אימון אישי למתגרשים טריים ולגרושים ותיקים

גירושיןתהליך הגירושין אינו קל. התהליך מלווה בתקופת אבל, שבה יש פרידה מבן/בת הזוג, מההרגלים הקודמים ומתפיסת עולם בתוך מערכת זוגית.

הגירושין הם הפיכה שלמה של מהלך החיים, שכוללת התמודדויות חדשות עם דברים יומיומיים שהיו בעבר של שני בני הזוג, וכעת הן של כל אחד בנפרד. הגירושין מלווים בקשיים רגשיים, אך לא רק.

ישנן מחויבויות טכניות והחלטות שיש לקחת כעת לבד, וכן תחומים נוספים שחייבים לנהל באופן עצמאי ולא במערכת זוגית.

אימון אישי לגרושים – למי זה מיועד?

החיים צופנים בחובם הרבה הפתעות לאורך הדרך ואנו נאלצים להתמודד עם משברים. אחד המשברים הגדולים הוא המחשבה על גירושין, ובמידה וגישור גירושין בין בני הזוג לא צולח, גם תהליך הגירושין עצמו. לא תמיד אנו יודעים להתמודד עם כל הקשיים.

אנשים שעוברים את התהליך חווים תחושת תסכול עצומה, חוסר כוח ועייפות בכדי להמשיך הלאה. הבלבול והרגשת ה"לבד" יכולים להיות בעוצמה רבה, עד כדי הצורך בבקשה לעזרה.

כל מי שמרגיש לבד בתהליך וזקוק להכוונה, לתמיכה ולאוזן קשבת, יכול להגיע לאימון אישי לגרושים שבו יקבל את המסגרת המתאימה לו להצלחה בתהליך.

מה כולל אימון אישי לגרושים?

בתהליך הגירושין ובתקופה שאחריו, האנשים נמצאים בתקופה קשה, לחוצה ומבלבלת. כעת צריך לדאוג לבד לדברים רבים- לפרנסה, למזונות, לילדים, לבית ועוד, עד שהאדם עצמו הולך לאיבוד בתוך התהליך.

באימון אישי לגרושים מארגנים את הדברים ומגדירים מטרות לחיים. באימון אישי לגרושים מגדירים יחד עם המאמן האישי חזון ומטרות, יש ליווי אישי ותמיכה בכל אחד מהתהליכים, ישנה עבודה על ערכים אישיים, קובעים יחד יעדים ומיישמים אותם בשטח, המאמן עוזר לאדם להרחיב את המודעות העצמית שלו, עובדים יחד על איזון חדש, וניתנים כלים להתמודדות בריאה עם הילדים בתוך כל הסיפור.

אימון אישי לגרושים – תחומים מטופלים

•    ילדים- נפש הילדים סופגת מכה קשה מהעובדה שהמשפחה מתפרקת. הם צריכים לחלק את זמנם בין ההורים, והדבר לא פשוט מבחינה נפשית. ההורים שנמצאים בתוך התהליך עלולים לשגות בכל מה שקשור בילדים, מה שעלול להביא למצב בלתי הפיך.אימון אישי למתגרשים

באימון אישי לגרושים עובדים על הפן הרגשי ומחזקים את התחושה שהגירושים הם מבני הזוג ולא מהילדים, וכי צריך לעשות הכול כדי שהם לא יפגעו.

•    מגורים- כשההורים מתגרשים, לרוב הילדים נשארים בחזקת האם (אשר כעת צריכה להתמודד עם מצב של אימהות חד הורית), ולאב יש משמורת חלקית/משותפת עליהם. באימון האישי לגרושים מסבירים להורים עד כמה חשוב לשמור על קרבת מקום מגורים ביניהם, לטובת הילדים. כך נמנעים זמן, תכנון וכסף, והילדים מקבלים יותר שעות עם אביהם ושומרים על קשר רציף, מאשר במקרה של מקום מגורים מרוחק.

•    זוגיות חדשה- כשמגיע השלב בו אנשים גרושים מעוניינים למצוא זוגיות חדשה, עליהם להביא בחשבון כמה גורמים בחייהם- הילדים, ההורים, החברים ולעתים גם בן/בת הזוג הקודמים. הילדים עלולים להרגיש נבגדים, ביטחונם מתערער והם עשויים שלא לקבל זאת.

באימון אישי לגרושים מלווים את הגרוש/ה בכל צעד בבניית הזוגיות החדשה ומדריכים אותם כיצד לגשת לאנשים קרובים, ובייחוד לילדים, כדי לקבל הבנה ותמיכה.

•    איבוד חברים- בשנות הנישואים בני הזוג מכירים חברים משותפים ויוצרים אינטראקציות משותפות. כשמתגרשים אחד מבני הזוג נאלץ לפעמים לוותר על חברויות מסיבות רבות: קשר הדוק יותר בין החברים לבין בן/בת הזוג האחרים, בילויים משותפים הכוללים גם את הגרוש/ה ולא נעים להיות בחברתם, כעס מצד החברים על בן/בת הזוג על שהחליטו להתגרש ובכך פגעו באחר, וכדומה.

באימון אישי לגרושים מטפלים בפן הרגשי ועובדים על שמירת קשר עם חברים, ובמקרים של איבוד החברים, עובדים על ההתגברות הרגשית ועל יצירת קשרים חדשים.

אולי יעניין אותך גם:

גירושין בהסכמה, כי אם זה ייגמר, נגמור את זה יפה

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!