים להדריך לקוחות בסוגיות הקשורות לסמכות ההורים שלהם

ניתן למצוא קורס אימון זוגי שמטרתו היא לסייע למאמן לפתור בעיות בתחום הרומנטי ולסייע לבני זוג לשפר את התקשורת ביניהם.

ניתן למצוא קורס אימון לאורח חיים בריא שיכול לסייע לאנשים לעשות שינויים בתחום הבריאות שלהם וכן קורס אימון הוליסטי שהוא גם אימון רוחני אשר מתאים למאמנים מנוסים שרוצים לשלב בתהליכי האימון שלהם גם עקרונות מהרפואה המשלימה.

היכן כדאי ללמוד?

כיום ניתן ללמוד קורס אימון אישי במגוון רחב של מוסדות לימוד המציעים קורסים שונים הנוגעים לאימון אישי, הדרכה ועוד לרבות קורס גישור, קורס הדרכת הורים, קורס ייעוץ זוגי ועוד. חשוב מאוד לבחור את מקום הלימודים בקפידה לבדוק כמה זמן לומדים בו, האם ישנם תנאי קבלה, מהו פרק הזמן שבו יש צורך ללמוד, מהם הדרישות בלימודים וכן איזו תעודה מקבלים בסוף הקורס. כדאי מאוד לקבל המלצות על מוסד לימודים כלשהו טרם בוחרים בו שכן, המטרה היא שתוכשרו להיות מאמנים אישיים מקצועיים ומנוסים שיוכלו להעניק מענה איכותי לכל אדם שיהיה זקוק לשירות שלהם.

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!