אימון אישי לפיתוח עסקי

אימון אישי לפיתוח עסקיעסק חדש נוצר כתוצאה מחזון או רעיון שנולד במוחו של אדם. הפיכת הרעיון למציאות עסקית, הופכת אדם זה ליזם. עם הקמת העסק החדש, יש לוודא יצירת רווחים על מנת למנוע את גדיעת החלום בעודו באיבו.

מאמן אישי לפיתוח עסקי מסייע לאדם לפתח תהליך מחשבתי נכון, לבצע החלטות מושכלות, להכריע במצב של התלבטויות ולפתח זהות עסקית. בתהליך האימון רוכש המתאמן כלים ליצירת תכנית עסקית ארוכת טווח, לפיה הוא יכול לבטא את אישיותו בתוך העסק, למצוא את הייחודיות שלו בענף תחרותי, להביא שפע לקוחות חדשים ופוטנציאליים לעסק, ולתרום מאישיותו להצלחת העסק. אימון אישי לפיתוח עסקי מסייע לאדם להבהיר את השאלות והספקות המהווים מכשול להצלחת העסק, וליישם את הרעיון והחזון הלכה למעשה. במהלך האימון, רוכש המתאמן כלים מעשיים להצבה והתמקדות במטרות, יישום החזון, ופריצת דרך אישית ועסקית.

תהליך האימון מתבצע על פי הייחודיות של המתאמן ועל פי הקצב המתאים לו באופן אישי. המאמן מסייע למתאמן לזהות את העוצמות הטמונות בו, לדבוק במטרותיו, להתגבר על מחסומים ולהפוך חלום למציאות. המתאמן לומד כיצד ליישם במציאות את הרעיון העסקי שלו, לפתוח את העסק החדש, להוביל לצמיחתו, ולפעול מתוך מקום של עשייה ופעולה נכונה, עד להשגת תוצאות משביעות רצון, שינויים מתמידים, למידה מטעויות והימנעות מהישנותן. תהליך האימון מוביל לבהירות מחשבתית המאפשרת גישה קלה ונינוחה לעשייה עסקית, מתוך מקום של בהירות מחשבתית. המאמן מסייע למתאמן להפחית את הפער בין הרצוי לבין המצוי ולהצליח בעסק החדש שלו למרות מציאות כלכלית עסקית שעלולה להגביל, להתמודד עם תחרות עסקית ולסגל נקודת מבט עסקית המאפשרת השגת הצלחה ושגשוג.

מטרת אימון אישי לפיתוח עסקי הוא לסייע לאדם לפעול מתוך נינוחות ממוקדת, עד להשגת תוצאות עסקיות מרשימות המתבטאות בפועל בהצלחה עסקית כמו גם בשיפור החיים האישיים.

יעילות אימון אישי לפיתוח עסקי

הכלים המעשיים הייחודיים אותם רוכש מתאמן בתהליך האימון כוללים:

  • יכולת לפעול ולנוע קדימה למרות אמונות עצמיות שליליות, נסיבות הקשורות למציאות עסקית מורכבת, ודפוסי התנהגות אישיים המהווים מגבלות.
  • המתאמן רוכש כלים המסייעים לו לנקוט בפעולות מעשיות למימוש חזונו העסקי.
  • המאמן מסייע לו לסגל זהות של מנהיג ואיש עסקים.
  • המתאמן רוכש כלים המסייעים לו לנקוט ביוזמות לניהול העסק, כגון מיומנויות מכירה ושיווק, שיפור תקשורת ויחסים בינאישיים, איזון חשוב בין החיים האישיים לבין העבודה, ניהול ותכנון פיננסי, וניהול זמן יעיל.
  • https://www.youtube.com/watch?v=lLTvTo5UQ78

אנשים להם מתאים תהליך אימון אישי לפיתוח עסקי

כל אדם יכול לפתוח בדרך חדשה בחייו, ולממש את חלומותיו ורעיונותיו, נועזים ככל שיהיו. התהליך מתאים במקרים הבאים:

  • לאנשים שהחליטו לקחת את עתידם בידם ולפתוח עסק עצמאי.
  • לאנשים החולמים מזה תקופה ארוכה להגשים את חלומם העסקי.
  • למנהלים ובעלי עסקים הזקוקים לכלים לשיפור מערכות יחסים, פיתוח מיומנויות ניהול יעילות יותר, שיפור התקשורת, ויציאה ממצב של "תקיעות" בעסק.
  • לאנשים שיכולים, מסוגלים ומעוניינים לבטא את מלוא כישוריהם, עוצמותיהם ויכולותיהם.
  • לאנשים שמיצו את יכולותיהם העסקיות, ומעוניינים עתה לפרוץ גבולות ולהתחיל בדרך חדשה ומאתגרת יותר.
איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!