טיפול NLP אונליין

טיפול NLP אונלייןבשנים האחרונות שיטת הטיפול NLP החלה לתפוס תאוצה. כיום, קיימים מאות מטפלים בארץ שנותנים טיפול במגוון תחומים שונים. יש לקחת בחשבון שמאחר שתחום ה-NLP הוא תחום שלא מחייב הסמכה, יכולים להיות מטפלים שמציעים את שירותם ללא ידע מקדים וללא לימודים. לכן, לפני שאתם מתחילים טיפול חשוב לבדוק מיהו המטפל, מה הוא למד, מה הניסיון שלו ומה טווח המחירים לטיפול. טיפולי NLP מועברים גם אונליין. מהו טיפול NLP אונליין? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

טיפול NLP אונליין- כיצד זה התחיל?

שיטת הטיפול NLP היא שיטה שהתפתחה בשנות ה-70 על ידי צוות מומחים שבראשם ד"ר ריצ'רד בנדלר. המומחים בחנו את הגורמים להצלחה אצל אנשים מצליחים שהשיגו את המטרות שלהם. את התוצאות שקיבלו המומחים ניסו ליישם על אנשים שהרגישו תקועים ושלא מצליחים לממש מטרות. 

תחום ה-NLP תורם להתמודדות עם תחומים שונים בחיים ביניהם עמידה מול קהל, הצלחה עסקית, הצלחה בתחום הזוגי או המשפחתי ועוד. במסגרת השיטה פותחו מספר כלים שעוזרים למטופל ליצור שינוי בתבניות החשיבה שלו. 

טיפול NLP אונליין- מה זה אומר?

NLP הן ראשי תיבות של Neuro נוירו- מערכת העצבים, Linguistic לשוני, Programming תכנות, או בעברית ניתוב לשוני פיזיולוגי. המשמעות של NLP היא שאנחנו יכולים לשנות את דפוסי החשיבה שלנו ואת דפוסי ההתנהגות שלנו על ידי תקשורת מילולית ולא מילולית. 

כולנו חושבים המון במהלך היום. אלה יכולות להיות מחשבות חיוביות או מחשבות שליליות. האמונה בNLP היא שמחשבה יוצרת מציאות ולעתים אנחנו מונעים מעצמנו להצליח באתגרים מסוימים בגלל דפוס מחשבה שלילי. המטרה של טיפול NLP היא להכיר את אופן החשיבה של המטופל, להכיר את השפה שלו ואמצעי תקשורת אחרים בהם הוא משתמש ביומיום. על ידי טיפול NLP ניתן לשנות את דפוס המחשבה של המטופל ואת ההתנהגויות שמונעות ממנו להשיג מטרות בחיים. 

טיפול NLP אונליין הוא טיפול שמועבר אונליין. כך אתם נמצאים בבית או במקום שנוח לכם ועוברים טיפול על ידי המחשב. טיפול NLP אונליין הוא טיפול אפקטיבי ויעיל שעוזר להגיע למטרות והיעדים כמו טיפול NLP רגיל. 

 

שיחת ייעוץ

על מנת לקבוע טיפול NLP אונליין עליכם לקבוע קודם כל שיחת ייעוץ. ברוב המקרים שיחת הייעוץ תהיה חינמית והמטרה שלה היא ליצור היכרות בין המטפל למטופל. בשיחת הייעוץ המטפל יכיר אתכם לעומק ויוכל לקבוע את הטיפול ואת המסלול הרלוונטי לכם. קיימים מסלולי טיפול NLP שונים שמתאימים למטופלים שונים ולמקומות בהם נמצאים בחיים. בדרך כלל הטיפול יכלול עשרה מפגשים, אך ישנם מקרים בהם יהיה ניתן לפתור את הבעיה ב-2 מפגשים בלבד. 

בשיחת הייעוץ חשוב שתשימו דגש על הכרת המטפל. כמו שהוא צריך להכיר אתכם כך אתם צריכים להכיר אותו ולהבין האם יש ביניכם כימיה והאם אתם מעוניינים להמשיך איתו לטיפול. בסופו של דבר הכימיה עם המטפל היא חשובה מאוד להצלחת התהליך לכן, שימו על כך דגש בשיחת הייעוץ. 

 

חרדות

טיפול NLP אונליין הוא כלי מצוין לטיפול בחרדות. טיפול NLP בחרדות עוזר להתמודד עם חרדות ולהפוך אותן לפחות מאיימות. המהות של טיפול NLP בחרדות הוא להפוך את החרדה, שיכולה להיות האויב הכי גדול של האדם, לידיד, שיכול לעזור לאדם להשיג מטרות בחיים. 

בטיפול NLP אונליין בו מטפלים בחרדות, עוזרים לנטרל הטיות קוגניטיביות. יכולות להיות הטיות קוגניטיביות שונות שגורמות לחרדה ביניהן התייחסות לאופציה אפשרית כוודאית, הערכה לא ריאלית של סיכויים וסיכונים, מתן תשומת לב מופרזת לאפשרויות שליליות, התעלמות מאפשרויות חיוביות ועוד. לדוגמא, אדם שסובל מחרדת טיסה יראה אל מול עיניו רק את הסיכונים ואת האפשרויות השליליות ויהיה לו קשה מאוד לראות את האפשרויות החיוביות ואת העובדה שמדובר בסיכויים נמוכים. 

בנוסף, יכולה להיות הטיה קוגניטיבית שמעצימה את הנזק האפשרי. לדוגמא, אדם שסובל מחרדת קהל ומדמיין כיצד אלפי אנשים צוחקים עליו או צועקים לו בוז כאשר הוא עומד על הבמה. 

טיפול NLP בחרדות עוזר לזהות את ההטיות הקוגניטיביות שגורמות לחרדה ומעצימות אותה. על ידי הטיפול ניתן לפוגג את ההטיות הקוגניטיביות ועם הזמן להפחית את עוצמת החרדה. 

קראו עוד: טיפול NLP לילדים

טיפול NLP אונליין- דמיון מודרך

אחד הכלים העיקריים בהם נעשה שימוש בטיפול NLP הוא דמיון מודרך. דמיון מודרך הוא כלי שעוזר להפוך את הטיפולים לאפקטיביים ויעילים במיוחד. 

דמיון מודרך הוא כלי שמאפשר למטופלים ליצור תסריטים מסוימים בדמיון. התסריטים שהמטופל יוצרים במהלך הטיפול הם תסריטים חיוביים שנוגעים לסיטואציות מהן הוא חרד ולסיטואציות שחוסמות אותו מהצלחה. התסריטים הללו כוללים גירויים לחושים השונים ומשפיעים באופן אפקטיבי על מערכת האמונות של המטופל ועל תת המודע שלו. 

כמו כן, כאשר משלבים דמיון מודרך בטיפול NLP אונליין מעניקים למטופל עוגן מרגיע. כך המטופל יכול להשתמש בדמיון המודרך כאשר הוא מרגיש שהחרדה משתלטת עליו.  

החשיבות של NLP

כל נקודה בחיים שלנו יוצרת השפעה על ההתנהגות שלנו. במקרים רבים אנחנו פועלים מתוך הרגל ושגרה ולא מתוך מחשבה מעמיקה ונכונה לסיטואציה. תחום הNLP מונה כיום עשרות אלפי מטופלים שחווה הצלחה והצליחו לשנות את שגרת החיים שלהם ולהנות משינוי מנטלי, מחשבתי והתנהגותי שהוביל להשגת מטרות. המחשבות שמכשילות אותנו יכולות לנבוע מאלמנטים שונים כמו המקום בו גדלנו, איך חינכו אותנו, טראומה שחווינו או אלמנטים נוספים שטבועים בנו. עם טיפול NLP מקבלים כלים שונים ופרקטיים שעוזרים להתמודד עם המחשבות שיוצרות סטגנציה בתחומים שונים בחיים. 

 

מחיר

בממוצע, טווח המחירים של טיפול NLP נע בין 170 ל-300 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו כמות המפגשים המתאימה למטופל. יש לקחת בחשבון שאצל מטפלים מוכרים ומבוקשים המחיר יכול להגיע אף ל-400 שקלים לטיפול. 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!