משנים את המזל הרע בחיים למזל טוב

מזל רעאימון אישי – "אין לי מזל בחיים או שאני עושה משהו לא נכון?"

אנשים רבים חשים כי "אין להם מזל", הם שורדים ממשבר אחד למשבר אחר. הם כמעט שלא חווים תחושות טובות ולא באמת מצליחים לממש את רצונותיהם. האם מדובר במזל רע? או שאולי בתבנית התנהגות שלא מאפשרת לדברים הטובים לקרות? נקודת המוצא באימון אישי היא שאתם ורק אתם הם אלו שמעצבים את ההצלחות או הכשלונות שלכם.

קל לשנות "מזל רע" – כל שעליכם לעשות הוא: להגיע למודעות מדוייקת באשר לדברים שגורמים לכם להיכשל. להבין עד הסוף מהם הרצונות החדשים שלכם. לשנות היבטים מסויימים בהשקפת העולם שלכם. לעשות בכל יום מעשה אחד קטן שמקרב אתכם לעבר מימוש הרצון שלכם.

וזה הכל? מעשה אחד קטן בכל יום? התשובה היא כן!!! אתם זקוקים לגישה שיש בה התמדה ועקביות, אתם לא יכולים לשנות את חייכם בפריצת דרך מהירה וגדולה, אלא באמצעות מעשים קטנים שאתם יכולים לעמוד בהם, אשר יחדיו יהוו את הדרל החדשה שלכם.

כמה זמן יקח לי לשנות את "המזל" שלי ממזל רע לטוב?

עד כמה שזה ישמע מוזר, ניתן לשנות דברים מהותיים בחיים, בזמן קצר יחסית. הכל שאלה של פוקוס, רצון וגישה החלטית לחולל שינוי לטובה. אנשים רבים לא מבינים כי הם התרגלו לרעיון שקשה להם בחיים,  הם התרגלו להאמין  ולראות את מה שלא מסתדר – אבל זה רק הרגל. ובאימון אישי יוצרים הרגלים חדשים.

"מזל רע" זה הרגל? על פי אימון אישי, כן! אם תהיו כנים עם עצמכם, תראו שבחרתם במקרים רבים שלא לעזור לעצמכם באמת, על כן לא הגעתם לתוצאות ולכן חשתם שאין לכם מזל בחיים. הדבר היפה הוא שברגע שהתחלתם לקחת אחריות על אייכות החיים שלכם, ועשיתם דבר אחד בכדי לקדם את עצמכם, המציאות כאילו משנה את פניה, ולפתע יש לכם יותר אפשרויות לשנות את מזלכם.

אימון אישי הוא הפתרון בשבילי?

אימון אישי הוא מסגרת בה ניתן בצורה מהירה וממוקדת לגעת בכל המקומות הקשים לכם.
במקום למשוך תקופות אחרות של תסכול , עצב, ותחושת פספוס, אפשר פשוט להתחיל בתהליך שינוי "ולגמור עם זה".

אימון אישי – המצאת עצמי חדש

קומו בבוקר, היו אמיצים וחשבו על דרך שיכולה לסייע לכם לצאת מהמצב הקשה בו אתם נמצאים.
החליטו כי כל מה שהיה, הוא נחלת העבר, וחפשו באינטרנט רעיונות שיכולים לעזור.

אימון אישי הוא אפשרות נהדרת, לסיים תקופה אחת, ולהתחיל תקופה חדשה. התהליך מאפשר לכם שלא "ללכת לאיבוד" שלא לאבד מוטיבציה וכיוון ושלא להיכנע לוותרנות.

האם המצב הקשה שלי משרת אותי?

שאלו את עצמכם, האם התחושות הרעות או המצב הרע הוא חלק מהזהות שלכם? האם באיזשהו מקום אתם "מכורים" לתחשות הקשות.
אם התשובה היא כן , לא נורא, הרגל זה רק הרגל, ויש לקחת זאת בפרופורציות. כעת עליכם לשאול את עצמכם אם אם יש בכם את הכוח לסגל בכוחות עצמכם הרגל חדש או שאולי אתם זקוקים לסיוע מקצועי.

תרגלו השקפת עולם שאין בה "מזל רע"

אם צורת מחשבה שלכם היא :" שיש לכם מזל רע", עבדו עם המאמן האישי על יצירת השקפת עולם חדשה הכוללת אמונות מדויקות יותר. רק לאנשים שהשקפת העולם שלכם כוללת התיחסות אמיתית לחלק שלהם במזל הטוב, יש איכות חיים גבוהה יותר.

השקפת עולם חיובית המתארת את החלק הנפשי והמעשי שלכם בתוצאה המושגת, היא המפתח לחיים שיש בהם מפלס אושר גבוה יותר.

קשר זוגי רע – אין דבר כזה

אם אתם חווים חרדות בתחילת קשר זוגי, המצב אינו מצביע על בעיה בקשר אלא על בעיה בדפוסי החשיבה וההתנהגות שלכם. על מנת לטיפל בבעיה יהיה עליכם לשחרר דפוסים אלו ולהרשות לעצמכם להירגע ולהרגיש בטוחים.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!