אימון כלכלי – עבודה נכונה מול הבנק

בנק"בנק"- מילה המעוררת אצל רבים מאיתנו רתיעה. מדוע בעצם? בעיקר משום שאנחנו נמדדים באמצעות היכולות הכלכליות שלנו, והבנק מהווה עבורנו את המראה למצבינו.
בנק הוא אם כן מקום שמעיד על הצלחה או חוסר הצלחה על-פי קריטריונים מערביים.

אנשים רבים מפתחים עם השנים יחסי רתיעה כרוניים כלפי הבנק וככלל מעדיפים שלא להיות בקרבתו אם אין הכרח! אוסף של אמונות שליליות שאדם אוגר בחייו כלפי בנק יכול לעיתים להוות חסרון בניהול נכון של כסף.

אימון אישי לעבודה נכונה מול הבנק עושה סדר בכל מערכת האמונות שלנו.

המאמן האישי בודק את הסיפור שמאחורי אותן חרדות קטנות המקושרות אצלכם למילה "בנק", ומאפשר לכם הסתכלות מציאותית אופטימית ופתוחה יותר לנושא.

הסיבה לכך פשוטה: ככל שאנו יודעים יותר, אנו חוששים פחות. במסגרת האימון בודק המאמן האישי יחד אתכם מהן תבניות ההתנהגות הכלכלית שלכם, האם אתם בפלוס או מינוס תמידי בבנק, האם אתם מודעים לסכום חיובי האשראי שלכם, מהי תדירות בדיקת מצב החשבון שלכם מול הבנק,  האם אתם מודעים לכמות ההוצאות היומיות שלכם ועוד.

התנהלות נכונה מול סניף הבנק שלכם היא הצעד הראשון לעצמאות כלכלית!

מה הקשר בין אימון אישי לחשבון בנק?

אימון אישי הוא כלי באמצעותו בודקים את מערכת המחשבות המייצרת את כללי התנהגות שלנו כלפי עצמנו וכלפי העולם.  על כל אחד מאיתנו להבין, מדוע הוא בוחר לעשות מעשה זה ולא אחר.

על כל אחד מאיתנו להבין האם הוא מקבל החלטות חשובות לגבי גורלו הכלכלי ממקום בריא, ריאלי ומושכל או שמונע על –ידי אמונות שליליות שאינן מאפשרות לו להתפתח.

בנק הוא מכשיר כלכלי הכולל מספר רב של שירותים שבהחלט יכולים לסייע לכל אחד מאיתנו לנהל את ענייניו הכספיים באופן פרקטי מבוקר ובריא יותר.

מאמן אישי עורך עמכם היכרות מחודשת עם הבנק, רק לאחר שבניתם תשתית התייחסות חסרת אמונות מגבילות, פחדים או דעות קדומות.

עליכם להבין, כי בהיותכם לקוחות בנק, מערכת יחסי הגומלין שלכם עימו היא דו כיוונית- הבנק זקוק לכם כפי שאתם זקוקים לשירותיו. לכן רצוי שגם אתם תכירו טוב יותר את האפשרויות העומדות לפניכם.

אימון כלכלי

אימון אישי בתחום ניהול הכספים שלכם המתבצע בשיתוף יועצי אתר בנק אינפו, מאפשר לכם לקבל כלים להתמודדות רגשית נכונה מול כל הנושאים המקיפים כמו: תעסוקה, מצבי אי ודאות כלכלית, הכנסות מול הוצאות, תכניות חסכון, אבטלה, חשבונות משותפים עם בני זוג, צמיחה כלכלית, מיתוג אישי כעצמאי ועוד.

אימון אישי בתחום זה יסייע לכם בבניית השקפת עולם שתאפשר דיאלוג נכון יותר עם הכסף שיש או שעדיין אין לכם.

בתהליך ישאל אתכם המאמן האישי מספר רב של שאלות במטרה לחדד את המודעות שלכם לאופני החשיבה שלכם שהם אלו האחראיים על מעשיכם.

באמצעות אימון אישי ניתן לסיים תהליכי אבטלה ארוכים ומייאשים, ניתן לגבש חזון תעסוקתי משגשג שמתאים לרצון האמיתי שלכם, האימון מגביר את היכולת להסתכל על כסף כעל דבר בר השגה.

כאשר לומדים לפתח שפה חדשה של התייחסות לדברים, גם אם לכאורה יש להם מימד מאיים או לא נוח כמו התמודדות כלכלית,  מגלים שניתן בקלות יחסית לסיים משימות, לשלוט על תוצאות ולסיים תהליכים שמכבידים עלינו די מהר.

אימון אישי מסוג זה מסייע לכם לראות שהתנהלות מול כסף,  בנקים או עניינים המשפיעים על מצבינו הכלכלי יכולה להיות מה שהיא: טכנית, קרה ונטולת התייחסות רגשית. ברגע שעושים דברים ולא חושבים עליהם, ברגע שעסוקים באופן מעשי בפתרון בעיות גם אם הן כלכליות , עסוקים פחות  בלהרגיש אותן  ולחשוב עליהן.

אימון אישי הוא כלי מצוין להתחיל ולחולל סדר במחשבות, לנקות לאוורר או להיפטר מהרגלים כלכליים שלא באמת משרתים אותנו ולהחליפם בפילוסופיית חיים חדשה ואופטימית.

בהצלחה!

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!