כיצד למצוא את הייעוד עם אימון לקריירה

האם אתם מרגישים תקיעות ומחפשים יותר משמעות במה שאתם עושים? ייתכן שאימון קריירה יהיה מושלם עבורכם. שינוי אף פעם אינו קל, במיוחד אם אתם עוסקים באותו תחום כבר שנים רבות. אנשים רבים מעדיפים את המוכר והבטוח, כך שביצוע שינוי קריירה משמעותי עשוי להרגיש מאוד מאתגר. יותר מכך, לכל אדם יש את ההגבלות והאילוצים הייחודיים לו, שעוצרים אותו מלשעוט קדימה.

אך למרות כל העיכובים האפשריים, בסופו של דבר, יצירת אפשרויות חדשות לחיים רק יכולה להעשיר את המסע שלכם, כאשר כל שעליכם לעשות כדי למצוא את הייעוד שלכם, הוא להיעזר באנשי מקצוע המתאימים!

 

השלב הראשון בדרך: התבוננות פנימית

מציאת הייעוד שלכם היא מסע שבמהלכו עליכם לאסוף רמזים. בעזרת אימון לקריירה תוכלו לעצור רגע כדי לבחון לעומק את המקום שבו אתם נמצאים, ואחד השלבים הראשוניים הוא פשוט לחפש רמזים בהיסטוריה התעסוקתית שלכם לאורך השנים ולחשוב על כל הפעמים שבהם הרגשתם טוב, בזמן העבודה ומחוצה לה.

בדקו את כל העבודות הקודמות שלכם בין אם הן נמשכו יום אחד או עשר שנים, את עבודות הקיץ, התמחויות, פרויקטים שוליים, פעילויות קהילתיות, עבודה בהתנדבות, תחביבים, פעילויות פנאי וכדומה. רשמו לעצמכם חוויות בלתי נשכחות והדגישו פעמים שבהן התעוררו בכם השראה ועניין, שהרגשתם נמרצים, נרגשים, מלאי חיים, שהשפעתם לטובה על אחרים והרגשתם שלאחרים יש השפעה עליכם וכדומה.

 

השלב השני: חשיפת הכישרונות הטבעיים שלכם

אינכם צריכים להתעלם מהכישורים המולדים שלכם, ולא רק מאלו המובנים מאליהם. יש המון תכונות מולדות שיכולות לאפיין אתכם כמו למשל הקשבה, אמפתיה, ארגון, הסתגלות לשינויים, ניתוח מידע, כישורים בין אישיים, אישיות טיפולית, כישרון לשמח אחרים, חוש הומור, בנייה ויצירה, חוש טכני, פתרון קונפליקטים, רגישות, יכולות ביצוע גבוהות ועוד.

אימון קריירה יעזור לכם לאתר את התכונות שקיימות בכם באופן טבעי, ולחשוב כיצד להביא אותן לידי ביטוי בעת חיפוש אחר קריירה חדשה שתגרום לכם אושר.

 

השלב השלישי: הבינו את הערכים שלכם

ערכים אלו הן תכונות שתרצו לסגל לעצמכם ולסביבה שלכם, תכונות שחשובות ביותר עבורכם כמו למשל יופי, טוב לב, ביטוי עצמי, פשטות, חיי קהילה, העצמה, למידה, הנאה וכדומה. נסו להגדיר מהם חמשת הערכים הכי חשובים לכם וכיצד הם משפיעים על חייכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם.

עבודה עם מאמן אישי יכולה לעזור לכם לקבל החלטות קריירה ארוכות טווח בהסתמך על הערכים החשובים לכם, ולגלות בעצמכם כוח חדש ואת האומץ ללכת אחרי ליבכם.

 

השלב הרביעי: הקשיבו לקריאה שלכם

באמצעות ליווי מקצועי ועל ידי הקשבה ללב שלכם, לתכונות הטבעיות שקיימות בכם ולמה שאתם אוהבים לעשות תוכלו למצוא את היעוד יותר בקלות או לאפשר ליעוד למצוא אתכם.

חגי שלו מתמחה באימון לקריירה ויכול ללוות אתכם כל הדרך עד למציאת היעוד האישי שלכם ולעזור לכם לצבור אומץ וביטחון עצמי כדי לעשות צעד אל עבר השינוי, תוך שאתם מבינים מה מעכב אתכם ומקבלים כלים שיאפשרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר.

 

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!