אימון אישי להחזרת האנרגיה החיובית

אימון אישי להחזרת האנרגיה החיוביתאנרגיה היא כוח המשמש כדלק לחיים, לפעולות ולחיוניות. זהו הכוח המניע מאחורי תנועות ותגובות, המסייע לשמירת הרגליים על הקרקע ואף משפר את בריאות הגוף. אנרגיה פועלת בכל הרמות, הפיסיות, הנפשיות, הרגשיות והרוחניות. אימון אישי להשבת ולשיפור האנרגיה מסייעים לאדם להתמודד כאשר הוא מאבד את חיוניותו.

לאנשים מסוימים יש את היכולת להניע ולהשפיע על אחרים באמצעות התנהגותם והתלהבותם. הם מנהיגים מטבעם ונראה כי הם יכולים לשנות את התחושה בחדר באופן מיידי רק כתוצאה מנוכחותם. מה שאנשים אלו נושאים עימם באופן טבעי הוא 'אנרגיה חיובית'.

מהלך האימון האישי

אנשים רבים אחרים זקוקים לתרגול אנרגיה חיובית זו. מאמן אישי מתבונן על יכולת המתאמן לשפר את רמות האנרגיה החיוביות שלו, תוך יציאה מנקודת הנחה לפיה בכל אדם טבועות אנרגיות חיוביות וחיוניות, וכי במקרים מסוימים הוא זקוק רק לשיפור יכולות אלו וכיוונונן מחדש.

המאמן מתחיל את התהליך באמצעות מספר שאלות: מהי רמת האנרגיה העכשווית, ומה יכול להגביר אותה? כיצד ניתן לתעל את האנרגיה? כיצד המתאמן מעוניין לנצל את התכונות המועילות של אנרגיה חיובית?

באמצעות למידה כיצד לבלום אנרגיה שלילית וליצור אנרגיה חיובית, אדם נמצא בעמדה טובה יותר למימוש מלוא הפוטנציאל שלו בכל תחומי החיים, מהביצועים בעבודה, לאיכות חיים של אהבה וידידות. נדרש מעט זמן ותרגול על מנת לשלוט ברמת האנרגיה, אך בעזרת מאמן אישי, אדם יכול סוף סוף לממש את מלוא יכולותיו.

הפקת אנרגיה

במהלך אימון אישי, יתכן שהמתאמן יתבקש לחשוב על ההיבטים בחייו המעניקים לו אנרגיה. מה גורם לו לחוש בחיים, נמרץ ומלא אנרגיה? בקצה השני של הסקאלה, נמצאים ההיבטים ה"מייבשים" אותו ומותירים אותו עייף וחסר מוטיבציה. לעיתים אדם פשוט אינו יודע מדוע הוא חש מותש, אך העייפות עלולה להשפיע באופן חמור על החיים. באמצעות חשיבה ושיחה על היבטים שונים של החיים, אדם יכול להתחיל לזהות היכן מתגברת האנרגיה שלו.

המתאמן מתבקש להבין מה מותיר אותו מרוקן מאנרגיה. יתכן שמדובר באנשים מסויימים בסביבתו המתישים אותו, או שחלקים אחרים בחייו תובעים ממנו השקעת אנרגיה מיוחדת. המאמן מסייע לו להתבונן על ההיבטים בחייו בהם מתמקדת האנרגיה שלו, ובמקביל, הוא לומד להתבונן על ההיבטים הגורמים לו לאושר

עבודה

עבודה עשויה להיות מעייפת. אדם מבצע משימות מידי יום ולעיתים הן אינן קלות, מהנות או מעניינות. אם הוא חש שעמום, הוא מתחיל להיות לא מרוצה מהעבודה, ויתכן שהגיע הזמן לשקול מחדש את מצבו. להישאר במקום עבודה ללא חיבור רגשי ורמת עניין מסוימת, במשך זמן רב מידי, עלול לגרום לאנרגיה לקפוא על שמריה, ואדם נותר "תקוע" בשגרה.

מאמן אישי מסייע למתאמן שוב ולעסוק בשיפור רמות האנרגיה, כך שיוכל להתמקד בשינוי מצבו. הוא יכול ללמוד מיומנויות טובות יותר של משא ומתן, ניהול זמן טוב יותר או לסגל לעצמו תכונות מנהיגות טובות יותר. יתכן שתוצאות תהליך האימון יובילו אותו למסקנה לפיה עליו לעזוב את העבודה ולהתחיל במיזם חדש לחלוטין.

בעיות ביחסים

מערכות יחסים, או העדרן, עלולות לעיתים קרובות להעסיק את המחשבות באופן אינטנסיבי, המקשה על מימוש מלוא הפוטנציאל האישי בלימודים, בעבודה או בתחומים אחרים בחיים. אם אדם מבלה את ימיו כשהוא עצוב, חרד או מודאג לגבי בעיות מערכות היחסים שלו, הוא מתקשה בתפקוד היומיומי.

מאמן אישי מסייע למתאמן לתעל את תחושותיו השליליות לפעילויות חיוביות. לדוגמה, לצאת לריצה בזמן תחושת כעס, מומלץ יותר מהיקלעות למריבה, בדיוק כפי שבילוי עם חברים מומלץ יותר מאשר ישיבה מדוכדכת על הספה בזמן עצב. מערכות יחסים בעייתיות מאופיינות באנרגיות שליליות, ואלא אם כן אדם יקבל כלים להתמודדות מעשית עם המצב, הוא ימשיך לחוש שפוף.

הגברת האנרגיה

עם זהוי החלקים בחיים הגורמים לבזבוז אנרגיה, המאמן מסייע למתאמן להתבונן על התחומים בחייו הגורמים לו לתחושה טובה, ומשיבים את האביב לצעדיו. הוא מקבל את המוטיבציה ונוטה לצאת מהמצב העגום ולהתחיל בעשייה.

שינוי בתזונה

קיימות שפע עדויות מעדיות לכך כי מאכלים שונים משפיעים באופן שונה על הדרך בה אדם חש ומתפקד בחיי היומיום. רוב האנשים יודעים מניסיון אישי כי מזונות מסוימים גורמים להם לתחושת ריקון וטשטוש, בעוד שאחרים מגבירים את ערנותם. במהלך מפגשי האימון האישי, המתאמן מגיע למסקנה כי תזונתו משפיעה על רמות האנרגיה שלו, והמתאמן מציע לו לחקור את היבטי השינויים בתזונה.

 

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!