חישוב של מחיר הזהב

כיצד מחשבים את מחיר הזהב בבואנו למכור זהב למשכונאי? אין ספק כי מכירת זהב יכולה להיות פתרון יעיל כאשר ברצוננו למצוא אפיק הכנסה פסיבי בלי לסכן את ההכנסות הקיימות שלנו ובלי להסתמך על הלוואות בבנק.

על מנת להגיע להכנסות הנדרשות יש צורך בחשיבה מקדימה ובהגעה למסקנות ופעולות רצויות בתוך זמן קצר. לא תמיד יש ביכולתנו להיעזר בהורים או בהלוואה, ובמצבים כאלה עלינו למצוא פתרון חכם ויעיל בטווח הזמן המידי, כזה שיאפשר לנו לקבל את ההכנסה שאנחנו שואפים אליה מבלי לסכן את מאגרי החסכונות שיש ואת ההכנסות הקיימות ממילא.

 

מכירת זהב במחיר שפוי

אחת הדרכים להגדיל את ההכנסה באופן פסיבי וללא מאמצים מרובים היא באמצעות מכירת זהב שבאמצעותכם. אם יש לכם תכשיטים שונים שאינכם משתמשים בהם כבר, אם יש לכם רהיטים או חפצים שירשתם מהמשפחה ואינכם עושים בהם שימוש – אתם יכולים תמיד להיעזר באופציה של מכירת זהב.

עם זאת עליכם להיות זהירים. לא למכור את הזהבה במחירי הפסד על מנת שתוכלו להגיע להכנסה הרצויה לכם מבלי לצאת בהפסד. נכון להיום ישנם לא מעט משכונאים בשוק שיהיו מוכנים לתת לכם מזומן במקום, אבל במקביל ישאפו להוריד לכם את המחיר ככל האפשר.

על מנת להימנע מקבלת תשלום נמוך על זהב שבאמצעותכם חשוב שתוודאו את מחירו של הזהב שאתם מתכוונים למכור. ישנם סוגים שונים של אתרי אינטרנט בהם ניתן לבדוק את מחירו של הזהב, ביניהם KITCO וכן אתר המכונה goldprice , בכל אחד מהם תוכלו לקבל את המחיר לזהב על פי אונקיה.

אונקיה היא יחידת המשקל בה נשקל הזהב והיא שוות ערך ליחידת משקל של 31.1 גרם. כאשר תדעו את משקלו של הזהב תוכלו גם לעשות חישוב של מחיר הזהב, וכך תוכלו להגיע לרווחים הרצויים לכם בלי להשקיע יותר מדי באפיקים אחרים או בסיכון של עצמכם. בעת ביצוע עסקה בזהב חשוב שהמחיר יחושב על פי גרם ולא אונקיה. נכון להיום אונקיית זהב היא במחיר 1300 דולר ואותם מחלקים ב-31.1 כך שגרם אחד של זהב עולה 41.8$ כאשר מדובר בזהב טהור.

בחישוב מדויק של עלויות הזהב תוכלו להיות חכמים יותר ולדעת בדיוק כמה מגיע לכם על הזהב שבאמצעותכם כך שתוכלו לעשות עסקאות חכמות יותר. אל תתפתו לקבל תגמול נמוך עבור מה שאתם מוכרים רק תמורת תשלום זהב באופן מידי.

כדי לקבל את התגמול שאתם צריכים לקבל תמורת הזהב שאתם מוכרים חשוב שתיעזרו במשקל המדויק של הזהב וכך תוכלו להיות הרבה יותר חכמים בבואכם לשאת ולתת במחירי הזהב. מי שכבר ניסה בעבר למכור זהב יודע כי ישנם בתחום המון אנשים המציעים מזומן תמורת זהב ואולם אינם ישרים ביותר בתמורה שהם מציעים ולפיכך עליכם להיות עם היד על הדופק.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!