5 פריטי לבוש שיעזרו לך להישאר חיובית כל היום

כמה פעמים כבר יצא לך לפתוח את הארון ופשוט לחשוב "אין לי שום דבר ללבוש?". אולי נכון יהיה יותר לשאול מתי זה לא קורה. חלק גדול מהבוקר של רבות מאיתנו עובר בבהייה בערמות הבלתי נגמרות של הבגדים.

בין הפריטים שכבר לא עולים עלינו לכאלו שפשוט נמאס לנו מהם, לעתים קרובות המסע הזה אחר השילוב המתאים שאיתו ניכנס ליום שלנו יכול להביא איתו לא מעט מתח, עצבים ותסכול. הדקה או שתיים המטורפות האלה משפיעות על כל היום שלך.

במקום לטעון את עצמנו בחשיבה שלילית בשלב כל כך מוקדם של היום, זה הזמן להתחיל בתכנון המלתחה החיובית שלך. ככל שנבין את הסטייל שלנו, תבוא הבהירות והוודאות שיאפשרו לנו פשוט להתלבש ואפילו, להצליח לעשות כיף עם זה.

ניקוי אורוות כללי בארון שלך

הדרך הטובה ביותר לפינוי הארון שלך היא להתחיל בצעדים קטנים. נסי לתת לעצמך מדי יום אתגרים קטנים. זה יכול להיות היפטרות מפריט, ארגון מחדש או מיון בין בגדים שעדיין רלוונטיים לכאלו שאפשר להתחיל להרפות מהם.

טיפ מומלץ אחד הוא לנסות ללבוש מול המראה בגד שלא לבשנו הרבה זמן ולשאול את עצמנו, "האם התאהבתי בו מחדש?". אם כן, נהדר! נוכל להכניס אותו בחזרה לשגרה שלנו. אם לא, נוכל תמיד לתרום, למסור או אפילו למכור אותו יד שנייה. עם זאת, מה שלעולם לא נעשה, זה להחזיר אותו לארון. זה הזמן להסיר כל גורם לכאב ותסכול מהמלתחה.

לזהות את הסטייל הייחודי שלך

אומרים שהבגדים עושים את האדם, אבל לרוב הדברים מורכבים בהרבה. הסיבה שהבגדים משפיעים כל כך על מצב הרוח והדימוי העצמי שלנו הוא שבסופו של דבר, הם מהווים חלק ניכר במה שאנו משדרים החוצה לעולם. בחירת מלתחה שמגלמת את הזהות שלך תאפשר לך ליצור תאימות בין החוויה הפנימית שלך לבין איך שאחרים תופסים אותך ואיך שתצליחי להביא את עצמך לידי ביטוי. הסטייל הזה לא קשור בשום צורה למעקב אחרי הטרנדים האחרונים, אלא זיהוי הגוונים, הגזרות והאביזרים שבהם את מרגישה ונראית הכי טוב לפי דעתך.

לפעמים, מספיק לעבור על דף האינסטגרם או הפייסבוק שלך ולזהות היכן נראית פשוט מעולה לדעתך. מכאן קל יהיה לזהות את האלמנטים שבונים מלתחת מנצחת ולחפש למשל אחר נעלי נשים מומלצות שיתאימו לסטייל החדש שלך.

סנדלי נוחות מעוצבות מעור עם סקוץ' – דגם לורה.  קרדיט צילום: נועה סלטי לנעלי זמש

לשדר עוצמה ולהיפתח להזדמנויות חדשות

תמיד רצית ליישם את העיקרון "Dress for Success"? השינויים האחרונים במלתחה הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת. בסופו של יום, האופן שבו אנו בוחרות להתלבש לאירועים משמעותיים בקריירה שלנו משדרים לאחרים מה השאיפות שלנו ומה אנו חושבות על עצמנו. אם נחיה את הלך הרוח הזה באופן קבוע, נגלה שהיעדים שהצבנו בתחילת הדרך נגישים מתמיד. חשיבה חיובית, בהירות וודאות הם המפתח בדרך למסע הזה.

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!