טיפול NLP המלצות

טיפול NLP המלצותטיפולי NLP הם טיפולים שניתנים לשכבות גיל שונות ולמגוון אנשים שונים במטרה לתת מענה לבעיות ולהתגבר על מכשולים. טיפולי NLP מתאימים לילדים, מנהלים בכירים, סטודנטים, אנשי צבא, אנשי עסקים וכל מי שרוצה להתגבר על מכשולים שמונעים ממנו להתקדם ולממש את הפוטנציאל שקיים בו. על טיפול NLP המלצות נרחיב במאמר הבא. 

 

טיפול NLP המלצות- מה זה טיפול NLP?

NLP הן ראשי תיבות של Neuro נוירו- מערכת העצבים, Linguistic לשוני, Programming תכנות, או בעברית ניתוב לשוני פיזיולוגי. המשמעות של NLP היא שאנחנו יכולים לשנות את דפוסי החשיבה שלנו ואת דפוסי ההתנהגות שלנו על ידי תקשורת מילולית ולא מילולית. 

כולנו חושבים המון במהלך היום. אלה יכולות להיות מחשבות חיוביות או מחשבות שליליות. האמונה בNLP היא שמחשבה יוצרת מציאות ולעתים אנחנו מונעים מעצמנו להצליח באתגרים מסוימים בגלל דפוס מחשבה שלילי. המטרה של טיפול NLP היא להכיר את אופן החשיבה של המטופל, להכיר את השפה שלו ואמצעי תקשורת אחרים בהם הוא משתמש ביומיום. על ידי טיפול NLP ניתן לשנות את דפוס המחשבה של המטופל ואת ההתנהגויות שמונעות ממנו להשיג מטרות בחיים. 

טיפול NLP המלצות- החשיבות של NLP

כל נקודה בחיים שלנו יוצרת השפעה על ההתנהגות שלנו. במקרים רבים אנחנו פועלים מתוך הרגל ושגרה ולא מתוך מחשבה מעמיקה ונכונה לסיטואציה. תחום הNLP מונה כיום עשרות אלפי מטופלים שחווה הצלחה והצליחו לשנות את שגרת החיים שלהם ולהנות משינוי מנטלי, מחשבתי והתנהגותי שהוביל להשגת מטרות. המחשבות שמכשילות אותנו יכולות לנבוע מאלמנטים שונים כמו המקום בו גדלנו, איך חינכו אותנו, טראומה שחווינו או אלמנטים נוספים שטבועים בנו. עם טיפול NLP מקבלים כלים שונים ופרקטיים שעוזרים להתמודד עם המחשבות שיוצרות סטגנציה בתחומים שונים בחיים. 

 

טיפול NLP המלצות- מקור הטיפול

שיטת הטיפול NLP היא שיטה שהתפתחה בשנות ה-70 על ידי צוות מומחים שבראשם ד"ר ריצ'רד בנדלר. המומחים בחנו את הגורמים להצלחה אצל אנשים מצליחים שהשיגו את המטרות שלהם. את התוצאות שקיבלו המומחים ניסו ליישם על אנשים שהרגישו תקועים ושלא מצליחים לממש מטרות. 

תחום ה-NLP תורם להתמודדות עם תחומים שונים בחיים ביניהם עמידה מול קהל, הצלחה עסקית, הצלחה בתחום הזוגי או המשפחתי ועוד. במסגרת השיטה פותחו מספר כלים שעוזרים למטופל ליצור שינוי בתבניות החשיבה שלו. 

כיום, קיימים מאות מטפלים בארץ שנותנים טיפול במגוון תחומים שונים. יש לקחת בחשבון שמאחר שתחום ה-NLP הוא תחום שלא מחייב הסמכה, יכולים להיות מטפלים שמציעים את שירותם ללא ידע מקדים וללא לימודים. לכן, לפני שאתם מתחילים טיפול חשוב לבדוק מיהו המטפל, מה הוא למד, מה הניסיון שלו ומה טווח המחירים לטיפול. 

 

טיפול NLP המלצות- למה דווקא NLP?

כיום קיימות שיטות טיפול שונות ומגוונות שיכולות להתאים לסוגי אנשים שונים. בין השיטות הללו יש את הטיפולים הפסיכולוגיים או תחום האימונים האישיים. אז למה כדאי דווקא טיפולי NLP? 

טיפול NLP הוא טיפול שיש לו הוכחות מוצקות בשטח. הטיפול נוגע במגוון רחב של תחומים. עם טיפול NLP לא רק מדברים על הבעיה אלא מקבלים כלים ומיישמים פעולות שתורמות להשיג את המטרה ולהתמודד עם הבעיה. טיפול NLP הוא טיפול גמיש בעל קשר הדוק לתת מודע וזה מה שהפך אותו לטיפול פופולרי ועוצמתי. בשיטת הטיפול פועלים מתוך הבנה שכמעט כל דפוסי ההתנהגות שלנו כאנשים בוגרים, הם תוצר של חוויות הילדות שלנו. על מנת להצליח להתקדם, יש לנתק את דפוסי המחשבה שטבועים בנו מילדות וללמוד להתייחס אליהם בצורה נכונה תוך ניווט למקום הנכון. כאשר נדע לשלוט בתת מודע שלנו נוכל לחשוף את המחשבות הישנות ולהחליף אותן במחשבות חיוביות שישפיעו עלינו בצורה נכונה ויעזרו לנו להשיג את המטרה המרכזית. 

 

טיפול NLP המלצות- הכוח של דפוס מחשבה

דפוסי מחשבה יכולים להיות הרסניים מאוד. הם יכולים לבוא לידי ביטוי במונחים כמו הרס עצמי, הרגל, חוסר ביטחון ועוד. המטרה של התת מודע שלנו, היא בסופו של דבר להגן עלינו. אך לעתים דפוס המחשבה של התת מודע, שבמקרים רבים טמוע בנו מגיל צעיר מאוד, כולל דברים לא רלוונטיים שמהווים מכשול וחוסמים מאיתנו הצלחה. 

בתור ילדים, דברים רבים היו משפיעים עלינו והתת מודע שלנו למד לבנות שכבת הגנה. כיום, כאנשים בוגרים אנחנו מנסים ללמוד כיצד להחזיר את התת מודע להיות חשוף ולהוריד את שכבות ההגנה. כך נוכל לחולל שינויים ולהגיע למקומות חדשים. 

 

טיפול NLP המלצות- שיחת ייעוץ

על מנת לקבוע טיפול NLP עליכם לקבוע קודם כל שיחת ייעוץ. ברוב המקרים שיחת הייעוץ תהיה חינמית והמטרה שלה היא ליצור היכרות בין המטפל למטופל. בשיחת הייעוץ המטפל יכיר אתכם לעומק ויוכל לקבוע את הטיפול ואת המסלול הרלוונטי לכם. קיימים מסלולי טיפול NLP שונים שמתאימים למטופלים שונים ולמקומות בהם נמצאים בחיים. בדרך כלל הטיפול יכלול עשרה מפגשים, אך ישנם מקרים בהם יהיה ניתן לפתור את הבעיה ב-2 מפגשים בלבד. 

בשיחת הייעוץ חשוב שתשימו דגש על הכרת המטפל. כמו שהוא צריך להכיר אתכם כך אתם צריכים להכיר אותו ולהבין האם יש ביניכם כימיה והאם אתם מעוניינים להמשיך איתו לטיפול. בסופו של דבר הכימיה עם המטפל היא חשובה מאוד להצלחת התהליך לכן, שימו על כך דגש בשיחת הייעוץ. 

טיפול NLP המלצות- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה טיפול NLP. בממוצע, טווח המחירים של טיפול NLP נע בין 170 ל-300 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו כמות המפגשים המתאימה למטופל. 

כאשר מדובר על מספר טיפולים מצומצם המחיר לטיפול ינוע סביב 300 שקלים וכאשר יהיה צורך בעשרה טיפולים או יותר, המחיר ינוע יותר סביב ה-200 שקלים. יש לקחת בחשבון שאצל מטפלים מוכרים ומבוקשים המחיר יכול להגיע אף ל-400 שקלים לטיפול. 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!