ייעוץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי שיווקיייעוץ עסקי שיווקי

הכל מתחיל ונגמר בשיווק נכון, אבל מעטים העסקים שיודעים לשווק את עצמם בחוכמה. אתם מצד אחד צריכים בפרסום להוציא את עצמכם הכי טובים, אך גם להשאיר מעין מסתוריות שתגרום ללקוח לתהות מי אתם ולהרוויח את ההכרה שלו בחברה שלכם. ייעוץ עסקי שיווקי מעניק לכם הדרכה איך לעשות את השיווק באופן החכם והחסכוני ביותר, להביא לכם קהל לקוחות חדש לעסק ובכך להגדיל את ההכנסות שלכם.

 

מהו ייעוץ עסקי שיווקי?

ייעוץ עסקי שיווקי הוא אמצעי שעסקים רבים נעזרים בו בתחילת דרכם וגם לאורך כל זמן בו העסק פעיל. שיווק הוא דבר שחייבים לתחזק, וחייבים גם לעשות אותו נכון. גם אם יש לכם קהלים שמגיעים מהשיווק העסקי שלכם, אנו בטוחים שאתם יכולים להרחיב את קהל היעד שלכם. המטרה של ייעוץ עסקי שיווקי הוא להתאים את השיווק לעסק שלכם גם מבחינה תקציבית, יכול להיות שבאמת השיווק שלכם אפקטיבי אבל אתם מבזבזים עליו יותר מדי כסף וכך אתם לא נהנים מהרווחיות ממה אתם אמורים להנות. בעזרת ליווי של יועץ שיווקי מקצועי תוכלו לקבל את כל הכלים לניהול קמפיין השיווק לעסק באופן עצמאי. 

בניית תוכנית שיווק

מסלול ייעוץ עסקי שיווקי חייב להיעשות באופן חכם, עליכם תחילה לרכז את כל הציפיות שלכם מהשיווק ולתאם ציפיות מול היועץ אשר יעניק לכם את ההדרכה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא ניתוח שוק, עליכם להכיר את המתחרים שלכם טוב יותר ממה שהם מכירים את עצמם. הרי אם אתם משווקים את עצמכם באופן דומה לשלהם הסיכוי בו לקוח יבחר בכם הוא נמוך יותר. 

לאחר שהכרנו את אופן השיווק של המתחרים שלנו, ראינו את החסרונות שלהם והפכו את אותן חסרונות ליתרונות שלנו נשאר לנו לגבש תוכנית אסטרטגית שיווקית בהתאם לתקציב השיווק. חשוב גם לדעת מהי ההגבלה התקציבית שלנו, אין טעם להוציא כספים מיותרים על השיווק, הרי בסופו של דבר מחיר השיווק הוא חלק מתמחור המוצר. 

כמו כן, חשוב שגם המוצרים שנמכור ידעו למכור את עצמם, אתם חייבים למתג את עצמכם גם בקמפיין השיווקי וגם במוצרים שלכם. לאחר התחלת הקמפיין יש לעקוב אחר ההתנהלות שלו, עלינו לראות איך השוק מגיב לקמפיין השיווקי תוך שימוש במודיעין עסקי, וכך לשנות בהתאם לצורך את הקמפיין. עלינו לדעת באילו ערוצי שיווק אנו חזקים, אלו ערוצים מיותרים לקהל הלקוחות שלנו (הלקוחות שלנו פחות משתמשים בערוצים אלו). לאחר שיש בידינו את כל האינפורמציה יש לדעת גם איך לשמור על קהל הלקוחות שלנו, לפתוח מועדון לקוחות בהתאם לצורך ולתגמל את הלקוחות הקבועים שלנו.

 

מציאת קהל יעד

ייעוץ עסקי שיווקי תורם לנו למציאת קהל היעד. יש דברים די ברורים במציאת קהל יעד כמו גילאים או מיקום של העסק שלכם. נוכל להרחיב את קהל היעד על ידי הוספת משלוחים, הגדלת העסק לשיווק גם לחו"ל וכן הלאה. עוד לפני קמפיין השיווק אנו רוצים למצוא את הקהלים אשר אנחנו יודעים שיהיו מעוניינים במוצרים שלנו. למצוא את קהל היעד הנכון אינה מתלה פשוטה, יש לערוך סקר שוק, לבחון למי פונים המתחרים שלנו והאם באמת ניתן להרחיב את העסק לעוד קהלים. מציאת קהל יעד היא על ידי ניתוח השוק ואולי אפילו שינוי מינורי במוצרים שלנו יכול לגרום להרחבת קהל היעד. שיווק ללא מציאת קהל יעד הוא שיווק מפוזר ולא אפקטיבי. בעזרת יועצים מומחים לשיווק מטעמנו תוכלו להפוך את הקמפיין השיווקי של העסק לממוקד ובכך להגדיל את הכנסות העסק.

 

לידים – מה זה ולמה זה חשוב לכם

אנו שומעים פעמים רבות את המונח "ליד" או "לידים", אבל יש לכם מושג מה זה באמת אומר? בעזרת ייעוץ עסקי שיווקי תוכלו גם להכיר את המונח לעומק וגם להנות מההטבות שיש בו. ליד הוא לקוח פוטנציאלי אשר מתעניין במוצרים שלכם. בעזרת שיווק אסטרטגי נוכל להעניק ללקוחות הפוטנציאלים אפשרות להשאיר את הפרטים שלכם ואנו ניצור עמם קשר לגבי השירותים שלנו. אותם לקוחות גם יכולים להיכנס למועדון הלקוחות ולקבל עדכונים לגבי מוצרים חדשים, מבצעים וכן הלאה. חשוב לדעת גם איך לשמור על מועדון הלקוחות שלנו. ניתן לייצר לידים דרך פלטפורמות שונות באינטרנט, אבל יותר חשוב מזה הוא הדרך בה אתם גורמים ללקוח להשאיר את הפרטים שלו. זאת תוכלו לעשות רק באמצעות שיווק חכם, איך אתם חושפים לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם?

מהם ערוצי השיווק?

בעידן של היום נדמה כי הרבה יותר פשוט לשווק את העסק שלנו, אבל ההפך הוא הנכון. בגלל שיש כל כך הרבה ערוצי שיווק התחרות על הלקוח גדולה בהרבה מאי פעם. הקהלים היום יותר חשופים למודעות באינטרנט, פרסומות והטבות שיש לבתי עסק להציע להם, וכאן אתם נכנסים. ערוצי השיווק הפופולריים ביותר הם: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם. יש עוד ערוצי שיווק כמו יוטיוב, לינקאדין ועוד. בשל הריבוי בערוצי שיווק עסקים רבים נוטים לשלוח את הקמפיין שלהם לכל ערוצי השיווק, אבל זאת טעות. על ידי בניית תוכנית עסקית חכמה נמצא את ערוצי השיווק הרלוונטיים ונדע כיצד לבנות קמפיין ממוקד וחסכוני. 

המטרה של יועץ שיווקי הוא למקד אתכם בבחירה בהתאם לתקציב שנחבר לשיווק. בערוצי השיווק אין לנו יותר מדי מה להרחיב, אלא אנו חייבים להיות ממוקדים כדי שאותו לקוח ילחץ על המודעה ויכנס לאתר או דף הפייסבוק העסקי שלנו. יש אפשרות לשיווק ממומן או שיווק אורגני, אנו מאמינים בשילוב של השניים. אז גם אם יש לכם קמפיין מוצלח אבל התוכן שלכם באתר או בדף הפייסבוק אינו מושך את העין אתם יכולים לאבד לקוחות. 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!