אימון אישי להשגת האושר

חיפוש אחר האושרהאם אתם מאושרים? האם אתם מחפשים אחר אושר? מה אתם יודעים על הדרכים להשגתו?

אין אדם שלא רוצה להיות מאושר, אין אדם שלא מרגיש בחסרון האושר בחייו או שלא יודע לזהותו כאשר הוא מופיע.

אושר הוא מושג חמקמק שקשה לשים עליו את האצבע וניקשר לתחושות של שמחה, ריגוש חיובי ואופטימיות.

האם עיסוק באושר חשוב לחיים שלנו?

נכון יהיה אם נתייחס לאושר לא כאל מטרה שעלינו להגשים אלא כאל מצפן. משמעות הדבר היא שנפעל בכוון של האושר, כלומר נעשה מעשים שמקרבים אותנו לעבר תחושות של שמחה, מימוש, ריגוש חיובי וכדומה.

אימון אישי להשגת אושר

אימון זה פועל על יצירת הרגלי חיים שמה שמאפיין אותם הוא התעסקות בדברים שנותנים בנו חיים.
מכיוון שכל דבר בחיים הוא הרגל, כולל האופן בו אתם רגילים לחשוב, רצוי יהיה לסגל הרגלים של מחשבה ועשייה שיש בהם התכוונות לאושר.

האם כולם יכולים להפוך להיות מאושרים?

אולי זה יפתיע אתכם, אבל כולנו מסוגלים לחיות חיים שיש בהם מאפיינים של אושר. השאלה היא האם השקפת העולם שלנו מכילה את האפשרות הזו?

אנשים רבים מאמינים כי החיים סבים סביב ציר הסבל, וכך צריך להיות, מאידך ישנם אנשים רבים שחיים מתוך שמחה וחייהם מלאים בדברים שעושים להם טוב.

אתם אלו שמעצבים את סגנון חייכם ואתם אלו אשר שולטים באופן בו אתם מתנהגים וחושבים. עליכם לקחת אחריות על איכות החיים שלכם מתוך הבנה כי אין דרך אחרת להתחיל ולשנות דברים. רק אז ניתן להתחיל ולמצוא את הדרכים למימוש הדברים החשובים לכם.מי אינו יכול לחוות אושר?

לא כולם יכולים לחוות אושר – אנשים שחווים דיכאון לא מצליחים להניח כי ישנה אפשרות שירגישו טוב יותר. העולם נראה להם מקום שיש בו רוע, עוינות והוא פועל נגדם.
לאנשים אלו מומלץ לאזן תחילה את עצמם באמצעות טיפול תרופתי או פסיכולוגי ורק אז להתחיל באימון אישי.

האם אושר הוא דבר שקשה להשיג?

אושר מצוי באיכות כל רגע ורגע בחייכם. אושר נמצא בפרטים הקטנים, הוא יכול להיות נוף יפה שאתה צופים בו, הוא יכול להיות חיוך, מחשבה אופטימית, שלווה, צחוק ועוד המון דברים. לא קשה להשיג אושר אם יודעים להעריך וליהנות מדברים קטנים.

אושר אינו קשור ליכולות כלכליות, גיל או מצב העולם סביבנו. אושר הוא תוצאה של התמקדות ונאמנות לתנאי חיים שיכולים לייצר אותו. ניתן להבין מהו אושר, דרך אימון אישי רוחני, המסייע לנו לחדור לעמקי נשמתנו וללמוד על הדרכים להשגת אושר, אהבה, סיפוק והנאה.

אימון אישי – צעד ראשון להשגת האושר

הצעד הראשון להשגת אושר הוא הכנסת האפשרות הזו לפילוסופיית החיים. אדם שמניח כי קיימת האפשרות שהוא יעבור את החיים הללו מתוך תחושות חיוביות ושמחה, יכול להתחיל להתאמן על צורות הרגלי מחשבה והתנהגות שיתמכו בגישה זו.

למשל, הוא יכול להתאמן על כך שעליו לעשות בכל יום פעולה אחת, קטנה ככל שתהיה, שמטרתה הכנסת שמחה לחייו – זה יכול להיות צפייה בסרטון מצחיק, מעניין, אופטימי וכדומה, זה יכול להיות חוג ריקודים, הקשבה למוסיקה מעוררת חושים, טיול בשבילים ירוקים או ליד הים וכל דבר שמכניס בו חיים.

אט אט המוח יתרגל לתחושות החיוביות ויעביר לכם מסרים שידרבנו אתכם להמשיך ולעסוק באושר. כלומר גם עיסוק בדברים שעושים לנו טוב הוא הרגל.

תרגלו באופן מודע את ההליכה אחרי הדברים שעושים לכם טוב, עד שהם יהפכו להרגלי חשיבה והתנהגות אוטומאטיים. אנשים בהחלט הצליחו להעלות את מפלס האושר בחייהם, הם העיזו לוותר על העיסוק בשלילי, בכאבים ובעבר והתמקדו בהכרת תודה על הדברים הקטנים בחיים שעשו להם טוב, וכמו כן עשו פעולות יומיומיות שמסוגלות להכניס שמחה וסיפוק לחייהם.

ומה אתכם?
מאת שרון ברודצקי/ מאמנת אישית

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!