מי צריך אימון עסקי

היום, רבים בוחרים לעזוב את המסלול המוכר והידוע בתור עובדים שכירים וללכת לחפש את עצמם בשוק העבודה בתור עצמאים. להיות בעל עסק עצמאי זה מורכב. מצד אחד, מדובר על הזדמנות מדהימה. כאשר אתם אדונים לעצמכם אתם יכולים לקבל את הבחירות הנכונות עבורכם בתור עובדים ובתור מי שמנווטים ספינה אדירה, העסק שלכם. מהצד השני, המעבר לחיים עצמאיים מזמן איתו לא מעט קשיים. אנחנו כאן כדי לדבר על הצדדים הפחות זוהרים של שוק העבודה החדש וכאן גם ננסה לעזור לכם לפצח את הנוסחה, להבין איך עוברים את האתגרים המורכבים לאורך הדרך.

להקים עסק חדש זה להיכנס לעולם חדש לחלוטין

בתור שכיר, כל שעליכם לעשות הוא להגיע לעבודה בבוקר, להחתים את הכרטיס ולסיים את היום אחרי שביצעתם את המוטל עליכם. אתם לא צריכים לתת דין וחשבון למס הכנסה, ביטוח לאומי או לעירייה. אתם לא צריכים לחשוב על שיווק ועל גיוס לקוחות חדשים. בתור שכירים אתם יכולים להישאר עם מה שנקרא בסלנג: 'ראש קטן'. העניין הוא שכאשר אנחנו מדברים על עבודה בתור עצמאים, אנחנו מדברים על מי שצריכים לקחת על כתפיהם הרבה יותר מאשר מתן השירות עצמו. אתם פתאום צריכים לעסוק בדברים שעת עתה עסקו בהם רק העובדים ממחלקת משאבי אנוש או מחלקת שיווק והפצה, אתם פתאום צריכים להתמודד עם לא מעט פחדים מסוגים שונים. כדי להצליח אתם חייבים להעיז, להסכים לקפוץ ראש לתוך המים העמוקים ולהתמודד בעיקר עם עצמכם כדי להצליח ולפרוץ את הגבולות ולהגיע להישגים משמעותיים.

איך אתם עלולים להכשיל את עצמכם בתור בעלי עסק

כדי להצליח, אנחנו חייבים לקחת סיכונים, לצאת מאיזור הנוחות, להתמודד עם תחומי ידע חדשים שאולי לא היינו חשופים אליהם בעבר. אימון עסקי לעסקים הוא גם המקום בו אתם יכולים לקבל מענה לשאלות טכניות, להבין איך אתם יוצרים תכנית עבודה שנתית ואיך אתם מצליחים לנווט את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. אבל מעבר לזה, אימון עסקי לעסקים זה המקום שלכם לפרוק את התסכול, לנסות ולהבין איך אתם יכולים לממש את היכולות שלכם בצורה הטובה ביותר. באופן טבעי, גם אם אתם מוכשרים מאוד אתם לא יכולים לעשות הכל לבד מהרגע הראשון. כל אחד מאיתנו צריך מנטור. מורה אשר ידע להרים אותנו ברגעים הקשים, להחזיק לנו את היד כאשר אנחנו מפחדים וכן הלאה. אימון עסקי לעסקים הוא המקום בו אתם יכולים להניח לרגע את הציפיות שלכם מעצמכם ופשוט, לקבל רגע תשובות לשאלות שמנקרות בראש.

כדי להצליח אנחנו צריכים לדעת איך לעבור משברים בהצלחה

הנתונים מצביעים על כך ששבעים וחמישה אחוזים מכלל העסקים נסגרים בתוך חמש השנים הראשונות. אלו השנים בהן עדיין אין לכם את המיומנות הדרושה, פעמים רבות יש מחסור תקציבי בשלב הזה אשר עלול להוביל לקבלת החלטות שלא תמיד מתבררות כנכונות לאורך זמן, אתם עלולים לגלות כי בהתחלה לפחות, מעגל הלקוחות נשאר מצומצם ולוקח זמן עד שהעסק מקבל את התנופה הדרושה לו עבור ההצלחה העסקית שלכם. אם אתם רוצים להקים עסק שיצליח להחזיק מעמד לאורך פרק זמן משמעותי, אתם חייבים ללמוד איך לצלוח את חמש השנים הראשונות בעסק בהצלחה. בדיוק בשביל זה נועד אימון עסקי לעסקים. כדי שאולי גם אם לא תדעו לעשות הכל מההתחלה, יהיה לכם עם מי להתייעץ כדי להתחיל ולפתח את המיומנות הנדרשת לאורך הזמן.

מדובר על הוצאה חיונית להצלחה שלכם

יש נטייה, לפחות בהתחלה, לוותר על עזרה מתוך ניסיון לחסוך כסף וכיוצא בזה. אבל חשוב לזכור כי משום שאתם עצמכם הוא העסק, אם לא תלמדו להשקיע בעצמכם, לא תראו את העסק צומח ומתפתח באמת.

עסק

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!