טיפול NLP מחיר

טיפול NLP מחירעבור טיפול NLP מחיר המשתנה בהתאם למספר גורמים, בין היתר מספר הטיפול, המקום בו אתם מקבלים את האימון, מוניטין וניסיון של המטפל. טיפול NLP הוא טיפול שניתן היום לכל שכבות הגילאים ולמגוון רחב של אנשים. גם אלו שנדמה לכם שכבר הגיעו להצלחה מגיעים לטיפול NLP כדי להתגבר על מכשולים שמונעים מאיתם להתקדם. תחת טיפולי NLP ניתן למצוא אנשי צבא, מנהלים בכירים, סטודנטים, מרצים, אנשי עסקים ועוד רבים שרוצים לממש את הפוטנציאל שקיים בהם. 

 

טיפול NLP מחיר – מה זה NLP?

אנחנו חושבים הרבה במהלך היום, רוב הזמן אנחנו חושבים. לפעמים אלו מחשבות חיוביות ולפעמים אלו מחשבות שליליות. מחשבה בסופו של דבר כן יוצרת מציאות ולעיתים אתגרים שעומדים בפנינו נראים הרבה יותר גדולים בראש שלנו מאשר איך שהם במציאות. המטרה של טיפול NLP היא להכיר את אופן החשיבה של המטופל, להכיר את השפה ואמצעי תקשורת אחרים בהם הוא משתמש ביומיום. במילים פשוטות, באמצעות טיפול NLP נוכל לשנות את דפוס המחשבה שלנו והתנהגויות שהן שגרה עבורנו אשר מונעות להשיג מטרות בחיים. 

כל נקודה בחיים שלנו יוצרת השפעה על ההתנהגות שלנו ולרוב אנחנו פועלים כבר מתוך הרגל ולא מתוך מחשבה מעמיקה. כיום, תחום ה-NLP מונה תחתיו עשרות אלפי מטופלים שחוו הצלחה בשינוי שגרת החיים שלהם והשגת מטרות. המחשבה שלנו יכולה לנבוע מהמקום בו גדלנו, מאיך שחינכו אותנו ועוד הרבה אלמנטים שטבועים בנו. הכלים אותם תקבלו במהלך טיפול NLP הם כלים פרקטיים להצלחה בכל תחומי החיים. 

מה הרקע של טיפול NLP?

שיטת טיפול NLP – Neuro Linguistic Programming (עברית: שפת תכנות עצבית) פותחה בשנות ה-70 על ידי צוות מומחים שבראשם עמד ד"ר ריצ'רד בנדלר. צוות החוקרים בחן את הגורמים להצלחה אצל אנשים שהשיגו את המטרות שלהם בחיים באופן חלקי ומלא ואת התוצאות ניסו ליישם על אנשים שהרגישו "תקועים" בחיים. תחום NLP תורם להתמודדויות שונות בחיים, החל מעמידה מול קהל ועד להשגת מטרות בתחום המשפחתי/זוגי. פותחו מספר כלים אשר מייעלים את הטיפול ועוזרים למטופל ליצור שינוי בתבניות החשיבה שלו. כיום ישנם עשרות ומאות מטפלים בארץ, חלקם מוכרים וחלקם מוכרים פחות, לחלקם יש את הכלים לעזור לכם וחלקם עדיין לא מנוסים מספיק. מכיוון שתחום ה-NLP הוא תחום שלא מחייב הסמכה רבים מציעים את שירותם ללא ידע מקדים או לימודים. חשוב לבדוק מיהו המטפל, מה למד, מהו הניסיון וטווח מחירים. 

 

למה דווקא טיפול NLPטיפול NLP מחיר – למה דווקא טיפול NLP?

קיימים היום הרבה טיפולים שונים שנעים בין תחום הטיפול הפסיכולוגי לבין תחום אימון אישי. טיפול NLP הוא בעל הוכחות מוצקות בשטח, הטיפול נוגע בכל התחומים, גם הפסיכולוגיים וגם אלו שאינם. שיטת NLP אינה רק עוסקת בדיבור סביב הבעיה אלא ביישום פעולות אשר יתרמו לכם בהשגת המטרה. טיפול NLP הפך לטיפול פופולרי ועוצמתי בשל הגמישות שיש בטיפול והקשר ההדוק לתת מודע. כמעט כל דפוסי ההתנהגות שלנו באנשים בוגרים הם תוצאות של הילדות שלנו, כאשר עדיין לא הייתה לנו מחשבה מופשטת. כעת עלינו לנתק את כל דפוסי המחשבה שטבועים בנו עוד מילדות וללמוד להתייחס אליהם בצורה נכונה ולנווט אותן למקום הנכון. כפי שציינו, אנחנו פועלים הרבה מתוך אינסטינקט ולא מתוך מחשבה מוצקת שלנו כאנשים בוגרים. ברגע בו נדע לשלוט בתת מודע שלנו נוכל לחשוף את המחשבות הישנות ולהחליפן במחשבות חיוביות שיכולות להשפיע עלינו בצורה נכונה אל עבר המטרה המרכזית. 

דפוס מחשבה ישן יכול לבוא לידי ביטוי במונחים זהים כמו "הרס עצמי", "הרגל", "חוסר ביטחון" ועוד. המטרה של התת מודע שלנו היא להגן עלינו בסופו של דבר, אך מכיוון שדפוס המחשבה של התת מודע טמוע בנו מילדות קיימים דברים שאינם רלוונטיים וחוסמים מאיתנו להגיע להצלחה עצמית. בתור ילדים התת מודע שלנו היה מאוד חשוף וכל דבר קטן היה משפיע עלינו ובונה לנו שכבת הגנה. כיום בתור אנשים בוגרים אנחנו רוצים להחזיר את התת מודע שלנו להיות חשוף כמו בעבר ובדרך הזאת נוכל לחולל את השינויים הרלוונטיים ורעיונות חדשים. לדוגמא, קיימים הרבה אנשים בוגרים שבתור ילדים חוו קשיים חברתיים והקושי שלהם לבטא את עצמם מול קהל נוכח גם כיום, באמצעות טיפול NLP נוכל ללמוד כיצד להתגבר על המכשול הזה ולבטא את עצמנו בצורה נכונה וכנה. 

טיפול NLP מחיר

המחיר אותו נשלם עבור טיפול NLP נע בין 170 ש"ח ועד כ-300 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לכמות המפגשים המתאימה למטופל. בתור התחלה יש לקבוע שיחת ייעוץ (ברוב המקומות היא חינמית), שיחת הייעוץ היא גם שיחת הכרות בה המטפל יכול להכיר אתכם יותר לעומק ולקבוע את המסלול הרלוונטי לכם. קיימים מספר מסלולים שונים של טיפולי NLP אשר הם מותאמים למטופל ולמקומו הנוכחי בחיים. בדרך כלל מספר הטיפולים המתאים הוא כ-10 מפגשים, אך כאשר הבעיה היא נקודתית אפשר לפתור אותה גם ב-2 טיפולים. כאשר מדובר על מספר טיפולים מצומצם המחיר ינוע בטווח ה-280 ש"ח עד 300 ש"ח, אצל מנחי NLP מקובלים ניתן למצוא מחירים גבוהים יותר, כ-400 ש"ח למפגש. 

המטרה שלכם בשיחת הייעוץ היא להכיר את המטפל לא פחות מאשר הוא צריך להכיר אתכם. עליכם לוודא שיש לכם את הכימיה הרצויה מול אותו מטפל, ללא שיתוף פעולה וראש פתוח מהצד שלכם יהיה מאוד קשה להתגבר על המכשולים בחיים. נסו להגיע בראש פתוח, האמינו שהשינוי הוא אמיתי וכמו שקרה לאחרים הוא יכול לקרות גם לכם. 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!